Μετά από τη διάθεση της υπηρεσίας Instant Articles, που επιτρέπει σε εκδότες την ταχύτερη διανομή περιεχομένου και διαφημίσεων σε φορητές συσκευές,
το Facebook φαίνεται ότι εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο να επιτρέψει την εμπορευματοποίηση περιεχομένου, που παράγεται από χρήστες της πλατφόρμας.
Το “The Verge”, επικαλούμενο έρευνα της Facebook Inc., υποστηρίζει ότι οι χρήστες της υπηρεσίας, ίσως μελλοντικά θα μπορούν να δέχονται χρηματικές δωρεές για δημοσιεύσεις τους, προκειμένου να αποκομίσουν κέρδος, ή να συγκεντρώσουν χρήματα για φιλανθρωπικούς λόγους και άλλους ευγενείς σκοπούς.
Φαίνεται πάντως ότι το Facebook ακολουθεί το παράδειγμα της blogging πλατφόρμας Medium, που επιτρέπει εδώ και λίγο καιρό στους χρήστες της να κερδίσουν χρήματα από το έργο τους, μέσω χορηγιών και μηνιαίων συνδρομών.
Δεδομένου ότι το Facebook αποτελεί βασικό μέσο διαφήμισης σήμερα, έχει τη δυνατότητα να πειραματιστεί με πολλούς διαφορετικούς τρόπους παραγωγής κέρδους από περιεχόμενο χρηστών. Αν το εγχείρημα επιτύχει, ίσως προκαλέσει επανάσταση στις διαδικτυακές εκδόσεις.
Πηγή gr.pcmag.com