Χρήστος Ανδρουλάκης-Σ'αγαπώ και σε λατρεύω Όμορφο μελαχρινό

Δεκέμβριος 11, 2015

Ένα τραγούδι που αγαπήθηκε πάρα πολύ πριν αρκετά χρόνια, από τον συνθέτη των μεγάλων επιτυχιών, τον Δημητρόπουλο Γιώργο!

Ο Χρήστος Ανδρουλάκης, το νέο μέλος της οικογένειας της MusicFactoryEntertainment... είναι ο καλλιτέχνης που τραγουδάει ξανά «Σ'αγαπώ και σε λατρεύω(Όμορφο μελαχρινό) σε μια ιδιαίτερη συνεργασία με τους ΓιαννηςΤσότσης&Στρατος Βασιλάκης που έκαναν την ενορχήστρωση αλλά και τον άνθρωπο που είχε την επιμέλεια αλλα και το mixing του τραγουδιού και είναι ο Άγγελος Σαρόγλου.

Πατήστε εδώ για να κατεβάσετε το τραγούδι.
http://we.tl/XUvKf8pNMT

ferriesingreece2

kalimnos

sportpanic03

 

 

eshopkos-foot kalymnosinfo-foot kalymnosinfo-foot nisyrosinfo-footer lerosinfo-footer mykonos-footer santorini-footer kosinfo-foot expo-foot