Τα αποτελέσματα της σύγχρονης διαδικτυακής καμπάνιας προβολής της Κω, παρουσιάστηκαν σήμερα το πρωί στα τοπικά ΜΜΕ στην αίθουσα Δημοτικού Συμβουλίου παρουσία του Δημάρχου Θεοδόση Νικηταρά & του Προέδρου της Επιτροπής Τουριστικής Προβολής & Ανάπτυξης Βασίλη Μανιά και αφορά την προώθηση της Κω στις βασικές αγορές του εξωτερικού αλλά και στη χώρα μας. Τη διαφημιστική καμπάνια «Refresh your story in Kos» οργάνωσε και χρηματοδότησε στη διάρκεια της τουριστικής περιόδου ο Δήμος Κω. Υπερασπιζόμαστε την ταυτότητα της Κω με εξωστρέφεια και προβολή των σημείων αναφοράς, τα τοπόσημα της Κω τόνισε ο δήμαρχος Κω Θεοδόσης Νικηταράς. Το κόστος της καμπάνιας που «έτρεξε» ο δήμος της Κω στα social media περιλαμβάνει την αμοιβή του ανθρώπινου δυναμικού σε 2.000 ευρώ, και το ποσό που δαπανήθηκε για τα έξοδα διαφήμισης ήταν περίπου 18.000 ευρώ .
Ο Βασίλης Μανιάς, Πρόεδρος του Γραφείου Τουριστικής Προβολής Δήμου Κω τόνισε πως τον σχεδιασμό της καμπάνιας έκαναν ο Ιωσήφ Χατζημιχαήλ και ο Μάνος Παπακωνσταντίνου ενώ εξήυρε την άριστη συνεργασία με τα 13 στελέχη στο γραφείο Τουριστικής Προβολής Δήμου Κω με ομόφωνες αποφάσεις και αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες με στόχο την προβολή τη Κω αποτελεσματικά μέσα από τα social media σε στοχευμένες αγορές
Γερμανία ,, Μ. Βρετανία, Πολωνία , Ολλανδία , Βέλγιο , Αυστρία και Ελλάδα . Επίσης ο κ. Μανιάς ευχαρίστησε τους φωτογράφους Μιχάλη Πατάκο, Μανώλη Σμαλιό και Γιώργο Παπαποστόλου για τις φωτογραφίες οι οποίες θα υπάρχουν στα social media καθώς και τα παιδιά που πήραν μέρος στο διαγωνισμό φωτογραφίας οι οποίες θα εκτεθούν σε μελλοντική εκδήλωση βράβευσης τους .
Ο Iωσήφ Χατζημιχαήλ Υπεύθυνος της Διαφημιστικής Καμπάνιας επισήμανε πως η Κως πρέπει να έχει εξωστρέφεια, με νέα σλόγκαν και συνεχή παρουσία στα social media . Η ιδέα ξεκίνησε όπως ο ίδιος τόνισε από τυην ανάγκη του κόσμου μετά την καραντίνα να ανανεώσουν την ''ιστορία'' τους, από την Κω.
Σχετικά με το νέο site του Δήμου Κω ο κ. Χατζημιχαήλ τόνισε πως δεν ξεκίνησε η δημιουργία του παρά μόνο η στόχευση και η φιλοσοφία της λειτουργίας του.