Διοργάνωσε webinar για την παρουσίαση του νησιού σε ταξιδιωτικούς πράκτορες σε συνεργασία με την Ομοσπονδία FedHATTA
Σε πολύ θετικό κλίμα πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά στις 26 Μαΐου, το άνοιγμα της Κω στην του-ριστική αγορά του Ισραήλ, με μια παρουσίαση στους tour operators και ταξιδιωτικούς πράκτορες της χώρας. Πρόκειται για μια ενέργεια της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου σε συνεργασία με την Ομοσπον-δία FedHATTA και τον Σύνδεσμο Τουριστικών Γραφείων Ισραήλ ΙΤΤΑΑ. Την παρουσίαση έκαναν ο Κωνσταντίνος Χρυσοχοΐδης, Εντεταλμένος Σύμβουλος Τουριστικής Ανάπτυξης, Υδατοδρομίων, Κρουαζιέρας, Ακτοπλοΐας και Αερομεταφορών, και η Σέβη Βλάχου, Αντιδήμαρχος Τουρισμού, Πο-λιτισμού και Αθλητισμού της Κω.
Οι επαγγελματίες της χώρας είχαν την δυνατότητα να μάθουν χρήσιμες πληροφορίες για την Κω ως προορισμό, για τα αξιοθέατα και την μακρά και ενδιαφέρουσα ιστορία της και για τους πολλούς τρόπους με τους οποίους ένας ταξιδιώτης μπορεί να απολαύσει την διαμονή του στο νησί. Επίσης, πληροφορήθηκαν για τα ισχύοντα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας λόγω της πανδημίας καθώς και τις απευθείας πτήσεις στο νησί, που προγραμματίζονται από τις αρχές Ιουλίου.
Την παρουσίαση θα έχουν την δυνατότητα εν συνεχεία να παρακολουθήσει μαζί με πληροφορίες που θα λάβουν, ώστε να έχει μια σφαιρική εικόνα για την Κω το σύνολο των μελών του Συνδέσμου Ταξιδιωτικών γραφείων του Ισραήλ, ακόμα και τα μέλη που δεν συμμετείχαν στην παρουσίαση.
Η επιλογή της τουριστικής αγοράς του Ισραήλ έγινε κατόπιν μελέτης αναφορικά με τις προτιμήσεις των ταξιδιωτών από αυτή την χώρα, οι οποίες ανταποκρίνονται στις υποδομές και υπηρεσίες που παρέχει το νησί του Ιπποκράτη. Συγκεκριμένα, οι Ισραηλινοί ταξιδιώτες αγαπούν να ταξιδεύουν πε-ρισσότερες από δύο φορές τον χρόνο, προτιμώντας υψηλού οικονομικού επιπέδου παροχές κατά κύ-ριο λόγο. Αγαπούν τα νησιά και τις δραστηριότητες στην θάλασσα, ενώ μέσα στα ενδιαφέροντά τους είναι η τοπική κουζίνα. Πιο πολύ όμως αναζητούν ταξίδια εμπειρίας, την οποία σχετίζουν με την κουλτούρα και την ιστορία των τόπων που επισκέπτονται.
Η ενέργεια εντάσσεται σε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο προβολής και προώθησης της Περιφέρειας Νο-τίου Αιγαίου που έχει καταρτιστεί διεξοδικά ανά αγορά και προσωποποιημένα για κάθε νησί ξεχω-ριστά.