Ο υποκριτικός ανθρωπισμός των εθνομηδενιστών, που υποκινούνται από τα κανάλια των συμφερόντων της παγκοσμιοποίησης, εκδηλώθηκε για ακόμα μία φορά.
Με χρήματα της Ε.Ε, υστέρημα των δικών μας λεηλατημένων συντάξεων και αλόγιστων φόρων, οδηγούν καθημερινά σε μεγαλύτερη εξαθλίωση και αναξιοπρεπή διαβίωση ένα όλο και μεγαλύτερο πλήθος συνανθρώπων μας. Τώρα παρουσιάζονται ως ευεργέτες της εκπαίδευσης, που την έχουν καταβαραθρώσει στο έσχατο στάδιο της γνώσης επιβάλλοντας έμμεσα όλο και περισσότερο μέτρα απαιδείας. Η ηθική διαφθορά και η πνευματική παρακμή ωθείται μέσα στα σχολεία, ώστε η νέα γενιά των Ελλήνων να αφελληνιστεί τελειωτικά.
Τα νέα προγράμματα διδασκαλίας είναι το κερασάκι στην τούρτα που εδώ και δεκαετίες σερβίρεται σε μιά προσπάθεια γιά την υποδούλωση και αποχναύνωση του έθνους μας. Η αντίσταση όλων μας στην επιβολή εθνομηδενιστικών και πολυπολιτισμικών νοοτροπιών, που παρουσιάζονται υπό το πρίσμα της ανθρωπιστικής δράσης, είναι ο μόνος τρόπος γιά την διατήρηση της συνοχής της κοινωνίας μας και της πραγματικής ανιδιοτελούς αλληλεγύης μεταξύ των συμπολιτών μας. Μόνο μέσω της κοινωνικής συνοχής που βασίζεται σε εθνικά και πολιτισμικά κοινά στοιχεία, και με την συνεχή παροχή παιδείας βασισμένης σ’αυτά, θα υπάρξει ανάκαμψη και διέξοδος από το τέλμα σὐγχρονης παρακμής.
Αν κάνουμε χρήση της απλής λογικής του Αριστοτέλη συμπολίτες, θα διαπιστώσουμε την φαυλότητα και την σκοπιμότητα των λόγων και των ενεργειών των ᾽δήθεν ανθρωπιστών᾽. Καιρός γιά αναγέννηση της κοινωνίας μας, πάνω στις βάσεις του ήθους και της αρετής που δίδαξαν οι πρόγονοί μας, και με την ευκαιρία των Άγιων ημερών των Χριστουγέννων χρόνια πολλά, ευελπιστώντας σε μιά καλύτερη νέα χρονιά την οποία οφείλουμε να απαιτήσουμε, να διεκδικήσουμε και τελικά να κατακτήσουμε όλοι μας γιά το καλό της κοινωνίας μας, το δικό μας, των παιδιών μας. Μην ξεχνάμε ότι το μέλλον μας είναι η συνέχεια της γραμμής του ιστορικού και ένδοξου παρελθόντος μας, που περνά από το παρόν. Οφείλουμε να το παραδώσουμε καλύτερο στις επόμενες γενιές.
Με τιμή Δημ.Κ.Καραματζιάνης Καθηγητής Φυσικής-Πληροφορικής