Πάνω από μισό εκατομμύριο ευρώ θα διαθέσει ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού για τη διαφήμιση του ελληνικού τουρισμού σε Ευρώπη και ΗΠΑ μέσω του διεθνούς δικτύου της Google, όπως γράφει η ‘Καθημερινή”. Ειδικότερα, ο ΕΟΤ αποδέχθηκε δύο προτάσεις συνεργασίας του διεθνούς δικτύου.
Η πρώτη πρόταση ύψους 355.000 ευρώ περιλαμβάνει διαφημιστικό πλάνο για τις ευρωπαϊκές αγορές της Βρετανίας, της Γερμανίας, της Ιταλίας της Γαλλίας, της Ολλανδίας, της Πολωνίας και της Ελβετίας.
Οι χώρες επελέγησαν καθώς παρουσιάζουν μεγάλο όγκο αναζητήσεων στην κατηγορία ταξιδιών/διακοπών για την Ελλάδα.Για την τουριστική προώθηση της Ελλάδας και της ιστοσελίδας www.visitgreece.gr η Google θα αξιοποιήσει τα διαφημιστικά της εργαλεία Google Search, Google Display Network και You Tube. Για τη διαφήμιση στη Βρετανία θα δαπανηθούν 91.000 ευρώ, στη Γερμανία 87.500 ευρώ, στην Ιταλία 59.500 ευρώ, στη Γαλλία 35.000 ευρώ, στην Ολλανδία 35.000, στην Ελβετία 24.500 ευρώ και στην Πολωνία 17.500 ευρώ.
Η δεύτερη πρόταση της Google με προϋπολογισμό ύψους 160.000 ευρώ περιλαμβάνει διαφημιστικό πλάνο μέσω των τριών προαναφερθέντων εργαλείων του διεθνούς δικτύου για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε 6 αμερικανικές πόλεις.
Οι εν λόγω πόλεις παρουσιάζουν, επίσης, μεγάλο όγκο αναζητήσεων στην κατηγορία ταξιδιών/διακοπών για την Ελλάδα. Για την τουριστική προώθηση της χώρας μέσω Google στην Καλιφόρνια θα διατεθούν 45.000 ευρώ, στη Νέα Υόρκη 45.000 ευρώ, στο Τέξας 19.500 ευρώ και στη Φλόριντα, στο Ιλινόι και στη Βιρτζίνια από 13.500 ευρώ.
Καθημερινή