Καμπάνια ενάντια στα κοινωνικά στερεότυπα
Πολύ συχνά στην καθημερινότητά μας, ακούμε γυναίκες να χαρακτηρίζονται από όχι και τόσο αντικειμενικά κριτήρια... Εάν το φόρεμά τους, για παράδειγμα, είναι αρκετά κλειστό και μακρύ, χαρακτηρίζονται συντηρητικές και υπέρ του δέοντος φρόνιμες, ενώ σε αντίθεση περίπτωση, που το φόρεμα είναι πολύ « λίγο», κοσμητικά επίθετα της αντιπέρα όχθης, με το ευγενέστερο αυτό της «bimbo», δεν αργούν να πέσουν στο τραπέζι...
Αυτού του είδους τα καθημερινά στερεότυπα σχετικά με τον ρουχισμό των γυναικών και την ταύτισή του με τον χαρακτήρα τους ή τις κοινωνικές συμπεριφορές τους, έρχεται να υπογραμμίσει και να καταγγείλει η καμπάνια της σουηδικής οργάνωσης Terre Des Femme, με τίτλο «Μην κρίνετε τις γυναίκες από τα ρούχα».
Θέλοντας να βάλει φρένο στον συσχετισμό ανάμεσα στο ρουχισμό και στην «αξία», η σουηδική οργάνωση για τα δικαιώματα των γυναικών παρουσιάζει ενδιαφέρουσες εικόνες, από την κορυφή ως τα νύχια, σχετικά με τις αντιλήψεις που είθισται να επικρατούν.
Στόχος της προσπάθειας είναι οι γυναίκες να φορούν ό,τι τους ευχαριστεί και τις κάνει να νιώθουν άνετα, χωρίς να ενδιαφέρονται για τα σχόλια του κόσμου.
Παρόμοια προσπάθεια, σε λίγο πιο σκληρή γλώσσα ήταν και εκείνη της Hannah Witton η οποία είχε ανεβάσει το παρακάτω βίντεο στο youtube.com