Σύμφωνα με τα δεδομένα της πλατφόρμας Brandwatch, για το χρονικό διάστημα 15/03– 15/05/2022, τα νησιά τα οποία μπήκαν στο «μικροσκόπιό» είναι: Άνδρος, Ζάκυνθος, Ικαρία, Κέρκυρα, Κεφαλονιά, Κρήτη, Κως, Λευκάδα, Μυτιλήνη, Μύκονος, Νάξος, Πάρος, Ρόδος, Σάμος, Σαντορίνη, Σκιάθος, Σύρος, Τήνος.
Συγκεκριμένα η υπό εξέταση χρονική περίοδος περιλαμβάνει το τριήμερο της 25ης Μαρτίου, της Πρωτομαγιάς καθώς τις διακοπές του Πάσχα -ημέρες που πολλά νησιά έγιναν καταφύγιο χαλάρωσης για χιλιάδες ταξιδιώτες, σύμφωνα με πληροφορίες από το clipnews.gr.
Παρατηρείται ότι οι αναφορές που κυριάρχησαν αποτελούν «δείκτες» για την καλοκαιρινή σεζόν που έχει ήδη ξεκινήσει, με την πανδημία παρούσα αλλά όχι με τα αυστηρά μέτρα που επέβαλε κατά τα δύο προηγούμενα χρόνια.
Οι κρατήσεις που πραγματοποιήθηκαν κατά τις ημέρες αυτές, οι εκτιμήσεις επαγγελματιών και φορέων του κλάδου, βραβεία και εκθέσεις, πρωτοβουλίες, αλλά και λίστες του ξένου Τύπου στις οποίες φιγουράρουν ελληνικά νησιά ως κορυφαίοι καλοκαιρινοί προορισμοί, είναι ορισμένα από τα θέματα που ήταν trending τους τελευταίους δύο μήνες.
Όγκος αναφορών σε sites
Ποια νησιά απασχολούν εργαζόμενους
Τα λεγόμενα «δημοφιλή» νησιά (Κρήτη, Μύκονος, Σαντορίνη, Ρόδος, Κέρκυρα) είναι και αυτά που απασχολούν τους περισσότερους εργαζόμενους στον τομέα, συμπαρασύροντας ταυτόχρονα και τον όγκο των αναφορών, κάτι που αντανακλάται και στο διάγραμμα της ίδιας περιόδου της περυσινής χρονιάς, όπου παρατηρούνται μικρές ανακατατάξεις συγκριτικά με φέτος.
Ωστόσο στο παρακάτω διάγραμμα γίνονται εμφανείς οι χρονικές κορυφές όπως σχηματίζονται από τις αναφορές στα κοινωνικά δίκτυα, για κάθε ένα από τα υπό μελέτη νησιά.