Δημήτρης Γάκης: Τεράστια τα προβλήματα των εργαζομένων στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου

Μάιος 03, 2023

Την Παρασκευή 28/4/2023 ο υποψήφιος βουλευτής Δωδεκανήσου ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ Δημήτρης Γάκης συναντήθηκε με το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Υπαλλήλων Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου Περιφερειακών Ενοτήτων Δωδεκανήσου (ΣΥΠΝΑΠΕΔ) που αποτελούνταν από τον Βασίλη Γιαννούρη (Προέδρο), Μιχάλη Λυριστή (εκπρόσωπος ΟΣΥΑΠΕ), Αντώνη Κλαδογένη (Γραμματέα) και Αντώνη Γκίκα (Αντιπρόεδρο).
Ή συνάντηση, όπως πάντα, έγινε σε θερμό κλίμα συνεργασίας και ανταλλαγής απόψεων.
Τα μέλη του συλλόγου κατέθεσαν τις προτάσεις τους για τις οποίες ο βουλευτής δεσμεύτηκε για την προώθηση και την διεκδίκηση τους. Αυτές ήταν:
1. Προσλήψεις προσωπικού καθώς η υποστελέχωση της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου αγγίζει το ποσοστό του 50% και λαμβάνοντας υπόψιν ότι αναφέρεται σε μία νησιωτική Περιφέρεια τότε το πρόβλημα πολλαπλασιάζεται. Επισημάνθηκε ότι μεγάλη ευθύνη για την μη επαρκή στελέχωση της περιφέρειας φέρει και το μεγάλο κόστος διαβίωσης σε σχέση με τον εισαγωγικό μισθό, που αποτρέπει πολλούς υποψηφίους απ’ το να εργαστούν στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου αλλά και οι καθυστερήσεις που παρουσιάζει η διαδικασία έγκρισης των θέσεων από τον ΑΣΕΠ.
2. Επαναφορά των δώρων (Χριστουγέννων και Πάσχα) και του επιδόματος αδείας σε όλους τους δημόσιους υπαλλήλους και τους συνταξιούχους ανεξάρτητα των αναδρομικών τα οποία είναι σε εκκρεμότητα. Η περικοπή των δώρων και του επιδόματος αδείας που έγινε το 2012 με το πρώτο μνημόνιο ισχύει μόνο για το δημόσιο τομέα και όχι για τον ιδιωτικό κάτι που θεωρείται αδικία.
3. Συζητήθηκε η πρόταση του ΣυΡιζΑ για το Υγειονομικό Ισοδύναμο και ο πρόεδρος του Συλλόγου ανέλαβε την δέσμευση, όπως και έγινε άμεσα, να αποσταλεί συγκροτημένη πρόταση που θα βοηθήσει στην συγκρότηση του θεσμικού πλαισίου. Επισημάνθηκε ότι η έγκριση της μετακίνησης των ασθενών απ’ τον ΕΟΠΥΥ προς αστικά κέντρα μόνο ακτοπλοϊκά και όχι αεροπορικά, είναι μια τεράστια αδικία αφού στην ηπειρωτική χώρα δικαιολογούνται εισιτήρια τρένου, λεωφορείου ακόμα και ΙΧ ενώ οι χρόνοι μετακινήσεως είναι μέχρι 4 ώρες, ενώ ακτοπλοϊκώς ο χρόνος μετακίνησης είναι τετραπλάσιος κάτι που καθιστά απαγορευτική την ακτοπλοϊκή μετακίνηση για κάποιον σοβαρά ασθενή αναγκάζοντας τον πολίτη να πληρώσει αεροπορικά εισιτήρια απ’ την τσέπη του. Επίσης πολλές φορές η μετακίνηση με πλοίο είναι και σε βάρος του Δημοσίου συμφέροντος αφού το εισιτήριο του καραβιού υπερβαίνει το εισιτήριο του αεροπλάνου. Ζητήθηκε από τον πρ. βουλευτή Δημήτρη Γάκη να καταβάλλει κάθε προσπάθεια έτσι ώστε αυτό το πρόβλημα να λυθεί άμεσα.
4. Ζητήθηκε η παρέμβαση του βουλευτή για την κάλυψη των εξόδων νομικής υποστήριξης των υπαλλήλων όσον αφορά την εμπλοκή τους σε δικαστικές υποθέσεις για υπηρεσιακούς λόγους.
5. Σήμερα ο τρόπος αξιολόγησης γίνεται στη βάση του χωρισμού των υπηρεσιών σε προνομιούχες στις οποίες εφαρμόζεται το Κοινό Πλαίσιο Αξιολόγησης (Ευρωπαϊκή οδηγία) και στις μη προνομιούχες, υποστελεχωμένες και χωρίς πόρους και μέσα, οι οποίες πιέζονται να εφαρμόσουν το νέο σύστημα αξιολόγησης με ad hoc ανέφικτους «στόχους» οι οποίοι σκοπεύουν απλά στο μεταφέρουν ευθύνες σε υπαλλήλους που είναι αδύνατο να ανταποκριθούν σε αυτές, κάτι που κατόπιν θα έχει, μεταξύ άλλων, υπηρεσιακές και μισθολογικές επιπτώσεις . Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να δημιουργούνται διαχωρισμοί και των υπαλλήλων και η αξιολόγηση τους να περιέχει πολλά στοιχεία αδικίας, πέραν από του τρόπου με τον οποίο γίνεται.
Ο υποψήφιος βουλευτή υπενθύμισε στο Διοικητικό Συμβούλιο την πολύ καλή έως τώρα συνεργασία και δεσμεύτηκε ότι αυτή θα συνεχιστεί και το επόμενο διάστημα.
Δημήτρης Γάκης
Υποψήφιος βουλευτής Δωδεκανήσου ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ

 

 

ferriesingreece2

kalimnos

sportpanic03

 

 

eshopkos-foot kalymnosinfo-foot kalymnosinfo-foot nisyrosinfo-footer lerosinfo-footer mykonos-footer santorini-footer kosinfo-foot expo-foot