Η Fiat Chrysler Automobiles βιάστηκε να προλάβει τα γεγονότα προχωρώντας σε ανάκληση εκατομμυρίων αυτοκινήτων για πιθανό πρόβλημα στο Cruise Control τους. Προς το παρόν η ανάκληση αφορά μόνο τις ΗΠΑ.
Πριν τα γεγονότα αρχίσουν να εξελίσσονται, υπήρξε μια φήμη σχετικά με αμφιβολίες που είχε η Fiat Chrysler Automobiles για το σύστημα ελέγχου ταχύτητας ταξιδιού και ότι μια «απίθανη ακολουθία συμβάντων» θα μπορούσε να επηρεάσει την απενεργοποίηση.
Προς το παρόν, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι δεν έχει αναφερθεί κανένα ατύχημα ή τραυματισμός, αλλά ένας οδηγός ανέφερε ότι δεν ήταν σε θέση να απενεργοποιήσει το cruise control σε ένα Dodge Journey του 2017. Πληροφορία που ήταν αρκετή για να δρομολογήσει εκ μέρους της FCA διορθωτικές ενέργειες. Και δεν πρέπει επίσης να ξεχνάμε ότι οι κυρώσεις των 150 εκατομμυρίων ευρώ που επέβαλαν το 2015 οι αμερικανικές αρχές για παραβιάσεις των κανόνων ασφαλείας παραμένουν νωπές ακόμη στη μνήμη της FCA.
Έτσι, παρόλο που οι οδηγοί μπορούν να ελέγξουν το πρόβλημα φρενάροντας συνεχώς έως ότου το αυτοκίνητο σταματήσει ή μπορούν επίσης να σταματήσουν μετακινώντας το λεβιέ στο «Ν» και πατώντας φρένο, στην FCA έπιασαν τον ταύρο από τα κέρατα: 4,8 εκατ. αυτοκίνητα που πουλήθηκαν στις Ηνωμένες Πολιτείες θα κληθούν στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία για αποκατάσταση του πιθανού προβλήματος.
Συγκεκριμένα, πρόκειται για βενζινοκίνητα μοντέλα εξοπλισμένα με αυτόματο κιβώτιο, τα περισσότερα από τα οποία είναι ΜΥ 2014 έως ΜΥ2018. Πρόκειται για τα Chrysler 200, Chrysler 300, Chrysler Pacifica, Dodge Charger, Dodge Challenger, Dodge Durango, Jeep Cherokee, Jeep Grand Cherokee, Jeep Wrangler και τα pick-up Ram 1500, 2500 και 3500, καθώς και τα μεγαλύτερα Ram 3500, 4500 και 5500.
drive.gr