Του Χάρη Ντιγριντάκη
στον «Ελεύθερο Τύπο»
Mega deal για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού ανακοινώνουν από κοινού ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού και η Aegean Airlines την προσεχή Τρίτη.
Με στόχο να κερδηθεί η μάχη των last minute κρατήσεων, ΕΟΤ και Aegean θα ανακοινώσουν, μεταξύ άλλων, τη συνέχιση για 4η χρονιά του προγράμματος συνδιαφήμισης, προβάλλοντας τη χώρα σε τουριστικές αγορές της Ευρώπης.
Πρόκειται για καμπάνια που εστιάζει στα πλεονεκτήματα της Ελλάδας σε σχέση με τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες, αναδεικνύοντας το καλό κλίμα τους περισσότερους μήνες του χρόνου και τις πλούσιες δραστηριότητες σε εξωτερικούς χώρους που αυτό επιτρέπει να πραγματοποιηθούν.
Η καμπάνια απευθύνεται στους επισκέπτες χωρών που διαχρονικά κατατάσσουν τη χώρα στις υψηλότερες θέσεις προτίμησης: Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Γαλλία, Ελβετία, Βέλγιο, Αυστρία, Πολωνία, Σουηδία, Δανία και Ολλανδία.
Ωστόσο, το νεωτεριστικό στοιχείο στη φιλοσοφία της είναι η «εξυπνάδα» που της δίνουν οι αλγόριθμοι -καθώς υλοποιείται ψηφιακά- για να μιλήσει, να πείσει και, τελικά, να κερδίσει αυτούς που έχουν εκδηλώσει κάποιο ενδιαφέρον για ταξίδι είτε στην Ελλάδα είτε στις ανταγωνιστικές χώρες.
Υπογραμμίζεται ότι η καμπάνια συνδιαφήμισης ΕΟΤ και Aegean θα εξελίσσεται από τώρα και για όλους τους επόμενους μήνες έως το τέλος του χρόνου, καθώς εξίσου κρίσιμο παράγοντα με τις κρατήσεις της τελευταίας στιγμής είναι και η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.
Αναγνωρίζοντας τη σημασία της ενίσχυσης του brand Ελλάδα, ιδίως μετά την περσινή επιτυχημένη διαχείριση, αλλά και το πόσο σημαντική είναι φέτος η συνολική προώθηση της χώρας στο εξωτερικό, ο ΕΟΤ συνεχίζει τις δυναμικές συνέργειες για την ανάπτυξη στοχευμένων πρωτοβουλιών, δράσεων και καμπανιών σε συγκεκριμένα κοινά του.
Μια τέτοια συγκροτημένη προσπάθεια αποτελεί και η συνεργασία με την Aegean, που στα 21 χρόνια από την ίδρυσή της έχει φτάσει να διασυνδέει τη χώρα από 7 διαφορετικές βάσεις στην Αθήνα και την περιφέρεια με 154 προορισμούς, σε 47 χώρες, ενώ το 2019 μετέφερε 15 εκατομμύρια επιβάτες, και σίγουρα έχει αποτελέσει έναν από τους λόγους για τους οποίους έχει ενισχυθεί το τουριστικό brand name της χώρας.
Είναι κοινός τόπος, άλλωστε, ότι στο DNA της Aegean -που έφερε την κατ’ επανάληψη αναγνώριση της Aegean ως την καλύτερη περιφερειακή εταιρία στην Ευρώπη- είναι η συμμετοχή της σε συλλογικές προσπάθειες τουριστικής προβολής της χώρας διεθνώς.
Οπως επισημαίνει η Corporate Affairs Manager της Aegean κυρία Μαρίνα Σπυριδάκη, «με όπλο μας το εξαιρετικό κλίμα της χώρας μας και τις πλούσιες και διαφορετικές δραστηριότητες και εμπειρίες που μπορεί να βιώσει ο επισκέπτης με σύμμαχο τον καλό καιρό, δημιουργήσαμε μια καμπάνια που έχει τη δυναμική να υποστηρίξει την προσπάθεια προσέλκυσης επισκεπτών όλο το χρόνο.
Μαζί με τον ΕΟΤ, άλλωστε, έχουμε ήδη πετύχει πολλά τα προηγούμενα χρόνια και μπορούμε να κερδίσουμε και τη φετινή χρονιά στην προτίμηση των επισκεπτών.
Παράλληλα, πραγματοποιούμε και μια σημαντική επένδυση στο δίκτυό μας προκειμένου να διευκολύνουμε την πρόσβαση των επισκεπτών στους αγαπημένους κυρίως νησιωτικούς καλοκαιρινούς προορισμούς».
Σύμφωνα με τον γενικό γραμματέα του ΕΟΤ κ. Δημήτρη Φραγκάκη, «η Aegean, ειδικά φέτος, αποτελεί στρατηγικό εταίρο αποφασιστικής σημασίας για την επανεκκίνηση της τουριστικής βιομηχανίας και την ενίσχυση της απασχόλησης στον τουριστικό κλάδο.
Η κοινή μας καμπάνια για το 2021 βασίζεται σε μια εξαιρετική ιδέα, πολύ καλά μελετημένη και άριστα εκτελεσμένη. Γι’ αυτό θέλω να δώσω συγχαρητήρια σε όλους όσοι δούλεψαν για να γίνει πραγματικότητα και να τους ευχαριστήσω για τις προσπάθειές τους.
Μετά από μια εξαιρετικά δύσκολη περίοδο για τον τουρισμό μας, νομίζω ότι αρχίζουμε να μπαίνουμε πλέον σε μια νέα εποχή, με καλύτερες προοπτικές. Με ενότητα και συνεργασία του κλάδου θα επιτύχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα».