Οι προκρατήσεις Ιανουαρίου για το καλοκαίρι του 2022 είναι κατά 20% αυξημένες από την αντίστοιχη περίοδο του 2019, ενώ και ο Φεβρουάριος πηγαίνει πολύ καλά, υπογράμμισε σε συνεντευξή του στην εκπομπή «Τώρα ό,τι συμβαίνει» του OPEN και στη δημοσιογράφο Φαίη Μαυραγάνη ο υπουργός Τουρισμού κ. Βασίλης Κικίλιας
«Δουλεύουμε για τη μέση ελληνική οικογένεια, τη μεσαία τάξη, τα λαϊκά στρώματα. Αυτή είναι η φύση του Υπουργείου Τουρισμού. Είναι αναπτυξιακό, οικονομικό, επενδυτικό Υπουργείο. Έρχονται και μεγάλες επενδύσεις και έργα υποδομής που δίνουν μεγάλη δυναμική στον ελληνικό τουρισμό», δήλωσε ο κ. Κικίλιας.
Τα βασικά σημεία της συνέντευξης του υπουργού Τουρισμού είναι τα ακόλουθα:
Ο Τουρισμός αυξάνει το εισόδημα της ελληνικής οικογένειας, αντισταθμίζοντας την ακρίβεια λόγω ενεργειακής κρίσης
Δουλεύουμε για τη μέση ελληνική οικογένεια, τη μεσαία τάξη, τα λαϊκά στρώματα. Αυτή είναι η φύση του Υπουργείου Τουρισμού. Είναι αναπτυξιακό, οικονομικό, επενδυτικό Υπουργείο. Έρχονται και μεγάλες επενδύσεις και έργα υποδομής που δίνουν μεγάλη δυναμική στον ελληνικό τουρισμό.
Η μέση ελληνική οικογένεια, η μικρή και μεσαία επιχείρηση στην Ελλάδα περιμένουν να ενισχυθούν και να τονωθούν από την επιμήκυνση του τουριστικού προϊόντος και τη δυνατότητα να δουν όλοι να αυξάνεται το εισόδημα στις τσέπες τους. Είναι αντιστάθμισμα και στην ακρίβεια που δεν είναι φαινόμενο ελληνικό, ούτε ευρωπαϊκό μόνο, είναι παγκόσμιο.
Σε μια δύσκολη στιγμή μιας παγκόσμιας ενεργειακής κρίσης, πιστεύω ότι το 2022 ο Τουρισμός είναι αυτός ο οποίος θα γυρίσει μέρισμα και θα στηρίξει την ελληνική οικογένεια.
Πολύ καλές οι προοπτικές για τα έσοδα του 2022
Για το 2021 είχαν προϋπολογιστεί έσοδα από τον τουρισμό 5-6 δισ. ευρώ. Τελικά, σύμφωνα με τα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδας, τα έσοδα είναι 10,4 δισ. ευρώ για το 2021 και οι προοπτικές για το 2022 είναι πολύ καλές.
Τα χρήματα αυτά πάνε στη μέση ελληνική οικογένεια, που έχει τη μικρή και μεσαία επιχείρηση, από τα δωμάτια ως το μικρό κατάλυμα και το μικρό ξενοδοχείο στα νησιά μας ή στους ορεινούς προορισμούς, τα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος ή μια εμπορική επιχείρηση στις τουριστικές περιοχές, αυτοί που μεταφέρουν τον κόσμο. Είναι μία τεράστια βιομηχανία. Είναι η ατμομηχανή της ελληνικής οικονομίας, γιατί εισφέρει το 25% του ΑΕΠ της χώρας. Είναι η λαϊκή μας οικονομία και αφορά όλους.
Για πρώτη φορά ΕΟΤ και υπουργείο Τουρισμού κάνουν καμπάνια όλο τον χρόνο
Για πρώτη φορά, ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού και το Υπουργείο Τουρισμού κάνουν καμπάνια όλο τον χρόνο, επί 12 μήνες.
Προμοτάραμε τον χειμώνα, για πρώτη φορά στην ιστορία, την Ελλάδα για τους χειμερινούς προορισμούς.
Και τώρα κάνουμε καμπάνια στο εξωτερικό για το city break, δηλαδή για τα Παρασκευοσαββατοκύριακα στα ξενοδοχεία 12μηνης λειτουργίας.
Είναι πολύ αυξημένη η ζήτηση, γιατί μετά από 2-2,5 χρόνια πανδημίας ο κόσμος θέλει να ταξιδέψει.
Προτρέπουμε τους Ευρωπαίους πολίτες να έρθουν στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη και να κάνουν αντί για weekend, greekend.
Μία καμπάνια που έχει γίνει ήδη viral και θα επεκταθεί και στις υπόλοιπες μεγάλες πόλεις της Ελλάδας.