Αισιόδοξη η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, Μαριέτα Παπαβασιλείου για την σεζόν του 2018. Σε συνέντευξη τύπου που παραχώρησε χθες, δήλωσε ότι τα μηνύματα από τις τουριστικές αγορές είναι θετικά.
Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε η αντιπεριφερειάρχης, προβλέπεται το ποσοστό της αύξησης των αφίξεων (από την τουριστική αγορά της Αγγλίας συγκεκριμένα) να είναι διψήφιο. «Η συμμετοχή της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου στην τουριστική έκθεση του Λονδίνου, μία από τις σημαντικότερες τουριστικές εκθέσεις, στέφθηκε με μεγάλη επιτυχία. Διακρίναμε μία πολύ μεγάλη δυναμική για τη σεζόν του 2018 και υπολογίζουμε να έχουμε ένα διψήφιο ποσοστό αύξησης. Συγχρόνως, υπάρχουν θετικά μηνύματα και από τη Philoxenia, όπου συμμετείχαμε με δικό μας περίπτερο, αλλά και από την Ergo Marathon Expo», δήλωσε η αντιπεριφερειάρχης, η οποία συνεχίζοντας ανέφερε ότι υπάρχει αύξηση των slots στο αεροδρόμιο Ρόδου και ότι η εικόνα θα έχει αποκρυσταλλωθεί το Μάρτιο στην έκθεση του Βερολίνου.
«Βλέπουμε ότι υπάρχει αύξηση των slots, γεγονός που σημαίνει ότι όλοι οι τουρ οπερέιτορς έχουν προγραμματίσει περισσότερες αφίξεις. Εάν διατηρηθούν οι θέσεις των αεροσκαφών, θα το γνωρίζουμε τον Μάρτιο στην ΙΤΒ. Σύμφωνα όμως με τα μέχρι τώρα δεδομένα, προβλέπεται να υπάρξει μεγάλη ζήτηση», είπε η κ. Παπαβασιλείου.
Αναφορικά με την στόχευση για την τουριστική προβολή, η αντιπεριφερειάρχης δήλωσε ότι στο πλαίσιο του τριετούς στρατηγικού προγράμματος που υλοποιείται από το 2016, θα δοθεί έμφαση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το διαδίκτυο γενικότερα, ενώ θα συνεχιστούν οι φιλοξενίες ξένων δημοσιογράφων, bloggers και διαμορφωτών κοινής γνώμης. Επίσης, η ΠΝΑΙ με τα εντυπωσιακά της περίπτερα στις μεγάλες τουριστικές εκθέσεις, όπως στο Λονδίνο, ή στο Βερολίνο, αποσκοπεί στο να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό και να προσελκύει το ενδιαφέρον των αγορών.
Σύμφωνα πάντως με τους ειδικούς στόχους της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου για την περίοδο 2017-2018, όπως παρουσιάστηκαν στις αρχές Σεπτεμβρίου στο ξενοδοχείο Rodos Park, στο πλαίσιο πάντα της εφαρμογής του τουριστικού master plan, σχεδιάζεται «παρέμβαση» στη ροή της δημοσιογραφίας. Θα υπάρχει δηλαδή περιεχόμενο σε μεγάλα μέσα του εξωτερικού που θα παρουσιάζεται ως αφιέρωμα. Για το σκοπό αυτό σχεδιάζονται συνεργασίες με δίκτυα, όπως το Tripadvisor ή η Google. Σε επίπεδο προβολής μεγάλων μέσων εξωτερικού εξετάζονται συνεργασίες με μέσα και με δίκτυα, όπως το CNN, το Euronews, ή το BBC. Το πρόγραμμα αυτό πιθανότατα θα ξεκινήσει από το Γενάρη.
Τέλος η κ. Παπαβασιλείου ανέφερε ότι η προσέγγιση και το άνοιγμα της τουριστικής αγοράς της Αμερικής, η οποία παρουσιάζει μία αξιοσημείωτη δυναμική, αποτελεί βασικό στρατηγικό στόχο. Η ΠΝΑΙ θα συμμετέχει στο ετήσιο συνέδριο της Ένωσης Τουριστικών Πρακτόρων των ΗΠΑ (USTOA Annual Conference & Marketplace) που θα διεξαχθεί από 27 Νοεμβρίου έως 1η Δεκεμβρίου 2017 στη Φλόριντα. Επίσης, η ΠΝΑΙ πρόκειται να πάρει μέρος σε αντίστοιχο συνέδριο που θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα.
Πηγή:www.dimokratiki.gr