Συνάντηση εργασίας με ανώτερα στελέχη του μεγάλου βρετανικού tour operator Thomas Cook είχε σήμερα στην Αθήνα ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου κ. Γιώργος Χατζημάρκος.
Αντικείμενο της συνάντησης ήταν ο σχεδιασμός ενός πλαισίου συνεργασίας της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου με έναν από τους μεγαλύτερους τουριστικούς οργανισμούς της Ευρώπης, με στόχο την ενίσχυση του αριθμού των κρατήσεων προς τα νησιά του Νοτίου Αιγαίου, κυρίως κατά τους μήνες εκτός τουριστικής αιχμής.
Σημειωτέον ότι ο Thomas Cook είναι ο μεγαλύτερος tour operator για την Ελλάδα, ο οποίος, μόνο στη χώρα μας, διακινεί ετησίως άνω των 2 εκατομμυρίων επισκεπτών.
Ο κ. Χατζημάρκος συναντήθηκε με δύο στελέχη «κλειδιά», όσον αφορά την στρατηγική ενίσχυσης του τουριστικού ρεύματος προς τα νησιά του Νοτίου Αιγαίου: τον κ. Stuart Adamson , Group Head of Media and Partnerships (επικεφαλής του ομίλου για θέματα προβολής και συνεργασιών) και τον κ. Richard Raperport, Group Lead of International Partnerships (επικεφαλής του Ομίλου, όσον αφορά τις διεθνείς συνεργασίες).
Τα στελέχη του Thomas Cook ενημέρωσαν τον κ. Χατζημάρκο ότι για την σεζόν του 2016, ήδη ο tour operator έχει επιτύχει τον στόχο που είχε θέσει για την Ελλάδα, των 2 εκατ. κρατήσεων.
Στην διάρκεια της συζήτησης διερευνήθηκε η δυνατότητα συνεργασίας μεταξύ της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου και του Ομίλου Thomas Cook, με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση των κρατήσεων, κυρίως στους μήνες εκτός τουριστικής αιχμής.
Στο πλαίσιο αυτό συμφωνήθηκε να διαμορφωθεί ένα πλάνο στοχευμένης προβολής το οποίο θα συγχρηματοδοτήσουν από κοινού ο Thomas Cook και η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, το οποίο θα υποστηρίξουν οι 40.800 εμπορικοί συνεργάτες του Ομίλου σε ολόκληρη την Ευρώπη.
Μετά το πέρας της συνάντησης, ο κ. Χατζημάρκος δήλωσε: «Ο αγώνας μας για την στήριξη του τουρισμού στα νησιά του Νοτίου Αιγαίου, είναι διαρκής, σε μια τουριστική σεζόν που βαδίζει μετ’ εμποδίων. Συνεργαζόμαστε, όπως πάντα, με τους κορυφαίους, επιδιώκοντας το καλύτερο για τα νησιά μας. Αυτή την ώρα, που η εκκίνηση της τουριστικής περιόδου δεν ήταν η αναμενόμενη, η προσπάθειά μας επικεντρώνεται στην ενίσχυση του αριθμού των κρατήσεων για το υπόλοιπο της σεζόν και κυρίως για τους μήνες εκτός τουριστικής αιχμής. Προς αυτή την κατεύθυνση εργαζόμαστε εντατικά».
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on LinkedIn Buffer It! Pin It!