Ερωτήματα σχετικά με την καθυστέρηση των εργασιών στο 7ο Δημ. Σχολείο Κω.

Νοέμβριος 08, 2014

Σύλλογος Γονέων &Κηδεμόνων 7ου Δημοτικού Σχολείου Κω

Τουλάχιστον περίεργη είναι η καθυστέρηση των εργασιών συντήρησης στο 7ο δημοτικό σχολείο Κω. Ουσιαστικά οι εργασίες έχουν σταματήσει στις 25/8/2014. Από τότε μέχρι σήμερα 6/11/2014 ελάχιστα έχουν γίνει. Σε διάστημα 70 ημερών ο εργολάβος εργάστηκε λιγότερο από 10 ημέρες στο κτίριο Ι (επί της Κοραή).

Η σχολική επιτροπή πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στις 16/06/2014 με αριθμό απόφασης 05/2014 παραχώρησε στον εργολάβο τμήμα του σχολικού συγκροτήματος (το κτίριο Ι επί της Κοραή) για τμηματικές εργασίες, όπως προέβλεπε η τεχνική έκθεση, ενώ παράλληλα οι μαθητές παραμένουν στο υπόλοιπο τμήμα (κτίριο ΙΙ) με την προϋπόθεση τήρησης των προβλεπόμενων προδιαγραφών ασφαλείας. Τα κτίρια Ι, ΙΙ είναι στατικά ανεξάρτητα και έχουν διαφορετικές εισόδους ,πράγμα που καθιστά εφικτή την λειτουργία του σχολείου παράλληλα με τις εργασίες στο πλαϊνό κτίριο.

Αυτό γίνεται όπως αναγράφεται στην απόφαση, λόγω του ότι δεν μπορούσε να βρεθεί χώρος για μεταστέγαση ολόκληρου του σχολείου.

Ο εργολάβος και οι τεχνικές υπηρεσίες αποδέχτηκαν αυτούς τους όρους της σύμβασης και τμηματικά ξεκίνησαν τις εργασίες. Γι αυτό άλλωστε υπάρχουν διαχωριστικές λαμαρίνες που χωρίζουν την αυλή σε δύο τμήματα από τις 15/06/2014.

Αυτό έρχεται βέβαια σε αντίθεση με την σημερινή στάση τους περί μετεγκατάστασης του σχολείου, πολύ περισσότερο μάλιστα όταν και στις 02/09/2014 ενέκριναν και πρόσθετα μέτρα ασφαλείας για «την συνύπαρξη μαθητών και εργοταξίου», όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν.

Στις 15/09/2014 οι τεχνικές υπηρεσίες έδωσαν εντολή διακοπής εργασιών για 15 ημέρες, η οποία εγκρίθηκε από το Δ.Σ. στις 19/09/2014.

Ο εργολάβος θα έπρεπε να εργάζεται στο κτίριο Ι (επί της Κοραή) από τις 01/10/2014, δηλαδή εδώ και 40 μέρες. Εργασίες όμως δεν έγιναν εκτός από ελάχιστες ημέρες.

Στις 29/10/2014 Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, μέσω της Ενδιάμεσης Διαχειριστικής Αρχής, η οποία ελέγχει το χρονοδιάγραμμα του έργου, απέστειλε έγγραφο με Α.Π. 6087, προς την Δ/ση Τεχνικών Υπηρεσιών Κω με το οποίο επισήμανε την «υποχρέωση τήρησης των όρων της σύμβασης και ιδιαίτερα του χρονοδιαγράμματος για την αποφυγή προβλημάτων στην χρηματοδότηση της πράξης καθώς και την ανάγκη ολοκλήρωσής της πριν την έναρξη της επόμενης σχολικής χρονιάς» συνεκτιμώντας την ανάγκη για την μικρότερη δυνατή όχληση στην λειτουργία του σχολείου.

Κατόπιν τούτων τίθενται τα ερωτήματα:

1) Γιατί ο εργολάβος δεν εργάζεται συστηματικά από τις 1/10/2014 στο κτίριο Ι (Κοραή) ;
2) Γιατί δεν τηρείται το χρονοδιάγραμμα;
3) Οι τυχόν παρατάσεις στο χρονοδιάγραμμα εκτός των προβλημάτων στην χρηματοδότηση δεν θα έχουν σαν αποτέλεσμα την υπέρβαση των 12 μηνών αποπεράτωσης του έργου και άρα πρόβλημα στην λειτουργία του σχολείου την επόμενη σχολική χρονιά 2015-2016;
4)Με την καθυστέρηση αυτή δεν δημιουργείται αύξηση στο κόστος του έργου; 5)Μήπως δημιουργείται κίνδυνος απένταξης από το Ε.Σ.Π.Α;; Ποιος θα αναλάβει τότε την ευθύνη ;;

Εμείς με την ιδιότητα του γονέα αλλά και του φορολογούμενου ‘Έλληνα πολίτη έχουμε δικαίωμα αλλά ταυτόχρονα και υποχρέωση να παρακολουθήσουμε στενά την πρόοδο στις εργασίες συντήρησης του σχολείου, ώστε να είναι έτοιμο τμηματικά στις προβλεπόμενες ημερομηνίες.

Περιμένοντας απαντήσεις στα ερωτήματα αυτά,
Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων 7ου Δημοτικού Σχολείου Κω.

Για το Δ.Σ.
Η πρόεδρος
Μαρία Ζωγράφου

ferriesingreece2

kalimnos

sportpanic03

 

 

eshopkos-foot kalymnosinfo-foot kalymnosinfo-foot nisyrosinfo-footer lerosinfo-footer mykonos-footer santorini-footer kosinfo-foot expo-foot