To Facebook εδώ και αρκετό καιρό έχει κάνει σαφές ότι θέλει να αποτελέσει όχι μόνο εναλλακτική πρόταση για τοYouTube, αλλά να αντικαταστήσει το YouTube κατά το δυνατό, παίρνοντας του την πρωτιά στο video sharing.
Για το λόγο αυτό έχει εισάγει νέους τρόπους για την αξιολόγηση των επιτυχημένων video στο Facebook, αλλά έχει καθορίσει πολιτική για τιςδιαφημίσεις σε αυτά.
Χρήστες παρατήρησαν ότι όταν επιχειρούν να κάνουν paste στο Facebook ένα link από το YouTube, το Facebook τους αντιπροτείνει να ανεβάσουν το πρωτότυπο video τους στο Facebook και όχι στο YouTube.
Παράλληλα, μέσω του εργαλείου Audible Magic το Facebook βοηθά στον εντοπισμό video με copyrights που άλλοι χρήστες έχουν ιδιοποιηθεί και προβάλλουν.
http://gr.pcmag.com/