Εξαγοράστηκε η πρωτοπόρος εταιρεία Delivery.gr του Κώου Ν. Iωάννου

Δεκέμβριος 05, 2019

Μακρυγένη Ελευθερία

Στον Όμιλο Μούχαλη το πλειοψηφικό πακέτο - Ο Νίκος Iωάννου, ιδρυτής του Delivery.gr, μιλά στο thebest.gr

Νέα δεδομένα στο online delivery δημιουργεί η εξαγορά από τον Όμιλο Μούχαλη, του πλειοψηφικού πακέτου της πατρινής Delivery.gr, ιδρυτής της οποίας είναι ο Νίκος Ιωάννου. Η εξαγορά έγινε τον Ιούλιο του 2019.

Όλα ξεκίνησαν το 2006 στην Πάτρα  και ήταν μια επιχειρηματική κίνηση πρωτοποριακή καθώς ακόμα και το  να παραγγέλνεις ηλεκτρονικά φαγητό σε μια εποχή που το internet ήταν πολύ πίσω σε σχέση με το σήμερα, δεν ήταν κάτι που είχε προηγούμενο. Τo patrasdelivery.gr ήταν η πρώτη πλατφόρμα online παραγγελίας φαγητού στην Ελλάδα (η πρώτη online παραγγελία έγινε το 2008) την οποία δημιουργεί ο Νίκος Ιωάννου, ο οποίος ήρθε στην πόλη για σπουδές από την Κω.  Στην πορεία θα εξελιχθεί στο γνωστό Delivery.gr  Έκτοτε κύλησε πολύ νερό στο αυλάκι. Σήμερα, ο πρώτος διδάξας είναι ο δεύτερος μεγάλος «παίκτης» της αγοράς του online delivery φαγητού. Μια αγορά oπου  έχει μεγαλώσει και έχει αποκτήσει ολιγοπωλιακά  χαρακτηριστικά μια και ελληνικές επιχειρήσεις εξαγοράστηκαν από γερμανική εταιρεία. Με την πλειοψηφική εξαγορά , από τον όμιλο Μούχαλη,  το Delivery. Gr  παραμένει μια αμιγώς ελληνική επιχείρηση ενώ το deal,  που αποτελεί το «πάντρεμα»  του παραδοσιακού και ηλεκτρονικού εμπορίου, δίνει τη δυνατότητα της διεύρυνσης των online παραγγελιών και σε άλλα είδη προϊόντων (είδη περιπτέρου και παντοπωλείου), και τη διαδραμάτιση πρωταγωνιστικού ρόλου στην ελληνική αγορά. Ο ιδρυτής της Νίκος Ιωάννου παραμένει μέτοχος και Γενικός Διευθυντής. Η εταιρεία στην Πάτρα σύντομα θα λειτουργεί σε καινούργια γραφεία ενώ έχουν ανοίξει νέες θέσεις εργασίας.

«Ο Όμιλος Μούχαλη ξεκίνησε το 1974 από την καθημερινή τροφοδοσία της αγοράς της Αττικής με Είδη Περιπτέρου και Παντοπωλείου, συνέχισε με την προσθήκη δικών του ιδιόκτητων περιπτέρων και convenience stores και τώρα με την εξαγορά του Delivery.gr κάνει disrupt την επιχειρηματική του δομή προσαρμόζοντας τις δραστηριότητές του στις νέες καταναλωτικές ανάγκες, αξιοποιώντας όλα τα σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία, δημιουργώντας παράλληλα υπεραξία και για τους επαγγελματίες.. Η μετά-το-deal εποχή βρίσκει την βασική ομάδα που ήταν η καρδιά της επιχείρησης να παραμένει ακέραιη και να εξελίσσεται πλέον σε ένα μεγαλύτερο σχήμα με στρατηγικές κινήσεις στελέχωσης από τον Όμιλο Μούχαλη» λέει στο thebest.gr o κ.  Ιωάννου.

Τι σηματοδοτεί για την Delivery.gr η είσοδος του στρατηγικού επενδυτή;  Ποια είναι τα σχέδια για την επόμενη ημέρα και σε ποιους τομείς θέλετε να επεκτείνετε το ηλεκτρονικό delivery;

 Η είσοδος του Όμιλου Μούχαλη ανοίγει το δρόμο στο Delivery.gr για την επόμενο βήμα,για την μετεξέλιξη της πλατφόρμας.Ακούγοντας την λέξη delivery στην Ελλάδα η πρώτη μας σκέψη είναι το delivery φαγητού. Η ανάγκη της εποχής όμως για delivery είναι πιο διευρυμένη. Για αυτό και παρατηρούμε όλο και περισσότερες επιχειρήσεις να προσθέτουν υπηρεσίες delivery και online delivery για τον καταναλωτή. Το Delivery.gr,όπως λέει και το όνομα του, στοχεύει σύντομα να πρωτοστατήσει στην κάλυψη αυτής της διευρυμένη ανάγκης για delivery στην Ελλάδα, εξελίσσοντας την πλατφόρμα τεχνολογικά και προσθέτοντας και άλλες κατηγορίες.

O Νίκος Ιωάννου

O Νίκος Ιωάννου

Η εξαγορά του πλειοψηφικού πακέτου της Delivery.gr από  ελληνική εταιρεία σημαίνει ότι αποτελεί τη μοναδική μεγάλη ελληνική επιχείρηση στην αγορά του online delivery φαγητού. Ήταν θέμα συγκυρίας, ή επιλογής ή συνδυασμός;

Ήταν θέμα στρατηγικής επιλογής να δουλέψουμε με ένα μεγάλο ελληνικό όμιλο που δραστηριοποιείται στο συγκεκριμένο Industry όπως είναι ο Όμιλος Μούχαλη. Ο λόγος που έγινε αυτό το deal είναι η ένωση δύο μεγάλων δυνάμεων. Δύο Ελληνικών εταιρειών που υπηρετούν αποτελεσματικά και διαχρονικά  δύο διαφορετικούς χώρους, το παραδοσιακό και το ηλεκτρονικό εμπόριο.

Πιο συγκεκριμένα η ένωση και ο συνδυασμός δυνάμεων μιας παραδοσιακής εταιρείας που είναι ηγέτης στο χώρο της φυσικής διανομής και μιας εταιρείας τεχνολογίας ηλεκτρονικού εμπορίου όπως το Delivery.gr, λειτουργεί συμπληρωματικά και θα μας δώσει την απαιτούμενη τεχνογνωσία, υποδομή και δυναμική για να πρωταγωνιστήσουμε στην ελληνική αγορά και να αποτελέσουμε το next bigthing στο άμεσο delivery όλων των προϊόντων που μπορούν να διανεμηθούν.

 

Τι σηματοδοτεί αυτή η εξέλιξη στην αγορά εργασίας πανελλαδικά αλλά και στην Πάτρα, από την οποία ξεκίνησαν όλα; Πόσες θέσεις εργασίας ανοίγουν στην Πάτρα και πανελλαδικά;

 

Η εταιρεία μας σχεδιάζει και στοχεύει να υλοποιήσει άμεσα μεγάλα projects που απαιτούν εξειδικευμένο προσωπικό σε διάφορους τομείς. Η ομάδα μας ήδη μεγαλώνει και σκοπεύει να μεγαλώσει ακόμη περισσότερο στο επόμενο διάστημα. Θα χαρούμε να σας δούμε από κοντά στα νέα μας γραφεία στην Πάτρα τα οποία θα φιλοξενήσουν σύντομα αρκετά μεγάλο αριθμό προσωπικού.

Ο ανταγωνισμός στην  αγορά  του online delivery φαγητού ανεβαίνει και μπαίνουν και νέοι «παίκτες». Με ποια “φιλοσοφία” θα κινηθείτε;

Η φιλοσοφία μας είναι να δώσουμε μια εναλλακτική αλλά συνάμα πιο συνολική λύση από μια πλατφόρμα για παραγγελία διανομής φαγητού. Η παραγγελία φαγητού θα παραμείνει η βάση μας και θα συνεχίσουμε να το κάνουμε καλά με στόχο την ανάπτυξη του μεριδίου μας στην αγορά. Συμπληρωματικά σχεδιάζουμε και νέα πράγματα που θα δώσουν στο χρήστη μια ολοκληρωμένη εμπειρία στον τομέα του delivery  τόσο σε λειτουργικό επίπεδο όσο και σε επίπεδο διεύρυνσης των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Όλα ξεκίνησαν από την Πάτρα το 2006. Δημιουργήσατε την πρώτη ηλεκτρονική πλατφόρμα παραγγελίας φαγητού στη χώρα και μια startup όταν ακόμα ο όρος μάλλον δεν είχε δημιουργηθεί καν. Τι συνέβαλε σε αυτή την πρωτοπορία;

Η εταιρεία ξεκίνησε στην αγορά του online delivery το 2006 από την Πάτρα. Η online παραγγελία η οποία σήμερα αποτελεί καθημερινότητα ήταν λίγο μακριά από τις συνήθειες μας, πόσο μάλλον η online παραγγελία φαγητού. Το patrasdelivery.gr που ήταν το πρώτο κατευθυνόμενο στο φαγητό project στη χώρα στο ξεκίνημα του καταχώρησε τους προϊοντικούς καταλόγους φαγητού απλά σαν φωτογραφίες για να έχουμε τα φυλλάδια μαζεμένα κάπου online. Το 2008 βγάλαμε την πρώτη online παραγγελία φαγητού με τον πρωτόγονο τότε τρόπο να στέλνουμε την παραγγελία με sms στο εστιατόριο μιας και δεν υπήρχαν υπολογιστές ευρέως στον κλάδο, η τεχνολογία αυτή αντικαταστάθηκε τότε με την υπηρεσία δωρεάν κλήσης που λειτουργεί ακόμα και σήμερα και συμπληρώθηκε αργότερα με την σημερινού τύπου online παραγγελία την οποία ακόμα και στο δεύτερο ξεκίνημα της την προσεγγίσαμε με «αναρχικό» τρόπο, δημιουργώντας από το κείμενο της παραγγελίας ένα αρχείο ήχου το οποίο ένα αυτοματοποιημένο σύστημα έπαιρνε τηλέφωνο το κατάστημα και έδινε την παραγγελία τηλεφωνικά.

Ξεκινώντας λοιπόν από την Πάτρα η εταιρεία επεκτάθηκε Αθήνα και Θεσσαλονίκη με τα αντίστοιχα τοπικά ονόματα, athensdelivery και thessalonikidelivery για να προκύψει το πανελλαδικό Delivery.gr.

Θεωρώ ότι το ότι υπάρχει μεγάλη κινητικότητα και επενδυτικά σχήματα που αφορούν την startupσκηνή είναι από τα πολύ σημαντικά πράγματα που γίνονται στη χώρα. Τα χρήματα δεν είναι κάτι παραπάνω από συμπιεσμένος χρόνος και έτσι το να μπορούν να χρηματοδοτηθούν ιδέες από νέους οι οποίες μπορεί να είναι καινοτόμες για την εποχή είναι από τις σημαντικές λύσεις για την οικονομική ανάπτυξη.

 

Φανταζόσασταν ότι το εγχείρημα θα πετύχαινε τόσο και θα φτάνατε στο σήμερα; Ποια είναι τα χαρακτηριστικά των πελατών του online delivery; Ποια κατηγορία επιχειρήσεων έρχεται πρώτη;

Δεν ήταν θέμα φαντασίας αλλά θέμα επιμονής το να φτάσουμε στο σήμερα. Όπως γνωρίζετε ο δρόμος του επιχειρείν δεν είναι στρωμένος με ροδοπέταλα, ειδικά στις συνεχώς μεταβαλλόμενες συνθήκες που βιώνει η Ελλάδα τα τελευταία χρόνια. Έτσι και στη δική μας διαδρομή υπήρξαν ανηφόρες, κατηφόρες, απότομες στροφές αλλά και φανταστικά τοπία που απολαύσαμε και κυρίως εμπειρίες που κερδίσαμε. Με όπλο το καθαρό βλέμμα στον στόχο και την σκληρή δουλειά προχωράς μπροστά και μπορείς να μειώσεις τις πιθανότητες αποτυχίας.

Εν δυνάμει πελάτης του online delivery και συνάμα του Delivery.gr είναι πλέον ο οποιοσδήποτε μπορεί να χρησιμοποιήσει ίντερνετ και να πλοηγηθεί σε  μια ιστοσελίδα. Η τεχνολογία έχει εξελιχθεί τόσο σε εμπειρία χρήστη σε σημείο που ο ιστότοπος παίρνει πρακτικά από το χέρι τον καταναλωτή και τον βοηθάει να παραγγείλει. Σίγουρα με τα χρόνια έχουν και εκπαιδευτεί και οι χρήστες και έχει αυξηθεί σημαντικά η πρόσβαση στο Internet. Αδιαμφισβήτητα σήμερα η κατηγορία επιχειρήσεων που πρωταγωνιστεί στο χώρο της άμεσης online παραγγελίας είναι οι επιχειρήσεις εστίασης μιας και είναι πιο ώριμη η αγορά λόγω του ότι δουλεύει πάνω σε αυτό χρόνια. Αυτό όμως φαίνεται πως σύντομα μπορεί να αλλάξει μιας και πλέον όλο και περισσότερες καθημερινές μας ανάγκες μπορούν να διευθετηθούν online.

πηγη:https://www.thebest.gr/

ferriesingreece2

kalimnos

sportpanic03

 

 

eshopkos-foot kalymnosinfo-foot kalymnosinfo-foot nisyrosinfo-footer lerosinfo-footer mykonos-footer santorini-footer kosinfo-foot expo-foot