ΗΛΙΑΣ ΣΙΦΑΚΗΣ : ‘’Εμείς απαντάμε με στοιχεία’’

Δεκέμβριος 30, 2015

Ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού, Ανάπτυξης και Επιχειρηματικότητας κ.Ηλίας Σιφάκης έκανε την ακόλουθη δήλωση:

‘’Η κ.Ρούφα και όσοι της έχουν απομείνει ακόμα , επιχειρούν να δημιουργήσουν οξύτητα.

Εμείς θα απαντάμε , όπως πάντα, με στοιχεία.

Η ίδια και τα υπόλοιπα ενός ‘’οράματος’’ που ξέφτισε, είναι οι τελευταίοι που μπορούν να μιλάνε για διαφάνεια.

-       Αυτή η μικρή ομάδα μοίραζε ξημερώματα σε Δημοτικά Συμβούλια ,Δημοτικά Ακίνητα και Δημοτική Περιουσία σε κολλητούς και ‘’πελάτες’’ χωρίς αντίτιμο, δημιουργώντας τη ‘’φούσκα’’ των συνεργατικών.

-        Παραποιούσαν αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου για να εμποδίσουν συνδημότη μας επιχειρηματία να επενδύσει στην ανακύκλωση, για λόγους που μόνο οι ίδιοι γνωρίζουν και βεβαίως εκκρεμεί δικαστική απόφαση για αυτό,

-       Προσκόμιζαν στην οικονομική επιτροπή του Δήμου ανυπόγραφες μελέτες 200 και πλέον χιλιάδων ευρώ, χωρίς ο φερόμενος ως μελετητής μηχανικός του Δήμου να γνωρίζει τίποτε, για την προμήθεια συστημάτων ξενάγησης, ανακαλούσαν την πλαστογραφημένη μελέτη 2 μήνες μετά και κατέθεταν εκ νέου την ίδια με υπογραφή διαφορετικού στελέχους (και όχι μηχανικού) του Δήμου για να παραχωρήσουν την δουλειά εκεί που τους βόλευε,

-       Υποχρέωναν τις υπηρεσίες του Δήμου για 4 χρόνια να μην απαντήσουν για το πως έκαναν ολόκληρη κατασκευή στο Ζηπάρι χωρίς μία μελέτη

-        Κατασκεύασαν ένα portal ,που οι δημότες της Κω το πλήρωσαν στο δεκαπλάσιο της αξίας τους .

-       Αρνούνταν για 3 χρόνια να παραδώσουν τις μελέτες ανακαίνισης του κτιρίου της  πρώην φιλαρμονικής .

Εμείς απαντάμε με στοιχεία:

-Η μελέτη αποκατάστασης της  φήμης της Κω, σε σχέση με το μεταναστευτικό,  έγινε σε συνεργασία με την Marketing Greece, την μοναδική εταιρία marketing μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα στην Ελλάδα (εταιρία που δημιουργήθηκε από την Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων και από τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων για την αναπλήρωση του κενού που προέκυψε από την οικονομική αδυναμία του ΕΟΤ να συμβάλει στην διαφήμιση της Ελλάδος). Η μελέτη ανατέθηκε στην εταιρία Bakers, ενώ η Marketing Greece έχει την γενική εποπτεία και τον συμβουλευτικό χαρακτήρα όλων των ενεργειών του Δήμου όσον αφορά την προβολή και διαφήμιση, υπηρεσίες τις οποίες προσφέρει στην Κω ΔΩΡΕΑΝ από τον Μάιο που ξεκίνησαν οι αυξημένες ροές προσφύγων στην Κω.

-Η διαδικασία που ακολούθησαν οι υπηρεσίες του Δήμου ήταν οι πλέον νόμιμες και διαφανείς, με όλες τις ενέργειες αναρτημένες στο Διαύγεια και προσβάσιμες από όλους τους ενδιαφερόμενους.

Με πολύ απλά λόγια όλα τα στοιχεία που ζητά το ‘’Όραμα’’ είναι αναρτημένα στο Διαύγεια.

-Η Παρουσίαση της Μελέτης θα γίνει στις αρχές του 2016.

Θα παρουσιαστεί στους φορείς, στους επιχειρηματίες και στους πολίτες της Κω όπως επίσης και το πρόγραμμα των δράσεων.

Η Κως χρειάζεται συλλογικές προσπάθειες, ενότητα, ανθρώπους με θετική σκέψη.

Όποιος πιστεύει ότι η δημοτική αρχή παρανομεί η ακολουθεί αδιαφανείς διαδικασίες, υπάρχει η Δικαιοσύνη.

Αν δεν ξέρουν το δρόμο, να έρθουν να τους τον δείξουμε εμείς.’’

ferriesingreece2

kalimnos

sportpanic03

 

 

eshopkos-foot kalymnosinfo-foot kalymnosinfo-foot nisyrosinfo-footer lerosinfo-footer mykonos-footer santorini-footer kosinfo-foot expo-foot