Περνά στην αντεπίθεση με διαφημιστικό κλιπ... χολιγουντιανών προδιαγραφών το μαγαζί που χρέωσε 836 ευρώ για έξι μερίδες καλαμαράκια.
Σκοπός του προωθητικού βίντεο είναι να αποδείξει πως πρόκειται για ένα πολυτελές all day restaurant στο οποίο δεν υπάρχει η λογική της αισχροκέρδειας.
Στο κλιπ πρωταγωνιστεί μια γοργόνα η οποία καταλήγει στη Μύκονο και μαγεύεται από την ατμόσφαιρα και τα θαλασσινά που σερβίρει το εστιατόριο.
H… ουρά της γοργόνας στο βίντεο ζυγίζει 15 κιλά και ήρθε από τις ΗΠΑ, από εξειδικευμένο γραφείο που προμηθεύει όλες τις παραγωγές στο Χόλιγουντ ενώ το κόστος της ανέρχεται σε 5.000 ευρώ.
Πρωταγωνίστρια του κλιπ είναι η Χριστίνα Φαμέλη, που έγινε γνωστή στο ευρύ κοινό από την ταινία του Μανούσου Μανουσάκη «Ουζερί Τσιτσάνης», έκανε ειδικά μαθήματα κολύμβησης για να ανταποκριθεί στον ρόλο της, ενώ για λόγους ασφαλείας επιστρατεύτηκαν δύο δύτες και ένας ναυαγοσώστης κατά την διάρκεια των υποβρύχιων γυρισμάτων.
Τα κοσμήματα που φορούσε κόστισαν 6.000 ευρώ ενώ η μουσική δημιουργήθηκε για το σποτ. Σύμφωνα με το mykonoslive.tv, το συνολικό του κόστος ανέρχεται σε 50.000 ευρώ.
https://www.dikaiologitika.gr/