Δεν είναι λίγες οι φορές που εμείς οι κλασικοί Ελληνάρες γράφουμε για τυχόν προβλήματα εξυπηρέτησης σε δημόσιες υπηρεσίες, οργανισμούς και πολλά άλλα και ελάχιστες οι φορές που κάνουμε αναφορά στα καλά! Αρκετοί από εμάς έχει χρειαστεί να μεταφέρουμε οικεία πρόσωπα είτε αεροπορικός είτε ακτοπλοϊκός για λόγους υγείας.
Με αφορμή πρόσφατο παράδειγμα συνεργάτη της ηλεκτρονικής μας εφημερίδας που κατέστη ανάγκη να μεταφέρει συγγενικό του πρόσωπο στην Ρόδο (5/6/14) διαπιστώσαμε ότι στις μέρες μας ακόμη υπάρχουν άνθρωποι...και μάλιστα άνθρωποι που κάνουν σωστά την δουλειά τους. Παρά τα προβλήματα υγείας του ασθενούς αλλά και το εύλογο άγχος των συνοδών όλα πήγαν καλά.
Το πλήρωμα της Blue Star κατά την διάρκεια του ταξιδιού από Κω για Ρόδο αλλά και από Ρόδο για Κώ έκανε τα πάντα για την καλύτερη εξυπηρέτηση και διευκόλυνση των προσώπων κάνοντας το ταξίδι πιο άνετο, μέχρι τον τελικό προορισμό τους. Στις μέρες μας όπου τα προβλήματα είναι καθημερινό φαινόμενο όταν έχεις ν' αντιμετωπίσεις ένα τέτοιο περιστατικό σίγουρα δεν είναι και ότι καλύτερο πόσο μάλλον να μην σου συμπεριφερθούν καλά.
Στην προκειμένη περίπτωση όλα πήγαν καλά αφού το εν λόγο πλήρωμα έκανε σωστά την δουλειά του με μεγάλη προσοχή, ασφάλεια και ζήλο για την ηλικιωμένη ασθενή. Τέτοια παραδείγματα είναι άξια αναφοράς όχι μόνο για την άψογη αντιμετώπιση τους, αλλά και για τα μαθήματα ανθρωπιάς που επέδειξαν. Εύγε στο πλήρωμα...και τους υπεύθυνους της εταιρίας.