Mίνι ανασχηματισμός στον Δήμο Ρόδου – Ολες οι αλλαγές

Αύγουστος 23, 2022

Σε μίνι ανασχηματιστμό στον Δήμο Ρόδου προχώρησε ο δήμαρχος Ρόδου κ. Αντώνης Καμπουράκης.

Πιο συγκεκριμένα ο Δήμαρχος Ρόδου κ. Αντώνης Καμπουράκης προχώρησε στις ακόλουθες αλλαγές στην διοικητική δομή του Δήμου Ρόδου:

-Τροποποίησε την απόφαση του με την οποία ορίστηκε ως έμμισθος Αντιδήμαρχος Οικονομικών, ο Δημοτικός Σύμβουλος της πλειοψηφίας ο κ. Κωνσταντίνος Ταρασλιάς, ως προς τις μεταβιβαζόμενες αρμοδιότητες της ενότητας Α’, αντικαθιστώντας τις και μεταβιβάζοντας τις αρμοδιότητες Επικοινωνίας, Τύπου και Εθιμοτυπίας, ως ακολούθως:

Αναλυτικότερα του μεταβιβάζονται:

-τα καθήκοντα επικοινωνίας του Δήμου Ρόδου και ορίζεται εκπρόσωπος τύπου του Δήμου

– η επικοινωνία του φορέα με τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης

-η προώθηση του έργου της δημοτικής αρχής

– η τήρηση του επίσημου πρωτοκόλλου στις Δημόσιες και Διεθνείς Συναντήσεις οργάνων του Δήμου

– η μέριμνα Εθιμοτυπίας

-Ορίστηκε ο Δημοτικός Σύμβουλος της πλειοψηφίας κ. Αναστάσιος Σπανός, ως έμμισθος Αντιδήμαρχος Οικονομικών, για δώδεκα (12) μήνες, ήτοι έως και την 21η Αυγούστου 2023, εκχωρώντας του τις παρακάτω αρμοδιότητες, με εξαίρεση τις πειθαρχικές αρμοδιότητες, που είναι αμεταβίβαστες.

Αναλυτικότερα:

– Την εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση και υπογραφή όλων των αποφάσεων και εγγράφων κατά τη λειτουργία της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών, και συγκεκριμένα στις ακόλουθες διοικητικές ενότητες:

· Τμήμα Προϋπολογισμού και Πληροφόρησης.

· Τμήμα Λογιστηρίου.

· Τμήμα Δη.Φο.Δω.

· Τμήμα Ταμείου.

· Τμήμα Προσόδων.

· Τμήμα Προμηθειών.

· Καθώς επίσης αποφάσεων Ανάληψης Υποχρέωσης για την έγκριση των Δαπανών και τη διάθεση όλων των εγγεγραμμένων στον Προϋπολογισμό πιστώσεων, συμπεριλαμβανομένων των πιστώσεων που εγγράφονται σε αυτόν με αναμόρφωση, όπως αυτές ορίζονται από τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου Ρόδου και τις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων, καθώς και τις Διακηρύξεις Δημοσίων Συμβάσεων και τις σχετικές περιληπτικές διακηρύξεις Δημάρχου και τις Συμβάσεις, πλην όσων αφορούν στη Διεύθυνση Τεχνικών Έργων & Υποδομών και στη Διεύθυνση Μεσαιωνικής πόλης (Διευθύνουσες Υπηρεσίες).

· Με εξαίρεση το Τμήμα Αξιοποίησης-Διαχείρισης Ακίνητης Περιουσίας και Κτηματολογίου, το οποίο θα υπάγεται στα καθήκοντά άλλου Αντιδημάρχου που έχει οριστεί από τον Δήμαρχο ρητώς και σαφώς.

-Ορίστηκε ο Δημοτιός Σύμβουλος της πλειοψηφίας Γεώργιος Πατσάης Εντεταλμένος Σύμβουλος ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ & ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΥ.

Αναλυτικότερα εξουσιοδοτείται για:

– την εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση και υπογραφή όλων των αποφάσεων και εγγράφων κατά τη λειτουργία της δ/νσης Προγραμματισμού και Οργάνωσης (Άρθρο 10, του ΟΕΥ) και συγκεκριμένα του Τμήματος Προγραμματισμού & Ανάπτυξης και του Τμήματος Ποιότητας, Αποτελεσματικότητας και Οργάνωσης. Ο Εντεταλμένος θα συνεργάζεται με την Δ/νση Τεχνικών Έργων και Υποδομών και τη Δ/νση Μεσαιωνικής Πόλης ως Διευθύνουσες υπηρεσίες καθώς και με κάθε οργανική μονάδα του Δήμου που υλοποιεί συγχρηματοδοτούμενη δράση.

-τις κατά τόπον αρμοδιότητες της Δημοτικής Ενότητας Αρχαγγέλου ως ακολούθως:

· μεριμνά για την καλή λειτουργία των δημοτικών υπηρεσιών, που είναι εγκατεστημένες στην επικράτεια της δημοτικής ενότητας

· παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών, που εκτελούνται στην δημοτική ενότητα

· μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού, που βρίσκονται στην δημοτική ενότητα

· εποπτεύει το προσωπικό, που υπηρετεί στις αποκεντρωμένες υπηρεσίες της δημοτικής ενότητας και συνεργάζεται με τους καθ’ ύλην αρμόδιους Αντιδημάρχους

· εποπτεύει, παρακολουθεί και συντονίζει την επιχειρησιακή λειτουργία συνεργείων και εξοπλισμού στην εν λόγω δημοτική ενότητα, για την εξυπηρέτηση της καθημερινότητα του πολίτη

· συνεργάζεται με τους Προέδρους των τοπικών κοινοτήτων της επικράτειας της δημοτικής ενότητας για την κάλυψη των αναγκών τους

-Τροποποίησε την απόφαση του με την οποία ορίζεται ως έμμισθος Αντιδήμαρχος Πολιτικής Προστασίας & Δημοτικής Ενότητας Αταβύρου, ο Δημοτικός Σύμβουλος της πλειοψηφίας ο κ. Νεκτάριος Φλοσκάκης, ως προς τις μεταβιβαζόμενες αρμοδιότητες , προσθέτοντας και μεταβιβάζοντας τις αρμοδιότητες που αφορούν στη Δ/νση Τροχαίου Υλικού & Μηχανημάτων.

-Ορίστηκε Πρόεδρος της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης – Αποχέτευσης Ρόδου (ΔΕΥΑΡ) ο Δημοτικός Σύμβουλος της πλειοψηφίας κ. Δημήτριος Τσίκκης.

 

Πηγή:www.dimokratiki.gr

ferriesingreece2

kalimnos

sportpanic03

 

 

eshopkos-foot kalymnosinfo-foot kalymnosinfo-foot nisyrosinfo-footer lerosinfo-footer mykonos-footer santorini-footer kosinfo-foot expo-foot