Όπως είπε ο κ. Ροδίτης, το πρόβλημα δεν είναι μόνο στην Κω, είναι και στο Bodrum της Τουρκίας αντίστοιχα τα ίδια προβλήματα. “Είναι λίγο δύσκολο να μπορέσουμε να αποκρυπτογραφήσουμε τι ακριβώς φταίει. Οι γραμμές της Τουρκίας, Ελλάδα-Τουρκία έχουν επανέλθει στην κανονικότητα με αυξητικούς ρυθμούς, δηλ καθημερινά διακινούνται 2.000 άτομα Κως-Bodrum είτε στη σύνδεση με το παλιό λιμάνι, είτε με το καινούργιο λιμάνι δημιουργείται ένας όγκος πάρα πολύ μεγάλος. Το ότι οι υποδομές είναι αυτές που ξέρουμε, είναι αυτές που ξέρουμε. Εγώ ασπάζομαι αυτά που έχει πει ο κ. Αβρίθης”.
Σύμφωνα με τους ισχυρισμούς του, “οι ίδιοι οι οποίοι σήμερα κατηγορούν το Λιμενικό Ταμείο Κω, είναι αυτοί οι οποίοι δεν ψήφισαν τις προτάσεις του Λιμενικού Ταμείου. Το θέμα πιστεύω έχει να κάνει καθαρά με τη διακίνηση του κόσμου. Νομίζω ότι πρέπει να ανοίξουν περισσότερα γκισέ στο διαβατηριακό έλεγχο για να πηγαίνει ο κόσμος πιο γρήγορα, γιατί έχει εφαρμοστεί νέο σύστημα στη Σένγκεν που είναι πιο λεπτομερής έλεγχος και αυτό καθυστερεί πάρα πολύ τα πράγματα και με τρεις ή τέσσερις αστυνομικούς ταυτόχρονα για 800 άτομα όσο και αν είναι ειλικρινείς οι προθέσεις του αστυνομικού διευθυντή ο οποίος στέλνει κόσμο κάτω, το πρόβλημα είναι οι θέσεις εργασίας.
Υπάρχει ένα γενικότερο πρόβλημα στην αναμονή του κόσμου. το να τους κρατάμε εμείς φυλακισμένους μέσα στα καταμαράν με το air condition είναι μία πρόχειρη λύση η οποία δεν βοηθάει πουθενά. Η γνώμη μου είναι ότι άμεσα πρέπει να γίνουν τουλάχιστον 8 γκισέ. Το ότι δεν υπάρχουν τέντες, σκίαστρα κλπ αυτό είναι ένα θέμα θα λυθεί, δεν είναι ανεύθυνο το λιμενικό ταμείο να μην το κάνει, αλλά υπάρχουν και διαδικασίες.
Αν φέτος έχουμε αυτές τις καθυστερήσεις λόγω Σένγκεν, φανταστείτε ότι του χρόνου έχουμε τη Σένγκεν ΙΙΙ που μιλάμε για πάρα πολύ μεγάλο πρόβλημα, γιατί θα είναι πιο αυστηροί οι έλεγχοι και για τους Ευρωπαίους. Δεν μπορούμε να απολογούμαστε εμείς για όλο αυτό το σύστημα. Θεωρητικά είμαστε οι τελευταίοι που ευθυνόμαστε για το θέμα”, σημείωσε καταλήγοντας.