Προσοχή: Απατεώνες εξαπατούν ξενοδόχους για υψηλές «βαθμολογίες» "

Σεπτέμβριος 19, 2017
Σοβαρές καταγγελίες για την δράση ενός ζευγαριού αλλοδαπών στη Ρόδο, κάνει σήμερα μέσω της «δημοκρατικής» ο επιχειρηματίας κ. Παύλος Ελένης, κρούοντας τον κώδωνα του κινδύνου για την μέθοδο που χρησιμοποιούν προκειμένου να αποσπάσουν χρήματα από επιχειρηματίες του τουρισμού με… δέλεαρ την καλή βαθμολογία σε ταξιδιωτικούς ιστότοπους!
Σημειώνεται ότι και η υπεύθυνη του HolidayCheck στην Ελλάδα κα. Natalie Humphreys, πρόσφατα με επιστολή τους προς συνεργαζόμενους Έλληνες ξενοδόχους, ανέφερε το θέμα και τους επιστούσε την προσοχή στην απάτη.
Σύμφωνα με τον κ. Π. Ελένη, την περασμένη Δευτέρα ένα ζευγάρι αλλοδαπών, ένας Γερμανός και μια Βουλγάρα, επισκέφθηκαν το οικογενειακό ξενοδοχείο του στο Χαράκι και ζήτησαν να συναντηθούν με τον ιδιοκτήτη.
Ο Γερμανός, μιλώντας μάλιστα σπαστά ελληνικά, συστήθηκε στον κ. Παύλο Ελένη με το όνομα Nick Stein ως εργαζόμενος στο γερμανικό κανάλι RTL στο οποίο-όπως είπε- ανήκει ο ταξιδιωτικός ιστότοπος Holidaycheck.
Αφού ζήτησε να «επιθεωρήσει» ένα από τα δωμάτια του ξενοδοχείου και στη συνέχεια να φάει μια ομελέτα (!) στο πλαίσιο της… επιθεώρησης, ζήτησε από τον επιχειρηματία 300 ευρώ για να του ανεβάσει κατά δύο βαθμούς την βαθμολογία στο Holidaycheck. Την βαθμολογία που είναι ήδη καταχωρημένη, όπως ισχυρίστηκε ο Γερμανός, είχαν βάλει στον ταξιδιωτικό ιστότοπο δύο άλλοι συνεργάτες του, που είχαν επισκεφθεί το ξενοδοχείο του κ. Π. Ελένη στο προηγούμενο διάστημα ως πελάτες, χωρίς να «αποκαλύψουν» την ιδιότητά τους.
Επειδή όμως ο επιχειρηματίας άρχισε να αντιλαμβάνεται ότι κάτι δεν πάει καλά, ζήτησε από τον Γερμανό να του ετοιμάσει μια προσφορά και να του την στείλει επισήμως στο ηλεκτρονικό του ταχυδρομείο για να αποφασίσει αν και γιατί θα πρέπει να καταβάλει τα 300 ευρώ. Η προσφορά βέβαια δεν έφτασε ποτέ στο ηλεκτρονικό του ταχυδρομείο. Μάλιστα σε ερώτησή του τι θα γίνει σε περίπτωση που δεν του καταβάλει τα χρήματα κι αν αυτό σημαίνει ότι θα του μηδενίσει την βαθμολογία, ο Γερμανός απάντησε ότι δεν θα τον μηδενίσει, απλώς η βαθμολογία θα παραμείνει στα ίδια επίπεδα, ενώ με τα 300 ευρώ έχει την δυνατότητα να την ανεβάσει κατά δύο μονάδες!
Έχουν πληρώσει αρκετοί…
Ο Γερμανός, στην προσπάθειά του να πείσει τον επιχειρηματία να του καταβάλει τα χρήματα, του έδειξε μπλοκ αποδείξεων στα οποία αναγράφονταν τα στοιχεία δεκάδων άλλων τοπικών επιχειρήσεων που είχαν πληρώσει από 300 ευρώ, προκειμένου να πάρουν καλύτερες βαθμολογίες στον γνωστό ταξιδιωτικό ιστότοπο.
Εχει σημασία να σημειωθεί, ότι ο Γερμανός –που έφτασε στο ξενοδοχείο με ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο- ανέφερε ότι δραστηριοποιείται σε πέντε χώρες-μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα- και ότι η Βουλγάρα τον συνόδευε, προκειμένου να εκπαιδευτεί, καθώς επρόκειτο κι εκείνη να ασχοληθεί με το ίδιο επάγγελμα.
Ο κ. Παύλος Ελένης, με δηλώσεις του στην «δημοκρατική» εφιστά την προσοχή των επιχειρηματιών καθώς σε κάθε περίπτωση, είτε δηλαδή ο συγκεκριμένος ψευδώς αναφέρει ότι εκπροσωπεί το Holidaycheck και αποσπά παρανόμως χρήματα, είτε πράγματι εκπροσωπεί το Holidaycheck και σε αυτή την περίπτωση γίνεται αντιληπτό ότι οι βαθμολογίες δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, πρόκειται για απάτη.
Να σημειωθεί ότι δεν είναι η πρώτη φορά που γίνονται ανάλογες καταγγελίες, γι αυτό και πλέον οι επιχειρηματίες και οι καταστηματάρχες του τουρισμού, είναι σε μεγάλο βαθμό υποψιασμένοι.
Πέρυσι τον μήνα Ιούνιο εστιάτορας της Παλιάς Πόλης δέχθηκε τουλάχιστον τρεις επισκέψεις στο κατάστημά του από άτομα που του συστήθηκαν ως εκπρόσωποι εταιρειών, προτείνοντάς του να τους δώσει 1.000 ευρώ (!) προκειμένου να καταχωρήσουν στο όνομα της επιχείρησής του 100 θετικά σχόλια από διάφορα σημεία του κόσμου, στον ιστότοπο “tripadvisor”.
Ο ίδιος, αρνήθηκε οποιαδήποτε τέτοια συναλλαγή, κατέθεσε όμως την εμπειρία του, προκειμένου να αναδείξει, όπως λέει, ότι υπάρχουν πολλοί που εμπιστεύονται αυτούς τους «τσαρλατάνους» και όχι την προσωπική τους εργασία.
Θα πρέπει να σημειωθεί, πως κι άλλοι καταστηματάρχες κατήγγειλαν στην «δ», πως στη διάρκεια της σεζόν τους πλησίασαν κάποιοι που ισχυρίστηκαν πως μπορούν να εξασφαλίσουν θετικά σχόλια για την επιχείρησή τους σε ταξιδιωτικούς ιστότοπους, με το… αζημίωτο, χωρίς ωστόσο να είναι σε θέση οι καταστηματάρχες να γνωρίζουν αν αυτοί που τους συστήνονται ως εκπρόσωποι έχουν σχέση ή όχι, με τις γνωστές ταξιδιωτικές σελίδες που επικαλούνται.
Πηγή:www.dimokratiki.gr

ferriesingreece2

kalimnos

sportpanic03

 

 

eshopkos-foot kalymnosinfo-foot kalymnosinfo-foot nisyrosinfo-footer lerosinfo-footer mykonos-footer santorini-footer kosinfo-foot expo-foot