Συνεχίζουν και στο Α’ 15νθήμερο του Ιουνίου να κινούνται έντονα ανοδικά οι κρατήσεις για την Ελλάδα στην Γερμανία, σύμφωνα με τα στοιχεία των κρατήσεων του HolidayCheck, που δημοσιεύουμε κατ’ αποκλειστικότητα.
Πιο αναλυτικά και σύμφωνα με τα στοιχεία των κρατήσεων του HolidayCheck στο πρώτο 15νθήμερο του Ιουνίου 2017, σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2016, η Ελλάδα εμφανίζει:
αύξηση κρατήσεων 21%
αύξηση διανυκτερεύσεων ( ημέρες κρατήσεων) 23%
αύξηση εσόδων 40% (!!!)
και αύξηση σε άτομα 21%.
ksd_copyright
ksd photo
Από πλευράς προορισμών η Κως φαίνεται να συγκεντρώνει τις περισσότερες προτιμήσεις των Γερμανών τυριστών σο διάστημα αυτό, και ακολουθούν η Κρήτη και η Ρόδος.
Τα ξενοδοχεία
Στα ξενοδοχεία το Hotel Horizon Beach Resort στο Μαστιχάρι της Κω βρίσκεται στην πρώτη θέση των κρατήσεων και ακολουθούν το Kallithea Horizon Royal στη Ρόδο και τα Nefeli Hotel στις Πλατάνες Ρεθύμνου.
Όπως σημειώνει η κα. Natalie Humphreys, Sales Manager Ελλάδας και Κύπρου B2B Sales & Cooperations, «O Όμιλος των εταιριών HolidayCheck, συνεχίζει να επιδεικνύει εξαιρετικές επιδόσεις και τον Ιούνιο, μετά από ένα επιτυχημένο πρώτο πεντάμηνο, εμφανίζοντας μια σημαντική και «υγιή» ανάπτυξη σε ετήσια βάση. Το 2016 οι χρήστες του HolidayCheck, έκαναν κρατήσεις, ύψους άνω των 100 εκατομμυρίων ευρώ για ταξίδια στην Ελλάδα και την Κύπρο, και αυτή τη στιγμή η αύξηση έχει ήδη ξεπεράσει το 37%, σε σχέση με το 2016, γεγονός που μας οδηγεί στο συμπέρασμα ότι το 2017 θα είναι ένα έτος ρεκόρ».
Και υπογραμμίζει : «Η γερμανική αγορά είναι μια αξιόπιστη αγορά, η μέση τιμή ανά άτομο ανά ημέρα για κρατήσεις που έγιναν μέσω του HolidayCheck, αυξήθηκε από το 2016 κατά 11%, και βλέπουμε σαφώς ότι οι χρήστες μας είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερα χρήματα για υπηρεσίες υψηλής ποιότητας, σε ξενοδοχεία που εμφανίζουν υψηλή βαθμολογία στην κατάταξη του HolidayCheck».
Και καταλήγει: «Η Ελλάδα και η Κύπρος είναι πολύ σημαντικοί προορισμοί για εμάς, και για να βοηθήσουμε τους ξενοδόχους να επιτύχουν την μέγιστη δυνατή βαθμολογία στο HolidayCheck, το 2017 θα επισκεφθώ πολλές περιοχές της Ελλάδας για να συναντηθώ με τους ξενοδόχους προσωπικά, σε συνδυασμό με μια σειρά παρουσιάσεων, που θα αυξήσουν τις γνώσεις τους για το HolidayCheck, τα μέλη, τα προϊόντα και τις πλατφόρμες, ώστε να μπορέσουν να βελτιστοποιήσουν και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους στη γερμανική αγορά. Το HolidayCheck επηρεάζει στις αποφάσεις διακοπών το 80% των γερμανόφωνων, όχι μόνο στις online κρατήσεις, αλλά ακόμη και στις offline, όπου 4 στους 5 τουρίστες συμβουλεύονται το HolidayCheck, ακόμη κι αν κάνουν την κράτηση στο ταξιδιωτικό πρακτορείο της γειτονιάς τους».
Υπενθυμίζεται ότι μετά το ενδιαφέρον σεμινάριιο στην Κω, ακολουθεί η Κέρκυρα στις 21 Ιουλίου στο Corfu Holiday Palace. Θα ακολουθήσουν σεμινάρια σε Κρήτη, Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Σαντορίνη και Κύπρο.
money-tourism.gr