Διαψεύδει η ΔΕΗ αύξηση τιμολογίων και «χιλιάδες διακοπές» ρεύματος

Νοέμβριος 18, 2015

H ΔΕΗ διαψεύδει τις πληροφορίες περί αύξησης των τιμολογίων του ρεύματος και τονίζει ότι σε συνάρτηση με την οικονομική ανάκαμψη θα επιδιώξει την περαιτέρω μείωση των τιμολογίων στο ηλεκτρικό ρεύμα.

Με πολυσέλιδη ανακοίνωσή της χθες, η ΔΕΗ επιχείρησε να διασκεδάσει τις εντυπώσεις για «χιλιάδες διακοπές» ρεύματος σε πελάτες που δεν πληρώνουν τον λογαριασμό.

«Μυθεύματα περί εκατοντάδων χιλιάδων αποκοπών λόγω χρέους εκπορεύονται από διάφορες πλευρές με στόχους κάθε άλλο παρά την εξυπηρέτηση των Ελλήνων πολιτών και ιδιαίτερα των οικονομικά ασθενέστερων», αναφέρει η ΔΕΗ στην ανακοίνωσή της.

Παραθέτει δε στοιχεία για τις αποκοπές ρεύματος λόγω ληξιπρόθεσμων λογαριασμών, σύμφωνα με τα οποία από την ημέρα που ανέλαβε η νέα διοίκηση της ΔΕΗ και μέχρι σήμερα έχουν γίνει μόνον 17.254 αποκοπές, ενώ το 2012 έγιναν 315.000 διακοπές, το 2013 έγιναν 290.000 διακοπές και 222.000 το 2014.

Η Επιχείρηση υπενθυμίζει το πρόγραμμα διακανονισμών των οφειλών που έχει τεθεί σε εφαρμογή από τον Ιούνιο: Σύμφωνα με το πρόγραμμα αυτό, η οφειλή μπορεί να εξοφληθεί σε δόσεις ως και 36 με προκαταβολή ίση με το 10% της οφειλής. Η κάθε δόση μπορεί να φθάνει κατ' ελάχιστον στο 30% του τρέχοντος λογαριασμού.

Παράλληλα, όσον αφορά στις αποκοπές η ΔΕΗ δίνει αυστηρή προτεραιότητα σε πελάτες που κατά τεκμήριο έχουν οικονομική ευχέρεια. Είναι άλλωστε αυτή η κατηγορία των καταναλωτών που χρωστά τα περισσότερα, καθώς από το σύνολο των 2,1 εκατ. οφειλετών, οι 200.000 οφείλουν το 45% του συνολικού χρέους προς τη ΔΕΗ.

Τους προηγούμενους μήνες η διοίκηση της επιχειρήσης ασχολήθηκε κατά κύριο λόγο με μεγαλοοφειλέτες, όπως ξενοδοχεία, εμπορικά κέντρα, επιχειρήσεις, πολυτελείς κατοικίες κ.λπ.

Μητρώο 
Τα νοικοκυριά που είναι ενταγμένα στο μητρώο των ευάλωτων καταναλωτών, στα άτομα που χρήζουν μηχανικής υποστήριξης, καθώς και σε περιοχές που έχουν πληγεί και τεθεί σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης αποκοπές δεν γίνονται, πολιτική που συνεπάγεται αυξημένο οικονομικό κόστος για την επιχείρηση. Συνολικά στο κοινωνικό τιμολόγιο της ΔΕΗ είναι ενταγμένοι 600.000 πελάτες.

Εφόσον υπάρξει διακοπή και γίνει διακανονισμός τότε ο ΔΕΔΔΗΕ αναλαμβάνει αυθημερόν να επανασυνδέσει το ρεύμα, εκτός κάποιου λάθους ή αστοχίας.

Στην ανακοίνωση, η ΔΕΗ κάνει ιδιαίτερη αναφορά στις παραβατικές συμπεριφορές, δηλώνει ότι δεν μπορούν να γίνονται ανεκτές, καλεί τη νομοθετική και δικαστική εξουσία να συμβάλουν ουσιαστικά στην εξάλειψη των φαινομένων αυτών και τονίζει ότι για παρεμβάσεις στους μετρητές και ρευματοκλοπή η προκαταβολή κατά τον διακανονισμό ανέρχεται σε 30% και 50% αντίστοιχα.

Τέλος, η επιχείρηση υπενθυμίζει το πρόγραμμα επιβράβευσης των συνεπών πελατών, το οποίο θα κοστίσει στην επιχείρηση 30 εκατ. ευρώ και το οποίο θα ήταν πολύ πιο γενναιόδωρο αν εισέπραττε περισσότερα από τα χρεωστούμενα. Διαψεύδει κατηγορηματικά κάθε δημοσίευμα περί αύξησης των τιμολογίων της και τονίζει ότι τον Σεπτέμβριο μείωσε τα τιμολόγια σε πολλές κατηγορίες πελατών, απόφαση που θα της κοστίσει 80 εκατ. ευρώ ετησίως. Σε συνάρτηση με την οικονομική ανάκαμψη της χώρας θα επιδιώξει περαιτέρω μείωση των τιμολογίων ρεύματος.

Στοιχεία
«Μυθεύματα περί εκατοντάδων χιλιάδων αποκοπών λόγω χρέους εκπορεύονται από διάφορες πλευρές με στόχο κάθε άλλο παρά την εξυπηρέτηση των Ελλήνων πολιτών και ιδιαίτερα των οικονομικά ασθενέστερων», αναφέρει η ΔΕΗ στην ανακοίνωσή της.

Η εταιρεία παραθέτει στοιχεία για τις αποκοπές ρεύματος λόγω ληξιπρόθεσμων λογαριασμών, σύμφωνα με τα οποία από την ημέρα που ανέλαβε η νέα διοίκηση της ΔΕΗ και μέχρι σήμερα έχουν γίνει μόνον 17.254 αποκοπές, ενώ το 2012 έγιναν 315.000 διακοπές, το 2013 έγιναν 290.000 διακοπές και 222.000 το 2014.

ferriesingreece2

kalimnos

sportpanic03

 

 

eshopkos-foot kalymnosinfo-foot kalymnosinfo-foot nisyrosinfo-footer lerosinfo-footer mykonos-footer santorini-footer kosinfo-foot expo-foot