Το TripAdvisor αλλάζει μορφή | Τι χρειάζεται να γνωρίζετε

Δεκέμβριος 20, 2018

Ο κόσμος των ταξιδιών δεν είναι κατάλληλος για εικασίες για την TripAdvisor. Ο γίγαντας των κριτικών και των σχολίων ανακοίνωσε ότι μια μεγάλη αλλαγή έρχεται στην πλατφόρμα του με τη μορφή της ταξιδιωτικής ροής για τους χρήστες, προκειμένου να παρακολουθούν τις εμπειρίες και τις συστάσεις των φίλων τους, ενώ ταυτόχρονα θα εμπνέονται από εταιρείες που επιλέγουν να ακολουθήσουν, όπως το National Geographic, GoPro και πολλά άλλα.

Αυτή η ροή ταξιδιού ξεκίνησε την περασμένη εβδομάδα Από την ανακοίνωση, έχει υπάρξει μεγάλη συζήτηση σχετικά με το τι ελπίζει η TripAdvisor με την αλλαγή αυτή. Αντί να κοιτάμε απλώς πώς η αλλαγή θα επηρεάσει τους ταξιδιώτες στην πλατφόρμα, θέλουμε να ρίξουμε μια ματιά στο τι ενέπνευσε την αλλαγή και τον αντίκτυπο που θα έχει μια ταξιδιωτική ροή της TripAdvisor. «Παραμένει να δούμε πόσο επιτυχημένη θα είναι η TripAdvisor και αν θα πείσει τους παγκόσμιους χρήστες της ότι υπάρχει ανάγκη να δημιουργήσουν ένα ακόμα κοινωνικό προφίλ μέσων ενημέρωσης πάνω από τους λογαριασμούς τους στο Facebook, Instagram και στα άλλα κοινωνικά μέσα» – Forbes Γιατί η TripAdvisor χρειάζεται μια ‘ταξιδιωτική τροφή’; Το ταξίδι γίνεται ολοένα και πιο προσωπικό. Ο συνιδρυτής της TripAdvisor, Stephen Kaufer, το βίωσε αυτό για τον εαυτό του κατά τον προγραμματισμό ενός ταξιδιού στο Κιότο με το γιο του. Έλεγξε φυσικά τη TripAdvisor για συστάσεις, για μέρη, για διαμονή και για δουλειές, αλλά βρήκε τον εαυτό του να περιπλανιέται στις αίθουσες του κτιρίου γραφείων του με ένα σημειωματάριο στο χέρι, λαμβάνοντας προτάσεις από φίλους και συναδέλφους που είχαν επισκεφτεί την πόλη λέγοντας του ό,τι νόμιζαν, ότι θα απολάμβανε ειδικότερα. Ο ίδιος σκέφτηκε ότι αυτός «είναι ακόμα ένας μάλλον αρχαϊκός τρόπος για να σχεδιάσεις ένα ταξίδι». Η σημασία των σχολίων Ο Kaufer εξηγεί ότι για το 66% των επισκεπτών στην ιστοσελίδα της TripAdvisor, το πιο σημαντικό περιεχόμενο για αυτούς ήταν, όταν σχεδίαζαν ένα ταξίδι. Ακόμη, οι κριτικές από άλλους ταξιδιώτες ήταν η πρώτη τους προτεραιότητα, ακολουθούμενη από το 62% που είναι σχόλια από τους φίλους και την οικογένειά τους. Η σημασία των απόψεων από όσους γνωρίζουμε και εμπιστευόμαστε δεν είναι κάτι καινούργιο. Αλλά αυτή η εξάρτηση όχι μόνο από σχόλια από ξένους, αλλά από συμβουλές από όσους βρίσκονται κοντά μας είναι που οδήγησαν την TripAdvisor να διερευνήσει πώς θα μπορούσε να βελτιώσει την προσφορά της. «Πώς θα μπορούσαμε να συγκεντρώσουμε όλες αυτές τις συμβουλές, να το βάλουμε σε ένα μέρος, έτσι ώστε η TripAdvisor να είναι το ιδανικό μέρος για να σχεδιάσετε αυτό το τέλειο ταξίδι», ρώτησε ο Kaufer. Ομοιότητα με το Facebook Η λύση της ροής ταξιδιού, φαινομενικά μοιάζει με μια ροή Facebook, η οποία δείχνει στους χρήστες τις συστάσεις από τις συνδέσεις και τις σελίδες που ακολουθούν. Τα feed θα γεμίσουν με βίντεο και φωτογραφίες, και κριτικές, σχετικά με τα μέρη που οι ταξιδιώτες σχεδιάζουν να πάνε, ή έχουν πάει πριν. Αναζητήστε μια τοποθεσία και αντί να δείτε απλώς τους καταλόγους των παρόχων καταλυμάτων, των εστιατορίων και των δραστηριοτήτων, θα δείτε τις αναρτήσεις από άτομα που πήγαν εκεί, τι έκαναν, τις φωτογραφίες τους (και τα βίντεο). «Κατά την αναζήτηση ενός συγκεκριμένου προορισμού, η ροή δεδομένων περιορίζει αυτόματα το εύρος των πληροφοριών που εμφανίζονται στη συγκεκριμένη γεωγραφική θέση. Για παράδειγμα, τα μέλη που σχεδιάζουν ένα ταξίδι στο Παρίσι μπορεί να δουν ένα άρθρο κριτικού τροφίμου για το καλύτερο εστιατόριο στην πόλη, έναν ταξιδιωτικό οδηγό του «must-do’s» και κριτική από έναν φίλο για ένα νέο ξενοδοχείο κοντά στον Πύργο του Άιφελ». Το «κάνοντας κριτικές» έχει τεράστια σημασία Ενώ η αλλαγή επικεντρώνεται κατά κύριο λόγο στους ταξιδιώτες και όχι στους παρόχους, είναι εύκολο να δούμε πως οι υπεύθυνοι εστιατορίων και οι φορείς παροχής υπηρεσιών που παρατίθενται στην πλατφόρμα θα επηρεαστούν από την προσθήκη ροής δεδομένων. Ένα μεγάλο μέρος του περιεχομένου που πρόκειται να μοιραστεί είναι σχόλια για τα μέρη που πήγαν οι χρήστες, που έφαγαν και που διέμεναν. Εξίσου σημαντικό είναι ότι αυτά τα σχόλια θα εμφανιστούν σε μια ροή όταν ένας ταξιδιώτης ψάχνει για μια συγκεκριμένη τοποθεσία, καθιστώντας πιο ζωτικό από ποτέ να εξασφαλίσετε ότι παίρνετε συνεπείς κριτικές. Και όσο πιο πρόσφατες είναι οι κριτικές, τόσο πιο πιθανό είναι να εμφανιστούν στη ροή και να παρατηρηθούν από τους ταξιδιώτες που σκέπτονται να ταξιδεύουν στην περιοχή. «Το νέο TripAdvisor αποτελεί το μοναδικό ταξιδιωτικό site που φέρνει σε επαφή τα κοινωνικά βοηθητικά εργαλεία, το εκπληκτικό περιεχόμενο και τις υπάρχουσες δυνατότητες κρατήσεων μας, ώστε να συνδυάσουμε τη χαρά του σχεδιασμού και της ανακάλυψης σε μια μοναδική εμπειρία. Βοηθάμε τα μέλη μας σε κάθε βήμα του ταξιδιού μας καθώς θα γίνουμε ένα πιο εξατομικευμένο, εμπνευσμένο και χρήσιμο TripAdvisor». Stephen Kaufer Ο Sally Davey, Επικεφαλής Βιομηχανικών Σχέσεων στο TripAdvisor, συζήτησε σε πρόσφατη συνέντευξη: «Είναι σημαντικό για τους ανθρώπους να έχουν τη γνώμη τους με τον τρόπο που αισθάνονται άνετα να τη μοιράζονται», εξηγεί ο Davey. «Αυτό ωφελεί λοιπόν τους άλλους που σκέπτονται να κάνουν κράτηση με την ίδια επιχείρηση και μπορεί πράγματι να συμβάλει στην αύξηση του προφίλ των επιχειρήσεων». Είναι αυτή η πλατφόρμα που πρέπει να ενημερώνεστε ενεργά; Θα μπορούσαμε να μιλάμε όλη την ημέρα για τη σημασία της ενημέρωσης της λίστας στη TripAdvisor (στην πραγματικότητα, έχουμε ακόμη βάλει μαζί μια λίστα ελέγχου που κάνει ακριβώς αυτό), αλλά η προσθήκη μιας ταξιδιωτικής ροής σημαίνει ότι πρέπει να γράφετε αναρτήσεις. Προσφορά και στις δύο πλευρές «Η TripAdvisor μπορεί πραγματικά να είναι μια ευκαιρία να αναπτυχθούν μεγάλες επιχειρήσεις – φροντίζοντας να ακούγονται οι φωνές των πιο λαμπρών και παθιασμένων ιδιοκτήτριών επιχειρήσεων από τους επισκέπτες που αναζητούν τις καλύτερες εμπειρίες σε έναν προορισμό, ανεξάρτητα από το πού προέρχονται ή ποιος είναι ο προϋπολογισμός μάρκετινγκ, που έχουν», είπε ο Sally Davey. Ωστόσο, η TripAdvisor έχει καταστήσει σαφές ότι οι ιδιοκτήτες δεν θα είναι ακόμα σε θέση να δημοσιεύσουν κριτικές σχετικά με τα δικά τους ακίνητα και ότι θα δέχονται τα σχόλια μόνο των επισκεπτών. Η «κοινωνική απόδειξη» ή η τάση να εμπιστεύεστε τι λένε οι άλλοι για μια επιχείρηση παρά για το τι λέει η επιχείρηση για τον εαυτό της, είναι ένα φαινόμενο που μπορεί να εξελιχθεί ακόμη περισσότερο με την προσθήκη ενός travel feed, εξασφαλίζοντας ότι οι ταξιδιώτες ακούν για εσάς, αλλά όχι απαραίτητα από εσάς. H λειτουργία και η απόδοση Το αν η TripAdvisor γίνεται όλο και περισσότερο σαν Facebook και αν αυτό είναι ένα μοντέλο που θα λειτουργήσει καλά για αυτούς ή όχι, στο τέλος της ημέρας δεν σημαίνει τίποτα για τα ακίνητα, τα εστιατόρια και τους παρόχους δραστηριότητας που κάνουν χρήση της πλατφόρμας. Αυτό που πρέπει να έχει σημασία είναι ότι η προσθήκη μιας ταξιδιωτικής ροής είναι αυτή που μπορεί να βελτιώσει μόνο τις καταχωρίσεις. ΠΗΓΗ

Follow us: @money_tourism on Twitter | xrimatourismos on Facebook - Πηγή: https://money-tourism.gr/to-tripadvisor-allazei-morfi-ti-chreiazetai-na-gnorizete/ | ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ money-tourism.gr

ferriesingreece2

kalimnos

sportpanic03

 

 

eshopkos-foot kalymnosinfo-foot kalymnosinfo-foot nisyrosinfo-footer lerosinfo-footer mykonos-footer santorini-footer kosinfo-foot expo-foot