Κατέρρευσε μια διαδικτυακή "πυραμίδα", που είχε στηθεί για να αυξήσει, επί πληρωμή, τον αριθμό των likes και των ακολούθων επιχειρήσεων και ιδιωτών στα social media.
Όπως αναφέρθηκε στην εκπομπή "Live News" του Mega, η πρόταση ήταν ελκυστική: Παρακολουθείς ένα βίντεο στο YouTube, κάνεις like, εγγράφεσαι στο ηλεκτρονικό κανάλι και μετά τα κέρδη θα έμπαιναν στον τραπεζικό σου λογαριασμό. Αρκεί να έφερνες και άλλους χρήστες.
Αυτό υποσχόταν η εταιρεία Wind Media, η οποία κατέρρευσε αφήνοντας στην Ελλάδα πάνω από 100.000 θύματα, πολλά τα οποία έχασαν σημαντικά ποσά.
Η εταιρεία που έστησε τη διαδικτυακή "πυραμίδα", υποσχόταν να αυξάνει με το αζημίωτο τον αριθμό των likes και των ακολούθων στα social media για εταιρείες και πρόσωπα. Για όσους αγόραζαν κάποιο από τα πακέτα της, προσέφερε μεγάλες αποδόσεις από την απλή εργασία που τους ανέθετε.
Στην ιστοσελίδα της, που πλέον είναι ανενεργή, η Wind Media ανέφερε ότι ιδρύθηκε το 2020 με έδρα τη Σιγκαπούρη. Ακόμη ισχυριζόταν ότι σχετίζεται με την ομώνυμη εταιρεία της Σιγκαπούρης, που με τη σειρά της συνεργάζεται με όμιλο ΜΜΕ στην ασιατική χώρα, αν και η ακριβής τους σχέση είναι ασαφής.
Η ελληνική Wind Media εκτιμάται ότι είχε πάνω από 100.000 μέλη, που αγόρασαν τα πακέτα της. Ένα από αυτά, που αγόραζε κάποιος με 600 ευρώ, έπρεπε να κάνει 15 like την ημέρα με εξασφαλισμένο μηνιαίο εισόδημα 765 ευρώ. Άλλα πακέτα υπόσχονταν έως και 4.000 τον μήνα. Τα μέλη έπρεπε να στείλουν στην εταιρεία screenshot, που αποδείκνυαν ότι όντως εκτέλεσαν τα βήματα για το like.
Όσοι έφερναν νέα μέλη στην εταιρεία είχαν υπέρ τους μια προμήθεια της τάξης του 15%.
Μια σημαντική λεπτομέρεια είναι ότι οι πληρωμές για την εγγραφή γίνονταν σε κρυπτονομίσματα. Το μέλος υποχρεωνόταν να καταθέσει ευρώ σε ανταλλακτήριο κρυπτονομισμάτων και να πληρώσει την εταιρεία σε αυτό, ενώ σε κρυπτονόμισμα θα εισέπραττε και τα κέρδη.
Ωστόσο, τις τελευταίες ημέρες άρχισαν να εμφανίζονται προβλήματα σε αυτές τις συναλλαγές, τα οποία οι υπεύθυνοι απέδωσαν στη γενικότερη αστάθεια της αγοράς των κρυπτονομισμάτων. Στην πραγματικότητα, προετοιμαζόταν η αρπαγή των χρημάτων των "επενδυτών".
Πριν καταρρεύσει η πυραμίδα και κλείσει ο ιστότοπος, οι υπεύθυνοι της Wind Media κατάφεραν να αποσπάσουν μεγάλα, αλλά ακόμη απροσδιόριστα ποσά από τα μέλη τους.
Παρόμοια εταιρία, τύπου καρουζέλ αυτήν τη φορά, βρέθηκε από τις Αρχές στην κεντρική Μακεδονία.
Η απάτη αφορούσε εταιρίες εμπορίας σιτηρών, καλαμποκιού και ζωοτροφών, πρακτορεία ΠΡΟΠΟ, με τους απατεώνες να αποσπούν χιλιάδες ευρώ.