Σε 9 εκατ. ευρώ ανέρχεται το ποσό των αποζημιώσεων που έχουν δικαίωμα να διεκδικήσουν οι Έλληνες επιβάτες αεροπορικών εταιριών για τις καθυστερήσεις σε πτήσεις που σημειώθηκαν στα αεροδρόμια της χώρας το τρίμηνο Ιούνιος – Αύγουστος 2017, σύμφωνα με την AirHelp.
Με βάση τα στοιχεία της εταιρίας, το ποσό ανέρχεται € 8.986.670, σε σχέση με το ποσό των € 11.022.125 που ίσχυε για το αντίστοιχο τρίμηνο το 2016.
Η AirHelp καταγράφει τις πτήσεις που δεν πραγματοποιήθηκαν στην ώρα τους με υπαιτιότητα αποκλειστικά του αερομεταφορέα. Αυτές είναι οι περιπτώσεις που ουσιαστικά ο επιβάτης δικαιούται αποζημίωση. Συγκεκριμένα, ο κανονισμός της ΕΕ 261/2004, υποχρεώνει τις αεροπορικές εταιρείες να χορηγούν αποζημίωση για πτήση με καθυστέρηση άνω των 3ων ωρών καθώς και για ακύρωση από 14 μέρες και μετά από την προγραμματισμένη πτήση. Και το ποσό αυτό μπορεί να φτάσει έως και 600 ευρώ. Η αποζημίωση αυτή είναι ανεξάρτητη με τη βοήθεια που παρέχουν στους επιβάτες τους κατά τη διάρκεια της καθυστέρησης είτε της επιλογής εναλλακτικής πτήσης την επόμενη ημέρα.
Στην ανακοίνωση της, η AirHelp υποστηρίζει πως τα αποτελέσματα για αυτό το καλοκαίρι δείχνουν πως οι αεροπορικές εταιρίες λαμβάνουν σοβαρά υπόψιν τους τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό για τα δικαιώματα των επιβατών, και παρόλο που είχαμε αύξηση πτήσεων αυτή τη χρονιά, βλέπουμε παράλληλη μείωση στα προβλήματα της συνέπειας χρόνου στις πτήσεις.
Σημειωτέον πως η AirHelp είναι μία εταιρεία που βοηθά τους επιβάτες αεροπορικών εταιρειών να διεκδικούν αποζημιώσεις.
Πιο αναλυτικά, οι αποζημιώσεις ανά αεροδρόμιο είναι:
Μιλώντας σχετικά η κα. Χρύσα Πομόνη, υπεύθυνη επικοινωνίας της Airhelp για την Ελλάδα, είπε: «Γνωρίζουμε ότι κάθε χρόνο, οκτώ εκατομμύρια επιβάτες δικαιούνται αποζημίωση για καθυστέρηση, ακύρωση ή overbooking πτήσεων, όμως μόνο ένα ποσοστό 2% προχωρούν τελικά σε αναζήτηση της αποζημίωσης που τους αρμόζει. Αντίστοιχα και οι Έλληνες επιβάτες πρέπει να διεκδικήσουν αυτό που δικαιούνται. Προτεραιότητά μας είναι προσφέρουμε τη βοήθεια και τις νομικές υπηρεσίες ώστε όλοι οι επιβάτες να λάβουν τη νόμιμη αποζημίωσή τους. Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι που η πλειοψηφία των αεροπορικών εταιριών ακολουθεί τις διαδικασίες και έτσι δεν χρειάζονται επιπλέον νομικές πράξεις. Άλλωστε το αίτημα αποζημίωσης είναι πλέον τόσο εύκολο που οι επιβάτες μπορούν να το κάνουν μόνο με μερικά κλικ από το smartphone τους».
.Διαβάστε περισσότερα στο money-tourism.gr