Το πλωτό παλάτι “Odyssey of The Seas” θα πραγματοποιήσει φέτος 15 προσεγγίσεις στο λιμάνι της Ρόδου

Μάρτιος 13, 2021

Στο στάδιο των προετοιμασιών βρίσκεται το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Νότιας Δωδεκανήσου για να υποδεχτεί φέτος στη Ρόδο το νεότερο πλοίο της εταιρείας Royal Caribbean Cruises, το πλωτό παλάτι “Odyssey Of The Seas”.

Το πολυτελές κρουαζιερόπλοιο θα μεταφέρει, σύμφωνα με πληροφορίες, εμβολιασμένους για τον κορωνοϊό Ισραηλινούς τουρίστες στο πλαίσιο κρουαζιέρας στη Μεσόγειο, πραγματοποιώντας 15 προσεγγίσεις το διάστημα από τον Ιούνιο έως και τον Αύγουστο. Πρόκειται για ένα κρουαζιερόπλοιο-αρχιτεκτονικό θαύμα, το οποίο ενσωματώνει τις τελευταίες τάσεις της τεχνολογίας και προσφέρει απίστευτες εμπειρίες ακόμη και για τον πιο απαιτητικό και περιπετειώδη ταξιδιώτη.

Το νέο στολίδι της Royal Caribbean Cruises διαθέτει προσομοιωτή κυμάτων και τοίχο αναρρίχησης ύψους 12 μέτρων. Στο “Odyssey of the Seas” οι επιβάτες θα μπορούν να θαυμάσουν θέα που κόβει τη ανάσα 91 μέτρα πάνω από τη θάλασσα στο North Star, μια γυάλινη κάψουλα με θέα 360 μοιρών και να ψυχαγωγηθούν με χορό, τραγούδι και ακροβάτες.

Ο εσωτερικός χώρος του κρουαζιερόπλοιου των 348 μέτρων, είναι τεράστιος με κατάστρωμα δύο επιπέδων, οι υπαίθριες πισίνες είναι σχεδιασμένες σε στιλ θερέτρου ενώ διαθέτει υδροπάρκο, υδρομασάζ και αιώρες.

 


Μεταξύ των πολλών χαρακτηριστικών, το “Odyssey of the Seas” διαθέτει μεγάλο εσωτερικό χώρο για ψυχαγωγικές δραστηριότητες, κλαμπ με θέα τη θάλασσα, σαλόνι για εφήβους με κονσόλες παιχνιδιών, μουσική και ταινίες και γαστρονομικά ταξίδια σε όλο τον κόσμο.

Το κρουαζιερόπλοιο έχει μήκος: 347,1 μ. πλάτος: 41,4 μ. διαθέτει: 18 καταστρώματα μπορεί να μεταφέρει: 4.284 επιβάτες, έχει 2.137 καμπίνες επιβατών και το πλήρωμά του ανέρχεται σε 1.551 άτομα

Ο πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου
Ο πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου


Μάλιστα, όπως δήλωσε χθες ο πρόεδρος του Ταμείου Βασίλης Παπαοικονόμου, πραγματοποιήθηκε πρόσφατα τηλεδιάσκεψη με τους υπεύθυνους της εταιρείας για την υποδοχή του πλοίου καθώς θα πρέπει να γίνει και εκβάθυνση του λιμανιού μας σε ορισμένα σημεία ώστε να μπορεί να δένει με ασφάλεια.
Πάντως, σύμφωνα με τον πρόεδρο, για την κρουαζιέρα υπάρχει αρκετό ενδιαφέρον και μάλιστα από πολλές εταιρείες.

Ήδη έγινε, όπως είπε, και μία πρώτη τηλεδιάσκεψη με την εταιρεία ΜΑΝΟ Cruises από το Ισραήλ, ενώ σε σχέση με τη Royal Caribbean δήλωσε τα εξής: «Η εταιρεία ενδιαφέρεται να στείλει στη Ρόδο ένα κρουαζιερόπλοιο της τάξης των 348 μέτρων, που παρόμοιό του δεν έχει έρθει ποτέ στο νησί.
Μάλιστα έχει χωρητικότητα 4.500 ατόμων εκτός από το πλήρωμα που διαθέτει το οποίο όμως θα έρχεται με μικρότερη πληρότητα γύρω στα 2.500 άτομα, όπως μας έχουν δηλώσει.

 


Σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε με τηλεδιάσκεψη συμμετείχαν 4 αρχιπλοίαρχοι της εταιρείας από την Αμερική, ο υπεύθυνος για τις υπηρεσίες λιμένων της εταιρείας και φυσικά ο κεντρικός πράκτορας της εταιρείας στην Αθήνας, καθώς και ο πράκτορας της Ρόδου.

Μας ζήτησαν κάποια στοιχεία για το λιμάνι, όπως το βάθος του. Eμείς έχουμε κάνει τη βυθομέτρηση και σε μερικά σημεία απαιτούνται κάποιες παρεμβάσεις ώστε να γίνει εκβάθυνση και αυτό γιατί απαιτείται βάθος 9,8 μέτρων. Ήδη η τεχνική υπηρεσία συντάσσει τη μελέτη για να προχωρήσουμε στην εκβάθυνση ώστε στα μέσα Ιουνίου να είμαστε έτοιμοι να δεχτούμε το πλοίο. Ο προγραμματισμός που έχουμε μέχρι στιγμής είναι 15 αφίξεις του συγκεκριμένου πλοίου στη διάρκεια του καλοκαιριού.

Μέτρα ασφαλείας και πρωτόκολλα
Μάλιστα ο κ. Παπαοικονόμου έκανε γνωστό ότι κατατέθηκε και αίτημα από την εταιρεία κρουαζιέρας MSC για τηλεδιάσκεψη την ερχόμενη εβδομάδα ώστε να συζητηθούν τα μέτρα ασφαλείας του λιμανιού και οτιδήποτε άλλο χρειαστεί η εταιρεία για τα κρουαζιερόπλοιά της.

 


Όπως είπε, ενδιαφέρον υπάρχει για ταξίδια φέτος, αλλά όλοι περιμένουν πώς θα εξελιχθεί η πανδημία. Σε ό,τι αφορά τα πρωτόκολλα που θα τηρηθούν, έκανε γνωστό ότι το Λιμενικό Ταμείο έχει συντάξει μία μελέτη κυκλοφορίας των επιβατών στο λιμάνι, ώστε οι τουρίστες ενός κρουαζιεροπλοίου να μην έρχονται σε επαφή με επιβάτες άλλων κρουαζιεροπλοίων.

«Δηλαδή το λιμάνι μας μπορεί να δεχτεί τρία πλοία κρουαζιέρας και οι επιβάτες καθενός δεν θα έχουν επικοινωνία μεταξύ τους. Αυτό ζητούν οι εταιρείες και έχουμε ήδη συντάξει τη μελέτη και θα την προωθήσουμε προς τις εταιρείες για να έχουν γνώση το πώς ακριβώς θα γίνεται η διακίνηση των επιβατών.

Επίσης το σύστημα ασφαλείας είναι σε πλήρη λειτουργία, υπάρχει υπεύθυνος τεχνικός στο κέντρο ασφάλειας λιμένα που χειρίζεται όλο τον εξοπλισμό και έχει γίνει και εκπαίδευση στην εταιρεία φύλαξης του λιμένα για την τήρηση των μέτρων ασφαλείας» δήλωσε ο πρόεδρος του ΔΛΤΝΔ προσθέτοντας ότι το Ταμείο δίνει ιδιαίτερη σημασία στην τήρηση των μέτρων ασφαλείας για την αντιμετώπιση πιθανού κρούσματος Covid κατά την προσέγγιση κρουαζιερόπλοιου.

 


Όπως είπε, το Λιμενικό Ταμείο έχει ήδη συντάξει και εγκρίνει το ενδιάμεσο σχέδιο ασφαλείας με τα μέτρα πρόληψης σε περίπτωση κρούσματος, έχει εγκριθεί από την περιφέρεια Nοτίου Αιγαίου και βρίσκεται στο τελικό στάδιο ώστε να κοινοποιηθεί σε όλες τις εταιρείες κρουαζιέρας.

Για τον ξυλοπεζόδρομο
Ο κ. Παπαοικονόμου αναφέρθηκε και σε άλλα ζητήματα, όπως για παράδειγμα στον ξυλοπεζόδρομο, ένα από τα βασικότερα έργα που εκτελεί το λιμενικό ταμείο. Όπως είπε, ο ξυλοπεζόδρομος που ξεκινά από το λιμάνι της Ακαντιάς και φτάνει έως τη διασταύρωση με την οδό Αυστραλίας, εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί σε περίπου δύο μήνες.

«Η ανάδοχος εταιρεία είχε μία καθυστέρηση καθώς περίμενε να παραλάβει τα σίδερα που έρχονται από εργοστάσιο της Κρήτης. Όλα τα απαραίτητα υλικά έχουν πλέον έρθει και όλα εξελίσσονται κανονικά και ικανοποιητικά μέχρι στιγμής.

Για το έργο έχει δοθεί παράταση. Κανονικά έπρεπε να είχε παραδοθεί στο τέλος Φεβρουαρίου του 2021 αλλά επειδή υπήρξε μία καθυστέρηση στο έργο για να ξεκινήσει καθώς είχαμε εντοπίσει ένα υπόγειο καλώδιο της ΔΕΗ και έπρεπε να γίνει μεταφορά του, δόθηκε μία παράταση δύο μηνών, για να παραδώσει το έργο ολοκληρωμένο ο ανάδοχος».

 


Τέλος, σε ό,τι αφορά τον νέο προϋπολογισμό αυτός κυμαίνεται στα επίπεδα του 2020 γύρω στα 8 εκατ. ευρώ, όπως είπε ο κ. Παπαοικονόμου, καθώς το Λιμενικό Ταμείο είχε ήδη κάποιο αποθεματικό από προηγούμενα χρόνια, τονίζοντας ότι αν υπήρχαν αρκετά έσοδα πέρυσι, τότε ο προϋπολογισμός και το τεχνικό πρόγραμμα θα ήταν υψηλότεραhttps://www.rodiaki.gr/article/454278/to-plwto-palati-odyssey-of-the-seas-tha-pragmatopoihsei-fetos-15-proseggiseis-sto-limani-ths-rodoy

ferriesingreece2

kalimnos

sportpanic03

 

 

eshopkos-foot kalymnosinfo-foot kalymnosinfo-foot nisyrosinfo-footer lerosinfo-footer mykonos-footer santorini-footer kosinfo-foot expo-foot