Μεγάλες αλλαγές αναμένεται να πραγματοποιηθούν το επόμενο χρονικό διάστημα στο Facebook, σύμφωνα με τον ιδρυτή του μεγαλύτερου κοινωνικού δικτύου στον κόσμο, Μαρκ Ζάκερμπεργκ.
Ο νεαρός CEO ανακοίνωσε, στο πλαίσιο της ετήσιας διάσκεψης προγραμματιστών «
F8», δεκάδες νέα προϊόντα, εργαλεία και υπηρεσίες, που θα εφαρμοστούν στο Facebook και θα βελτιώσουν την κοινωνική δικτύωση των χρηστών σε κάθε επίπεδο.
Σφαιρικά βίντεο και συμβατότητα με τα «Oculus VR» Τα βίντεο που θα αναρτώνται στο News Feed, δηλαδή στη ροή των ενημερώσεων κάθε χρήστη, θα αποκτήσουν και «σφαιρικές» διαστάσεις. Το κοινωνικό δίκτυο θα επιτρέπει τη λήψη και ανάρτηση βίντεο 360 μοιρών, αφήνοντας στο χρήστη τη δυνατότητα επιλογής οπτικής γωνίας. Ανάλογη υπηρεσία, η οποία θα είναι συμβατή και με τα γυαλιά επαυξημένης πραγματικότητας «Oculus VR» (για όποιον τα διαθέτει), ενεργοποίησε και το YouTube πριν από λίγες εβδομάδες. Επίσης, τα βίντεο θα μπορούν να ενσωματωθούν και σε άλλες ιστοσελίδες
Αποστολή μηνυμάτων μέσω «τρίτων» εφαρμογών
Η επικοινωνία των χρηστών μέσω της πλατφόρμας μηνυμάτων Messenger αναβαθμίζεται. καθώς θα επιτρέπει την ενσωμάτωση άλλων εφαρμογών στο Messenger. Έτσι, οι χρήστες θα μπορούν να στείλουν φωτογραφίες, βίντεο και ηχητικά αποσπάσματα που έχουν δημιουργήσει με τη βοήθεια άλλων εφαρμογών, όπως παραδείγματος χάρη κινούμενες εικόνες GIFs με το Giphy.
Εντοπισμός online αγορών και απευθείας επικοινωνία με τις επιχειρήσεις
Παράλληλα, με το Businesses on Messenger, το κοινωνικό δίκτυο θα επιτρέπει την απευθείας επικοινωνία των χρηστών με επιχειρήσεις και τον εντοπισμό των online παραγγελιών, προκειμένου οι εταιρίες να ενημερώνουν για την εξέλιξη την αποστολής.
Μεταξύ των υπόλοιπων αλλαγών, συγκαταλέγονται το Facebook Analytics for Apps, το οποίο θα βοηθά τους developers να φτιάξουν καλύτερες εφαρμογές και εμπειρίες για χρήστες, επιτρέποντάς τους να κατανοήσουν καλύτερα το κοινό τους και το πώς χρησιμοποιεί τις εφαρμογές τους, το Parse, με το οποίο ανοίγει ο δρόμος για δημιουργία συσκευών για διασυνδεδεμένες συσκευές που εντάσσονται στο ευρύτερο πλαίσιο του Διαδικτύου των Πραγμάτων (Internet of Things) και η monetization πλατφόρμα LiverRail επιτρέπει στους δημιουργούς εφαρμογών να διαχειρίζονται τα βίντεό τους και να προβάλλουν διαφημίσεις.