Δράσεις για την αντιμετώπιση κρίσεων από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου

Μάρτιος 19, 2019

Τη δημιουργία Ανθεκτικής Επικοινωνιακής Ταυτότητας (Brand Resilience), σε ό,τι αφορά στον τουρισμό και ιδιαίτερα με γνώμονα έκτακτα περιστατικά ή κρίσεις, αποφάσισε η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου.Η ανωτέρω δράση, προϋπολογισμού 23.560 ευρώ με ΦΠΑ,

περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τα εξής:-Σχέδιο Επικοινωνιακής Διαχείρισης της Ταυτότητας (Brand Resilience Communication Plan) της Ρόδου , ως πιλοτικός προορισμός της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, κατά την αντιμετώπιση έκτακτων γεγονότων, με στόχο την προστασία και τη θωράκιση της ταυτότητάς του.-Σύντομο εγχειρίδιο γενικών κατευθύνσεων (Brand Resilience Communication Handbook) για την επικοινωνιακή διαχείριση κατά την αντιμετώπιση έκτακτων γεγονότων προς επιμέρους τουριστικούς προορισμούς και επιχειρήσεις της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου.-Υλοποίηση εκπαίδευσης Media Training spokesperson και διοργάνωση σεμιναρίου media training για δύο άτομα.

https://www.tornosnews.gr

ferriesingreece2

kalimnos

sportpanic03

 

 

eshopkos-foot kalymnosinfo-foot kalymnosinfo-foot nisyrosinfo-footer lerosinfo-footer mykonos-footer santorini-footer kosinfo-foot expo-foot