TUI Νordic: "Δεν θα έρθουν οι τουρίστες αν αυξάνονται συνεχώς οι φόροι στην Ελλάδα"

Μάιος 14, 2017

Την βεβαιότητα ότι οι πελάτες της TUI επιλέγουν με πρωταρχικό κριτήριο το ξενοδοχείο, τις προσφερόμενες υπηρεσίες και όλα τα συναφή, που προσφέρονται σε «πακέτα», εξέφρασε με δηλώσεις του προς την «δημοκρατική, ο κ. Στέφεν Χάνσεν,

Senior Product Manager Product& Aviation της μεγάλης εταιρείας TUI Nordic.Με αφορμή την εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε προχθές στο ξενοδοχείο ‘Ρόδος Παλάς’ για την απονομή βραβείων σε ξενοδοχεία της Ρόδου, ο κ. Χάνσεν έδωσε το πλαίσιο στο οποίο κινούνται οι πελάτες της TUI Nordic με βάση το ξενοδοχείο, το προσφερόμενο «πακέτο» και ύστερα τον προορισμό.«Δουλεύουμε από κοινού με τους συνεργάτες μας στα ξενοδοχεία, αναπτύσσοντας κάποια πολύ δημοφιλή σχέδια. Και βλέπουμε ότι το ‘ξενοδοχείο’ είναι ο νέος… προορισμός! Δηλαδή, οι πελάτες μας για να επιλέξουν έναν προορισμό, ως βασική παράμετρο έχουν πλέον την επιλογή ξενοδοχείου. Είναι κάτι καινούργιο, αλλά είναι η αλήθεια. Στους σχεδιασμούς λοιπόν, μπορεί να περιληφθούν διάφορα ξενοδοχεία για τον καθένα: οικογενειακά ξενοδοχεία ή ξενοδοχεία για ενήλικες, ή ξενοδοχεία για ζευγάρια, ή ξενοδοχεία για κάποιους που θέλουν να κάνουν διάφορες δραστηριότητες (όπως σπορτ ή άλλες αθλητικές δραστηριότητες κ.λπ.) είτε ξενοδοχεία για κάποιους που επιλέγουν μόνον την Μεσαιωνική Πόλη της Ρόδου. Συνεπώς, η επιλογή ξενοδοχείου, καθίσταται πλέον ο νέος προορισμός. Και πάνω απ’ όλα, θέλω να υπογραμμίσω ότι η Ρόδος, διαθέτει και δίνει καλή ποιότητα. Αυτό σημαίνει πως ο πελάτης, είναι χαρούμενος και ικανοποιημένος με το να κάνει διακοπές στην Ρόδο, διότι το νησί έχει πολλά πράγματα να προσφέρει. Την Μεσαιωνική Πόλη, τις παραλίες, το φαγητό, τις εκδρομές… όλα αυτά μαζί προσφέρονται ως ένα πολύ ελκυστικό πακέτο. Όμως, πρέπει να σας τονίσω πως ακόμη κι έτσι, η Ρόδος δεν έχει τόσο μεγάλο άνοιγμα στην σκανδιναβική αγορά διότι, εάν την συγκρίνουμε με την Κρήτη, είναι πιο μικρή. Ωστόσο, έχει το πλεονέκτημα των ξενοδοχείων. Θα έλεγα όμως και κάτι άλλο: πως το κριτήριο είναι διαφορετικό: για εσάς το ‘καλό’ ξενοδοχείο σημαίνει κάτι άλλο, για εμένα σημαίνει κάτι άλλο. Αυτό που λέμε ότι ένα ξενοδοχείο δίνει ‘αξία στο χρήμα’ (value for money) δεν είναι απαραίτητο να είναι μόνον πεντάστερο. Μπορεί να είναι δύο, τριών ή και τεσσάρων αστέρων. Ένα καλό ξενοδοχείο, όπως οι πελάτες μας το επιλέγουν, δεν είναι απαραίτητο να είναι πεντάστερο –από την στιγμή που μπορεί να διαθέτει πολύ καλές υπηρεσίες και να ικανοποιεί τις προσδοκίες του πελάτη» τόνισε χαρακτηριστικά.Οι φόροι επηρεάζουν τις τιμέςΣε άλλη ερώτηση της «δημοκρατικής» για το εάν η φορολογία η οποία αλλάζει συνεχώς και είναι ασταθής στην Ελλάδα –και ειδικότερα στην Ρόδο- επηρεάζει, τελικώς, την επιλογή των πελατών της TUI Nordic, ο κ. Χάνσεν δήλωσε:«Ναι, βεβαίως! Το γνωρίζουμε αυτό πάρα πολύ καλά. Το φορολογικό καθεστώς είναι ασταθές στην Ελλάδα και οι φόροι ανεβαίνουν συνεχώς. Προσωπικά, με απασχολεί πάντα το γεγονός πως οι φόροι έχουν αρνητικές επιπτώσεις στην τουριστική βιομηχανία. Για παράδειγμα, μπορεί να αφορούν φόρους αεροδρομίου, φόρους ξενοδοχείων κ.λπ. Όλα αυτά μπορούν να έχουν αρνητικές επιπτώσεις στον Τουρισμό. Και είμαι πάρα πολύ αρνητικός σε αυτό. Διότι αυτά δημιουργούν αυτομάτως αυξήσεις στις τιμές της αγοράς και φυσικά, κανένας δεν είναι υποχρεωμένος να τους πληρώσει όλους αυτούς τους φόρους, τελικά. Και φυσικά, εάν έχεις πάρα πολλούς φόρους δεν θα είσαι τόσο ανταγωνιστικός πλέον. Οι πελάτες θα δουν ότι είσαι ακριβός και θα ξεκινήσουν να επιλέγουν άλλους προορισμούς. Γι αυτό, αντί να προσπαθούν να πάρουν περισσότερα χρήματα από τους φόρους θα πρέπει να δουν το πόσο κακό κάνει αυτό, το πόσο αρνητικό αντίκτυπο έχουν όλα αυτά. Και φυσικά, ο πελάτης δεν θέλει να πληρώσει αυτές τις αυξήσεις.Κι εδώ, θέλω να σας πω κάτι που έχει πολύ μεγάλη σημασία: οι πελάτες που έρχονται στην Ελλάδα, ή στην Ρόδο ή σε άλλα μέρη τέλος πάντων, δεν είναι όλοι εκατομμυριούχοι. Είναι απλοί, καθημερινοί άνθρωποι που εργάζονται σκληρά και κάνουν οικονομίες για να πάνε διακοπές. Πολλές φορές, κάνουν οικονομίες για 2 ή και για 3 χρόνια, για να κάνουν μία, δύο ή τρεις εβδομάδες διακοπές. Η μεγάλη πλειοψηφία των επισκεπτών, είναι απλοί άνθρωποι, που μαζεύουν χρήματα για να κάνουν τις διακοπές τους. Και αυτό είναι ένα μήνυμα που θέλω να το περάσετε κι εσείς: αυτοί οι άνθρωποι που θέλουν να πάνε διακοπές, δεν θα έρθουν εάν βλέπουν να αυξάνονται συνεχώς οι φόροι στην Ελλάδα. Όσο πιο επιβαρυντικό είναι το ‘πακέτο’ τόσο πιο δύσκολο καθίσταται για εκείνους να επιλέξουν τον προορισμό».Πηγή:www.dimokratiki.gr

ferriesingreece2

kalimnos

sportpanic03

 

 

eshopkos-foot kalymnosinfo-foot kalymnosinfo-foot nisyrosinfo-footer lerosinfo-footer mykonos-footer santorini-footer kosinfo-foot expo-foot