Εγκρίθηκε ο προγραμματισμός δράσεων και η επιχορήγηση του ΠΡΟΤΟΥΡ με απόφαση που έλαβε στην τελευταία του συνεδρίαση το δημοτικό συμβούλιο του Δήμου Ρόδου.
Στην εισήγησή της, που έγινε δεκτή κατά πλειοψηφία η αντιδήμαρχος κ. Μ. Χατζηλαζάρου ανέφερε μεταξύ άλλων τα εξής:
«Τα τελευταία χρόνια ο Π.ΡΟ.ΤΟΥΡ. ενεργεί την τουριστική προβολή της Ρόδου στις μεγάλες τουριστικές εκθέσεις στη λοιπή Ελλάδα και το εξωτερικό, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην τουριστική ανάπτυξη και την οικονομία του νησιού της Ρόδου αφού με την τουριστική προβολή, πρώτον διατηρούνται οι παραδοσιακές αγορές, Αγγλία, Γερμανία, Σουηδία κτλ αλλά ανοίγονται και νέοι δρόμοι σε αγορές, όπως Ρωσία Κίνα κτλ
Για την προσέλκυση του τουριστικού ρεύματος με στόχο την πολλαπλή οικονομική ωφέλεια των δημοτών μας σε σχέση με την επιχορήγηση που προτείνεται να λάβει ο ΠΡΟΤΟΥΡ για την υλοποίηση του συγκεκριμένου προγράμματος παρατίθεται πίνακας αφίξεων αλλοδαπών ανά εθνικότητα (1997-2016) καθώς και πίνακας ετήσιων στοιχείων αφίξεων των ετών 2014-2015-2016 όπου μετά την υστέρηση των αφίξεων που καταγράφτηκε το 2015 και με την ενεργοποίηση του ΠΡΟΤΟΥΡ στο δεύτερο εξάμηνο του 2016 και τα ανοδικά στοιχεία αφίξεων του 2016 αναδεικνύεται η επιβεβλημένη πλέον και αδιάλειπτη προβολή και προώθηση της Ρόδου ως τουριστικού προορισμού από τον Οργανισμό Προώθησης Ροδιακού Τουρισμού (ΠΡΟΤΟΥΡ).
Εξάλλου όπως είναι γνωστό η Διεύθυνση Τουρισμού του Δήμου Ρόδου και ειδικότερα το Τμήμα Προβολής, Προώθησης και Πληροφόρησης, ασχολείται με την λειτουργία των γραφείων πληροφοριών και συγκεκριμένα στο κέντρο της πόλης, στο λιμάνι, στην Μεσαιωνική Πόλη, στη Λίνδο και στο Φαληράκι της Ρόδου, καθώς επίσης με επιμορφωτικά θέματα, ημερίδες και συνέδρια με θέματα τουρισμού εντός Ρόδου. Καταγράφει και προβάλλει εντός των ορίων του Δήμου Ρόδου ήθη και έθιμα, θρησκευτικές εορτές και πανηγύρεις και γενικότερα ό,τι σχετικό με τη λαογραφία του νησιού.
Για την προβολή του νησιού, το τουριστικό μάρκετινγκ, καθώς και όλες τις δράσεις στην υπόλοιπη Ελλάδα και στο εξωτερικό, όπως τουριστικές εκθέσεις, workshops, δημοσιογραφικές ομάδες, συνδιοργάνωση εκδηλώσεων με τουρ οπερέιτορς, συνεργασίες με αεροπορικές εταιρίες, καταχωρήσεις σε έντυπα, αλλά και παραγωγή του απαιτούμενου υλικού, η ευθύνη έχει εκχωρηθεί στον Οργανισμό Προώθησης Ροδιακού Τουρισμού, με την παράλληλη υποστήριξη και συμβολή των στελεχών της Διεύθυνσης Τουρισμού του Δήμου Ρόδου. Ο Π.ΡΟ.ΤΟΥΡ εδώ και δεκαοχτώ χρόνια υλοποιεί όλες αυτές τις δράσεις σε συνεργασία με τους κατ’ εξοχήν τουριστικούς φορείς του νησιού, όπως Ένωση Ξενοδόχων Ρόδου, Ε.Β.Ε.Δ, Ένωση Τουριστικών Γραφείων Ρόδου, Ένωση Ενοικιαζομένων Δωματίων Ρόδου, Εμπορικός Σύλλογος Ρόδου, Ένωση Ενοικιαζομένων Αυτοκινήτων Ρόδου, Ένωση Εστιατόρων, οι οποίοι συμμετέχουν και στο διοικητικό συμβούλιο του Οργανισμού και οι οποίοι αποτελούν τους βασικούς πυλώνες για την χάραξη της τουριστικής στρατηγικής της Ρόδου. Πέραν από τα παραπάνω, ο Οργανισμός έχει αποκτήσει εκτός από την απαραίτητη τεχνογνωσία και εμπειρία, ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών στο εξωτερικό, με αποτέλεσμα να έχει υψηλή προτεραιότητα στη δέσμευση χώρων στις Διεθνείς Τουριστικές Εκθέσεις, αρωγή στη διοργάνωση τουριστικών εκδηλώσεων με τη συμμετοχή σημαντικών εκπροσώπων των τουριστικών αγορών του ενδιαφέροντος της Ρόδου».
Θα διατεθούν συγκεκριμένα 370.000 ευρώ για την υλοποίηση εγκεκριμένου προγράμματος δράσης για το 2017 από τον ΠΡΟΤΟΥΡ:
Εκθέσεις:
1. IFTM – TOP RESA, Παρίσι, 26-29 Σεπτεμβρίου 2016
2. ΙΤΒ ASIA, Σιγκαπούρη, 25-27 Οκτωβρίου 2017
3. Dema Diving Show, Ορλάντο Φλόριντα, 1-4 Νοεμβρίου 2017
4. World Travel Market, Λονδίνο, 05-08 Νοεμβρίου 2017
5. INTERNATIONAL TRAVEL SHOW ΤΤ, Βαρσοβία, 17-20 /11/ 2017
6. TRAVEL TURKEY ISMIR, Σμύρνη, 8-10 Δεκεμβρίου 2017
7. Greek Tourism Expo, Αθήνα, 25-27 Νοεμβρίου 2016
8. ILTM, Κάννες, 4-7 Δεκεμβρίου 2017
Παράγωγη διαφημιστικού υλικού
-Επανεκτύπωση χάρτης μικρός (3Χ2000τμχ=6.000τμχ) στα Ελληνικά Αγγλικά Γερμανικά Ρώσικα Γαλλικά Ιταλικά
-Επανεκτύπωση Ρόδος έντυπο θρησκευτικού τουρισμού (3Χ2000τμχ=6.000τμχ) στα Αγγλικά Ελληνικά Ρώσικα
-Δημιουργία κάρτα προφίλ προορισμού και τύπωμα σε usb
– Δημιουργία θεματικού video για τους γάμους και τύπωμα σε usb
– Δημιουργία θεματικού video για τον αθλητικό τουρισμό και τύπωμα σε usb
– Δημιουργία θεματικού video για τον μαθητικό τουρισμό και τύπωμα σε usb
– Δημιουργία θεματικού video για τον καταδυτικό τουρισμό και τύπωμα σε usb
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ
-Social media marketing
-SEO &SEM
-FACEBOOK
– SEARCH ENGINE OPTIMIZATION
– ADWORDS CAMPAIGNS
ΠΡΟΩ0ΗΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΙΑΜΑΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΡΙΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Ο Τουρισμός Τρίτης Ηλικίας, ο οποίος κατέχει ένα σημαντικό ποσοστό της τουριστικής ηλικιακής πυραμίδας, είτε μέσω της οργάνωσης του σε διάφορα club, είτε μέσω των ασφαλιστικών τους ταμείων, απαιτεί εκ μέρους μας μια ιδιαίτερη διαφημιστική ματιά. Παράλληλα το ποσοστό της τουριστικής αγοράς που στηρίζεται στον ιαματικό τουρισμό και τουρισμό ευεξίας διευρύνεται τα τελευταία χρόνια προσδίδοντας μια διαφορετική προσέγγιση στο ντόπιο τουριστικό προϊόν. Στόχος είναι η διερεύνηση καλών πρακτικών μέσω ειδικευμένων εμπειρογνωμόνων με παράλληλη συμμετοχή σε ημερίδες συνέδρια και δράσεις ευρωπαϊκών δικτύων όπως οι ιστορικές λουτροπόλεις της Ευρώπης. Δημιουργικό κσι έντυπο υλικό για τον ιαματικό τουρισμό με ανάδειξη των ιαματικών πηγών Καλλιθέας.
ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΡΟΣΕΛΚΥΣΗΣ ΜΑΘΗΤΙΚΩΝ ΕΚΔΡΟΜΩΝ
Στόχος του Οργανισμού σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Τουρισμού Δήμου Ρόδου, είναι η προσέλκυση μαθητών, φοιτητών και εκπαιδευτικών που έχουν στόχο να επισκεφθούν προορισμούς πολιτιστικού ενδιαφέροντος, σε μια προσπάθεια επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου και ανάδειξης των μουσείων και αρχαιολογικών χώρων της Ρόδου. Ειδική εκδήλωση με παρουσίαση σε εκθέσεις στην Αθήνα και στην Θεσσαλονίκη. Δημιουργικό κσι έντυπο για τις ανάγκες της έκθεσης
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΕΣ
ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ
ΤΟΥ ΕΝΑΛΑΚΤΙΚΟΥ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Στόχος του Οργανισμού σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Τουρισμού Δήμου Ρόδου, είναι η προσέλκυση ειδικών ομάδων που ασχολούνται με τον περιπατητικό, τον τουρισμό ευεξίας και τον γαστρονομικό τουρισμό σε μια προσπάθεια επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου και ανάδειξης του φυσικού πλούτου της Ρόδου. Προωθητικές ενέργειες πρόκειται να πραγματοποιηθούν στο Dusseldolf της Γερμανίας στα πλαίσια της τουριστικής έκθεσης TourNature2017 το Σεπτέμβριο.
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΕΣ
ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ
ΤΗΣ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑΣ
Στόχος του Οργανισμού σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Τουρισμού Δήμου Ρόδου και το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Νότιας Δωδεκανήσου είναι η ανάδειξη προσέλκυση ειδικών ομάδων που ασχολούνται με την κρουαζιέρα και το θαλάσσιο τουρισμό τουρισμό σε μια προσπάθεια επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου και ανάδειξης των υφιστάμενων λιμενικών υποδομών της Ρόδου.
Ανάπτυξη και εφαρμογή του Berth Allocation System ένα πρόγραμμα δήλωσης της πρόθεσης άφιξης ενός πλοίου με στόχο τη μελλοντική διαλειτουργικότητα, που θα επιτρέπει στους χρήστες, εκπροσώπους και πράκτορες κρουαζιερόπλοιων, να βλέπουν τις ελεύθερες χρονοθυρίδες (slots) του κάθε λιμανιού δίνοντας τους τη δυνατότητα εύκολης και χωρίς κόστος για τους Φορείς διαχείρισης των λιμενικών εγκαταστάσεων, αναπροσαρμογής των δρομολογίων τους για βέλτιστα κοινά οφέλη.
Ειδικό θεματικό usb με κρουαζιερόπλοιο το οποίο θα αποσταλεί σε όλες τις εταιρίες κρουαζιέρας με το έντυπο και στοιχεία επικοινωνίας. Ειδική εκδήλωση – ημερίδα για τον θαλάσσιο τουρισμό και την κρουαζιέρα.
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 365
ΗΜΕΡΩΝ ΜΕ
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΕΣ
ΕΤΑΙΡΙΕΣ LOW COST
Στόχος του Οργανισμού σε συνεργασία με τους παραγωγικούς και τουριστικούς φορείς του τουρισμού είναι η προσέλκυση αεροπορικών εταιριών Low Cost σε μια προσπάθεια κοινών δράσεων προβολής και προώθησης με στόχο την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και ανάδειξης των υφιστάμενων φυσικών και πολιτιστικών πόρων του νησιού.
Πηγή:www.dimokratiki.gr