«Συνέδριο για τον Τουρισμό χωρίς το Νότιο Αιγαίο γίνεται; Δεν γίνεται!». Με αυτά τα λόγια μου ζήτησε η εξαίρετη δημοσιογράφος Χριστίνα Πουτέτση, που γνωρίζει πολύ καλά τον Τουρισμό, συνέντευξη, στο πλαίσιο του Συνεδρίου που διοργάνωσε ο ΣΕΤΕ και η Marketing Greece με τίτλο “Destination Greece |Communication in challenging times”.
Με ρώτησε για την στρατηγική της επικοινωνίας σε δύσκολους καιρούς και μιλήσαμε για τις μεγάλες αλήθειες που μας θύμισε η πανδημία, όπως το πόσο ευάλωτο είναι το τουριστικό προϊόν. Υποστήριξα ότι η στρατηγική επικοινωνίας είναι δουλειά των ειδικών και οι κρίσιμες καταστάσεις μας πιέζουν στο να κατευθυνθούμε γρηγορότερα σε αυτόν τον δρόμο. Το χτίσιμο των συμφωνιών και οι συνεργασίες με τεχνοκράτες που έχουν αποδεδειγμένη εμπειρία πάνω σε αυτό που λέμε επικοινωνία είναι κυρίαρχο για την επόμενη μέρα. Αυτό, μαζί με τον ενιαίο συντονισμό και την ευελιξία στον σχεδιασμό της στρατηγικής και της επικοινωνίας, τα βάζω στα θετικά της πανδημίας με μια ξεχωριστή αναφορά στην Πρωτοβουλία του Νότιου Αιγαίου για τον Τουρισμό, που συνένωσε κοινωνικούς, παραγωγικούς και επιστημονικους φορείς σε μια κοινή εκπροσώπηση του προορισμού διεθνώς και απέδειξε τη δύναμη της συνεργασίας μέσα στη μεγαλύτερη κρίση στην ιστορία του Τουρισμού.