Σε μια εποχή που κυριαρχεί η αναπαραγωγή μουσικής μέσα από ψηφιακές υπηρεσίες όπως το Spotify,
κάποιοι καλλιτέχνες αντιστέκονται σθεναρά , συνεχίζοντας να κυκλοφορούν full length albums και ζητώντας από το κοινό να «αφιερωθεί» στα νέα τους τραγούδια, καταβάλλοντας το σχετικό αντίτιμο για την αγορά του δίσκου.
Το περιοδικό Billboard ανακοίνωσε πως η Taylor Swift, μια pop star που βρέθηκε σε διαφωνία με την Spotify, επιλέγοντας να μην διαθέσει τα νέα τραγούδια της από την ψηφιακή υπηρεσία, είχε για φέτος την πιο εμπορική δισκογραφική κυκλοφορία. Το album “1989” της Taylor πούλησε συνολικά 3.6 εκατομμύρια αντίτυπα, ενώ ο Jack White ήταν ο πρωταθλητής των δίσκων βινυλίου, καθώς το νέο του album πούλησε 150.000 «τεμάχια» 33 στροφών. Μήπως τελικά υπάρχει ελπίδα για το album;
mtvgreece.gr