«Φρουτάκια» και στα πρακτορεία του ΟΠΑΠ

Νοέμβριος 24, 2016

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται το σχέδιο του ΟΠΑΠ για την ανάπτυξη των VLTs στην Ελλάδα.

Μέσα στο α΄ τρίμηνο του 2017 θα λειτουργήσουν τα πρώτα 90 gaming halls, ενώ ο ΟΠΑΠ έχει ήδη παραγγείλει και βρίσκονται στις αποθήκες του 9.000 μηχανές. Οπως ανέφερε χθες προς τους αναλυτές ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Ντάμιαν Κόουπ, στην ανάπτυξη των μηχανών θα συμβάλουν και οι πράκτορες του ΟΠΑΠ, σύμφωνα με το αρχικό σχέδιο που προέβλεπε την εγκατάσταση έως τριών παιγνιομηχανών στα πρακτορεία που διαθέτουν τις κατάλληλες προϋποθέσεις.

«Εκτός από τους αποκλειστικούς χώρους (gaming halls) αποφασίσαμε ότι τα VLTs θα τοποθετηθούν και σε μεγάλο αριθμό πρακτορείων του δικτύου μας, αντίστοιχα με το επιτυχημένο μοντέλο που έχει εφαρμοστεί στην αγγλική αγορά», είπε ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου ΟΠΑΠ. Ο κ. Κόουπ μιλώντας στη συνδιάσκεψη είπε ότι ο ΟΠΑΠ θα αναπτύξει πλήρως το δίκτυο των VLTs (τα γνωστά φρουτάκια) στους 18 μήνες που προβλέπεται από την άδειά του.

Προς την κατεύθυνση αυτή, το στέλεχος του ομίλου ΟΠΑΠ, εξήρε τον ρόλο της νέας ηγεσίας της Επιτροπής Ελέγχου & Εποπτείας Παιγνίων (ΕΕΕΠ), με την οποία οι συνομιλίες «διεξάγονται πλέον σε κλίμα αμοιβαίας εμπιστοσύνης και ανοιχτού διαλόγου». Το σχέδιο ανάπτυξης των VLTs εντάσσεται στο πλαίσιο της συνολικής στρατηγικής του ομίλου με βάση το «Οραμα 2020», μια στρατηγική που στόχο έχει να καταστήσει τον ΟΠΑΠ στα επόμενα τρία-τέσσερα χρόνια μια εταιρεία ψυχαγωγίας και τυχερών παιγνίων, παγκοσμίου επιπέδου.

Μια άλλη δράση προς την κατεύθυνση αυτή, αποτελεί η εισαγωγή των virtual games (ιδεατών παιγνίων) και θα ολοκληρωθεί στο β΄ τρίμηνο του 2017 στο δίκτυο των πρακτορείων. Ο κ. Κόουπ υπενθύμισε τη συμφωνία με την εταιρεία Inspired και σημείωσε ότι προχωρά η αναβάθμιση της τεχνολογικής υποδομής των πρακτορείων, με στόχο να διευκολυνθεί τόσο η εισαγωγή των VLTs, καθώς και άλλων νέων και αναβαθμισμένων προϊόντων και υπηρεσιών παγκοσμίου επιπέδου. Μεταξύ αυτών είναι οι συσκευές αυτόματης εξυπηρέτησης πελατών (SSBTs).

Ο κ. Κόουπ επανέλαβε τη δέσμευση της εταιρείας να βελτιώσει και να εξελίξει τις διαδικτυακές υπηρεσίες που παρέχει ο ΟΠΑΠ με χρονικό ορίζοντα τα τέλη του 2017 εν όψει και του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου στη Ρωσία, ενώ υπογράμμισε για ακόμη μία φορά την πάγια θέση του ΟΠΑΠ για τα αποκλειστικά δικαιώματα που κατέχει.

Επίσης, εξήρε τις τελευταίες πρωτοβουλίες της ΕΕΕΠ με την εισαγωγή στη «μαύρη» λίστα εταιρειών που παρείχαν παράνομα υπηρεσίες στοιχηματισμού.

www.dikaiologitika.gr

kalimnos

eshopkos-foot kalymnosinfo-foot kalymnosinfo-foot nisyrosinfo-footer lerosinfo-footer mykonos-footer santorini-footer kosinfo-foot expo-foot