Επενδύοντας 150 εκατομμύρια ευρώ στην ελληνική τουριστική βιομηχανία το 2018, ο Thomas Cook δίνει «ψήφο εμπιστοσύνης» στη χώρα μας και το τουριστικό της προϊόν.
Αυτό αποδεικνύεται από τα τρία εκατομμύρια επισκέπτες, που προγραμματίζει να μεταφέρει ο τουριστικός οργανισμός εφέτος στην Ελλάδα, όπως και από το άνοιγμα του πρώτου ξενοδοχείου της επωνυμίας Cook’s Club.
Επίσης, η επέκτασή του σε τέσσερις νέους προορισμούς στη χώρα μας και η αύξηση των δρομολογίων του κατά 34 νέα μέσα στα τελευταία δύο χρόνια, επιβεβαιώνουν τη σημασία που δίνει ο Thomas Cook στην Ελλάδα ως τουριστικό προορισμό, κατέχοντας πλέον την πρώτη θέση ως οργανισμός διακοπών στη χώρα. Όλα αυτά επιβεβαίωσε ο διευθύνων σύμβουλος του Thomas Cook, κ. Peter Fankhauser και η υπουργός Τουρισμού, κα. Έλενα Κουντουρά, μιλώντας σε ειδική εκδήλωση στην Κρήτη, με αφορμή τα επίσημα εγκαίνια της νέας, καινοτόμου αλυσίδας ξενοδοχείων της εταιρίας, με την επωνυμία Cook’s Club. «Η Ελλάδα έχει αναπτυχθεί γρήγορα στη διάρκεια των δύο τελευταίων χρόνων, ώστε πλέον να είναι ο δεύτερος ισχυρότερος προορισμός για την Thomas Cook. Από το 2016, έχουμε διευρύνει τις επιλογές των προορισμών και των περιοχών που προσφέρουμε στους πελάτες μας. Συμπεριλαμβανομένης της Βόρειας Ελλάδας, έχουμε προσθέσει πτήσεις σε νέους προορισμούς συνολικά στην ηπειρωτική Ελλάδα, αλλά και σε πολλά από τα όμορφα νησιά της χώρας, ενώ έχουμε φέρει καινοτόμες ιδέες και υπηρεσίες, εγκαινιάζοντας δύο νέες αλυσίδες ξενοδοχείων υπό την επωνυμία μας, τα Casa Cook και Cook’s Club. Oι σχέσεις μας με τους τοπικούς συνεργάτες μας στην Ελλάδα, στα ξενοδοχεία υπό την επωνυμία μας, είναι υψίστης σημασίας και φιλοδοξούμε να επιταχύνουμε το ρυθμό ανάπτυξης των ιδιόκτητων ξενοδοχειακών μονάδων στην χώρα, παρουσιάζοντας ήδη από αυτήν την άνοιξη, ένα νέο επενδυτικό κεφάλαιο για την ανάπτυξη ξενοδοχείων. Έχουμε την πρόθεση να μιλήσουμε με υποψήφιους συνεργάτες, που αναζητούν συμφωνίες για τη διαχείριση ξενοδοχείων και franchise, καθώς και ιδιοκτήτες ξενοδοχείων σε κορυφαίους προορισμούς δίπλα στη θάλασσα, τα οποία μπορούμε να αποκτήσουμε για να ανακαινίσουμε και να επανα-λανσάρουμε, ώστε να αποτελέσουν μέρος μιας από τις 8 ξενοδοχειακές μας αλυσίδες. Με περισσότερους από 1.000 εργαζόμενους και πολλούς πολύτιμους συνεργάτες στην Ελλάδα, δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε μία βιώσιμη ανάπτυξη, προς όφελος τόσο της Thomas Cook, όσο και της τοπικής κοινωνίας στην οποία ζούμε και εργαζόμαστε». Στη σημασία της παρουσίας του Thomas Cook στη χώρα μας αναφέρθηκε και η υπουργός Τουρισμού, κα. Έλενα Κουντουρά. «H Ελλάδα είναι ένας παγκόσμιος ελκυστικός προορισμός για τουρισμό 365 ημέρες το χρόνο, που στις διεθνείς τάσεις αναδεικνύεται ως εξαιρετική επιλογή για μοναδικές και αυθεντικές εμπειρίες διακοπών στη Μεσόγειο και την Ευρώπη. Ο Thomas Cook είναι βασικός συνεργάτης στη συνεχιζόμενη ανάπτυξη της ελληνικής τουριστικής αγοράς. Υποστηρίζουμε και καλωσορίζουμε νέες επενδύσεις στον δυναμικά αναπτυσσόμενο τουριστικό τομέα που ενισχύουν την εμπειρία και την υψηλή ποιότητα του τουριστικού μας προϊόντος. Η στρατηγική συνεργασία συμβάλλει ώστε να προωθήσουμε νέους ελληνικούς τουρισμούς και να διευρύνουμε την τουριστική προσφορά μας όλο το χρόνο, με επίκεντρο τα οφέλη που δημιουργούνται για τις τοπικές κοινωνίες από τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη». Άνοιξε το νέο Cook’s Club στη Χερσόνησο της Κρήτης Cook’s Club/money-tourism photo Το νέο Cook’s Club στη Χερσόνησο της Κρήτης, είναι η τελευταία προσθήκη στις 188 ξενοδοχειακές μονάδες που ανήκουν στην εταιρία παγκοσμίως, καθώς και ένα από τα 47 ξενοδοχεία που της ανήκουν και φέρουν το σήμα της στην Ελλάδα. Με τα εγκαίνια του πρώτου ξενοδοχείου Cook’s Club στην Ελλάδα, ο Thomas Cook επιδιώκει να επεκταθεί, προσθέτοντας επιπλέον 10 έως και 15 ξενοδοχεία, μέχρι το καλοκαίρι του 2019. Η «άφιξη» των ξενοδοχείων Cook’s Club ακολουθεί την επιτυχία της boutique lifestyle αλυσίδας ξενοδοχείων της εταιρίας, Casa Cook, η οποία, επίσης, παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2016, στη Ρόδο, με τη δεύτερη ξενοδοχειακή μονάδα της αλυσίδας να προστίθεται το καλοκαίρι του 2017, στην Κω, και την τρίτη να είναι προγραμματισμένη να ανοίξει προς το τέλος του καλοκαιριού, στα Χανιά. Επιπλέον, η Ελλάδα βρίσκεται στην πρώτη γραμμή των ενεργειών του Thomas Cook για τη βιωσιμότητα. Το πρόγραμμα πιστοποίησης Travelife – ένα εργαλείο που απευθύνεται σε ξενοδόχους, για να βελτιώνουν τον κοινωνικό, οικονομικό και περιβαλλοντικό αντίκτυπο- είναι μεγαλύτερο στην Ελλάδα από ότι σε οποιονδήποτε άλλο προορισμό, στον οποίο δραστηριοποιείται ο Thomas Cook. Μιλώντας για το Travelife ο κ. Fankhauser, πρόσθεσε: «Το Travelife βοηθά να διασφαλίσουμε ότι τα περισσότερα από τα οφέλη της οικονομικής μας δραστηριότητας στους προορισμούς, γίνονται αισθητά εδώ στην Ελλάδα, γι’ αυτό εργαζόμαστε σκληρά για την 100% πιστοποίηση όλων των ξενοδοχειακών μονάδων που βρίσκονται υπό το δικό μας εμπορικό σήμα. Τα τρία ξενοδοχεία μας στην Ελλάδα συνεχίζουν να λαμβάνουν την πιστοποίηση Travelife Gold τα τελευταία οκτώ χρόνια και είμαστε στην ευχάριστη θέση να επιβεβαιώσουμε ότι η πρώτη μας ιδιοκτησία Casa Cook στη Ρόδο βραβεύτηκε, επίσης, με πιστοποίηση Gold Travelife τον Ιούνιο». Ποιος είναι ο Thomas Cook Για περισσότερα από 175 χρόνια, ο Thomas Cook διατηρεί την αξιόπιστη πρωτοπορία τους ως ταξιδιωτικός οργανισμός του Ηνωμένου Βασιλείου που προσφέρει υπηρεσίες διακοπών παγκοσμίως και «ανοίγει» παράθυρο στον κόσμο, διευκολύνοντας τα ταξίδια για όλους. Όντας πλέον ένας από τους κορυφαίους οργανισμούς διακοπών παγκοσμίως, ο Thomas Cook Group δραστηριοποιείται σε 17 βασικές αγορές, απασχολεί 22.000 άτομα προσωπικό και έχει καταγράψει συνολικά πωλήσεις 9 δισ. λιρών, για το οικονομικό έτος που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2017. Διαθέτει περίπου 190 ξενοδοχειακές μονάδες και θέρετρα υπό την εμπορική του επωνυμία, στο πλαίσιο των επτά brand του ομίλου – SENTIDO, Sunprime, Sunwing, SunConnect, Smartline, Casa Cook και Cook’s Club