Η Marketing Greeceμε στόχο την ενίσχυση και την προώθηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. Και συστήνει ξανά στο ελληνικό κοινό, μέσα από μια νέα ματιά γνωστούς αλλά και λιγότερο δημοφιλείς προορισμούς, στην ειδικά σχεδιασμένη campaignpage.
Η πρωτοβουλία αυτή πραγματοποιείται με την υποστήριξη της Eurobank, στρατηγικού εταίρου του ΣΕΤΕ και της Marketing Greece. Στόχο έχει την ανάδειξη των ελληνικών προορισμών και των εμπειριών που μπορεί να απολαύσει το ελληνικό κοινό στην Ελλάδα.
Η campaignpage, που είναι live εδώ και λίγες ημέρες στην ταξιδιωτική πλατφόρμα Discovergreeece.com, μέσα από το immersive περιεχόμενο, το εμπνευσμένο storytelling και το πρωτότυπο φωτογραφικό και video υλικό, ξεναγεί το ελληνικό κοινό στην αυθεντική Ελλάδα.
Μοιράζεται μαζί του ξεχωριστές εμπειρίες, αναδεικνύει τη γαστρονομική ταυτότητα της χώρας μας. Και δίνει tips και ιδέες για ένα καλοκαίρι γεμάτο συναισθήματα και ανεκτίμητες στιγμές χαράς και χαλάρωσης.
Επιλεγμένες ταξιδιωτικές εμπειρίες, highlights, ταξιδιωτικές ιδέες και προορισμοί προσφέρουν στους επισκέπτες της campaignpage ένα εικονικό ταξίδι στην Ελλάδα. Από άκρη σε άκρη, αποκαλύπτοντας μικρά και μεγάλα μυστικά της χώρας μας.
«Το νέο αυτό αφιέρωμα του Discovergreece.com πραγματοποιήθηκε με την πολύτιμη υποστήριξη της Eurobank, που για μια ακόμα φορά βρίσκεται δίπλα μας, δήλωσε η Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece.
Στόχος μας είναι μέσα από την campaignpage να προσελκύσουμε το ενδιαφέρον του ελληνικού κοινού αλλά και να το εμπνεύσουμε να επισκεφτεί τους ελληνικούς προορισμούς,πάντα παραμένοντας ασφαλείς».
Πηγή: tourismtoday.gr