Με ικανοποίηση είδαμε μια ιστοσελίδα για θέματα της αυτοδιοίκησης, όπως η aftodioikisi.gr, να ασχολείται με την Κω, στην έναρξη της πιο δύσκολης και κρίσιμης τουριστικής περιόδου, για ένα ζήτημα τουριστικής προβολής, όπως το λογότυπο “I kos”, πολλαπλασιάζοντας τη δυναμική του μηνύματος του.
Προφανώς, το ιδιαίτερο ενδιαφέρον σας για το νησί μας θα αποτελέσει αφορμή περαιτέρω προβολής της μεγάλης προσπάθειας που κάνει ο Δήμος μας, οι επιχειρήσεις και η τοπική κοινωνία στο σύνολό της, να επανασυστήσει την Κω στη διεθνή τουριστική αγορά, με νέους όρους, συνδέοντας την ιστορία και παράδοσή της με τις σύγχρονες υποδομές και τον πολύπλευρο χαρακτήρα του νησιού μας στον 21ο αιώνα.
Στο πλαίσιο μελετημένης, στοχευμένης, πολυδιάστατης στρατηγικής τουριστικού marketing. Στρατηγικής που εντάσσεται στο συνολικό σχεδιασμό του Δήμου μας, για ποιοτική βελτίωση της λειτουργίας και εμφάνισης του νησιού μας, σε όλα τα επίπεδα, με ιδιαίτερη προσοχή στην αναβάθμιση του δημόσιου χώρου.
Η συγκεκριμένη αναφορά “I kos” αποτελεί μέρος αυτού του σχεδιασμού.
Μια τέτοια πολυεπίπεδη στρατηγική, πιθανόν να σας είναι οικεία, μιας και είναι προσανατολισμένη στο διαδίκτυο και στα social media, όπου διακινείται από χρόνια το μέγιστο ποσοστό ενημέρωσης και πληροφόρησης παγκοσμίως.
Η Κως δε μπορεί και δεν πρέπει να μείνει έξω από αυτό.
Σε αυτή τη στρατηγική προβολής, μάλιστα δίχως κόστος, εντάσσεται και η κατασκευή
“I kos”. Το γεγονός ότι μέσα σε 4 ημέρες έχει περισσότερες από 300.000 προβολές σε social media και ιστοσελίδες, στη χώρα μας και διεθνώς, μας γεμίζει ικανοποίηση. Είναι δείγμα ότι επιτυγχάνουμε το στόχο μας.
Για το 2021 προσδοκούμε μόνο μέσα από αυτό το εγχείρημα να επικοινωνήσουμε την Κω σε εκατομμύρια ευρωπαίων πολιτών. Αυτό, εάν παρέπεμπε σε καμπάνια πληρωμένης καταχώρισης θα κόστιζε δεκάδες χιλιάδες ευρώ, όπως έχουμε δει άλλωστε και κατά το πρόσφατο παρελθόν.
Όσον αφορά στο ανυπόγραφο δημοσίευμά σας, 11/5/2021, μπορούμε να πούμε ότι ο συντάκτης του, εφόσον είχε πραγματικά ενδιαφέρον να φωτίσει πτυχές του ζητήματος, εύκολα θα είχε τις απαντήσεις στα ερωτήματα που τον απασχόλησαν, αν ρωτούσε τα στελέχη του Δήμου μας.
Εφόσον δεν το έκανε, ας τον διευκολύνουμε.
Η μη μόνιμη πινακίδα, με το λογότυπο “ I kos”, φωτιζόμενη τη νύχτα, τοποθετήθηκε στη χερσαία ζώνη του εσωτερικού λιμένα, με απόφαση του Διαδημοτικού Λιμενικού Ταμείου, στην ευθύνη του οποίου ανήκει, όπως μπορείτε να διακρίνετε στις φωτογραφίες που σας αποστέλλουμε και μπορείτε να αναρτήσετε.
Σε ένα μέρος που φέρει και άλλες σύγχρονες κατασκευές, δεν επηρεάζει μνημεία και ιστορικά στοιχεία της πόλης μας, δίχως να είναι αναγκαία η έγκριση κάποιου οργάνου.
Όσον αφορά στο ρόλο του Δημοτικού Συμβουλίου. Ο πλέον αδαής περί θεσμικής λειτουργίας της Τοπικής Αυτοδιοίκησης γνωρίζει ότι δεν ασχολείται με τέτοια ήσσονος σημασίας ζητήματα.
Επίσης, είναι γνωστό ότι το Διαδημοτικό Λιμενικό Ταμείο Κω-Νισύρου-Αστυπάλαιας, ως ΝΠΔΔ, έχει αυτονομία, Διοικητικό Συμβούλιο, στελέχη και υπηρεσίες που εξέφρασαν άποψη.
Και κάτι για το κόστος της κατασκευής.
Πάγια θέση της σημερινής δημοτικής αρχής Κω είναι, φως παντού, διαφάνεια για όλους.
Έτσι, ο καθένας μπορεί να δει ότι η δαπάνη για την κατασκευή ανήλθε σε 8.673,70€ και έχει αναρτηθεί στο πρόγραμμα «ΔΙΑΥΓΕΙΑ» από τις 4 Νοεμβρίου 2020, με ΑΔΑ: ΩΩΦΞΟΡΓΜ-ΦΨ7.
Η Κως, όπως και όλοι οι τουριστικοί προορισμοί, διέρχονται μακρά περίοδο κρίσης και ανασφάλειας για την επιβίωσή τους, από τη στιγμή που η υγειονομική κρίση εξελίχθηκε σε οικονομική.
Ο Δήμος Κω προσπαθεί με όλες τις δυνάμεις του να στηρίξει την οικονομία του τόπου μας, τις επιχειρήσεις και τους εργαζόμενους.
Όλες οι πρωτοβουλίες και οι αποφάσεις του κινούνται σε αυτή την κατεύθυνση.
Για να συνεχίσει το νησί μας να είναι ζωντανός οργανισμός, αντάξιος της φήμης και της ιστορίας του.
Σημείωση: επισυνάπτουμε σχετικές φωτογραφίες για να έχουν γνώση οι αναγνώστες σας και παρακαλούμε θερμά για ανάρτηση και αυτών.
Γραφείο Τύπου