Χωρίς σταυρό απεικονίζονται οι διάσημοι γαλάζιοι και λευκοί τρούλοι των εκκλησιών της Σαντορίνης στις συσκευασίες ελληνικού τροφίμου που πωλείται στο Βέλγιο από γερμανική αλυσίδα σούπερ μάρκετ, η οποία δραστηριοποιείται και στην Ελλάδα.
Το θέμα ανέδειξε πρώτο το τηλεοπτικό δίκτυο RTL, όταν ένας Βέλγος πελάτης της αλυσίδας διαμαρτυρήθηκε για το photoshop που είχε υποστεί μία από τις διασημότερες όψεις της Ελλάδας που προβάλλεται σε όλο τον κόσμο.
Ο βέλγος καταναλωτής, ονόματι Αντουάν, δήλωσε σοκαρισμένος που τα καταστήματα πωλούν ελληνικά προϊόντα και σβήνουν μέρος του ελληνικού τοπίου και πολιτισμού.
Σύμφωνα με το RTL, σε επικοινωνία που είχε με την αλυσίδα καταστημάτων, ο λόγος ο οποίος δόθηκε για το photoshop είναι ότι η εταιρία αποφεύγει τη χρήση θρησκευτικών συμβόλων επειδή θέλει να αποφύγει (τη σύνδεσή της) με θρησκευτικές πεποιθήσεις, σεβόμενη την διαφορετικότητα.
Στη συνέχεια, η αλυσίδα καταστημάτων ζήτησε συγνώμη εάν η ενέργειά της ελήφθη αρνητικά, διευκρινίζοντας ότι ποτέ δεν ήταν στις προθέσεις της να σοκάρει και ότι απομάκρυνε τους σταυρούς για να διατηρήσει την ουδετερότητά της προς όλα τα θρησκεύματα. Το θέμα αναδεικνύει το keeptalkinggreece.com.