Σημαντική συνάντηση με τον Αναπληρωτή Υπουργό Προστασίας του Πολίτη κο. Τόσκα, είχαν η πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Κω, ο Βουλευτής Δωδεκανήσου κ. Καματερός, ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου και ο Έπαρχος Κω.
Συζητήθηκαν σοβαρά θέματα που αφορούν τόσο στην στελέχωση νευραλγικών σημείων όπως αυτό των εισόδων schengen της Κω (λιμάνι και αεροδρόμιο), όσο και στο μεταναστευτικό.
Ο Αν. Υπουργός δεσμεύτηκε να κινηθεί προς τις καλύτερες δυνατές κατευθύνσεις προς την προστασία του τουριστικού προϊόντος του νησιού, αφού άκουσε με μεγάλη προσοχή τις τοποθετήσεις των συμμετεχόντων στη συζήτηση.
Για την Ένωση Ξενοδόχων Κω
Σε αεροδρόμια και λιμάνια, η τουριστική εικόνα της χώρας κατεδαφίζεται καθημερινά
Με τον Αναπληρωτή Υπουργό Προστασίας του Πολίτη κ. Νίκο Τόσκα συναντήθηκε σήμερα στο Υπουργείο, ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου κ. Γιώργος Χατζημάρκος.
Στην συνάντηση, στην οποία συμμετείχαν ο βουλευτής Δωδεκανήσου κ. Ηλίας Καματερός, ο Έπαρχος Κω κ. Γιώργος Χαλκιδιός και η Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Κω κα Κωνσταντίνα Σβύνου, κυριάρχησε το πρόβλημα της τραγικής υποστελέχωσης των υπηρεσιών στις πύλες εισόδου, αεροδρόμια και λιμάνια των νησιών του Νοτίου Αιγαίου, γεγονός που προκαλεί αλγεινές εντυπώσεις στους επισκέπτες, δυσφήμιση του προορισμού και σοβαρότατη βλάβη στον τουρισμό.
Ο κ. Χατζημάρκος περιέγραψε τις απαράδεκτες για μια τουριστική χώρα συνθήκες που επικρατούν στα αεροδρόμια και τα λιμάνια, όπου λόγω της έλλειψης προσωπικού, οι ταξιδιώτες από χώρες εκτός της ζώνης Σένγκεν, που έρχονται είτε αεροπορικώς, είτε με κρουαζιερόπολοια, υφίστανται μια άνευ προηγουμένου πολύωρη ταλαιπωρία, αφού το ελάχιστο υπάρχον προσωπικό αδυνατεί να ανταπεξέλθει στα δεδομένα που έχει διαμορφώσει ο νέος κανονισμός ελέγχου των βιομετρικών στοιχείων, ενώ μεγάλες είναι οι καθυστερήσεις και στον έλεγχο διαβατηρίων των επιβατών εντός Σένγκεν.
Ο Περιφερειάρχης ζήτησε από τον κ. Τόσκα την άμεση και επιτακτική στελέχωση των υπηρεσιών του Υπουργείου στις πύλες εισόδου, αεροδρόμια και λιμάνια, για να αποτραπεί , έστω και κατά το υπόλοιπο της σεζόν, η ταλαιπωρία των επιβατών λόγω των καθυστερήσεων, η μεγάλη δυσφήμιση του προορισμού και η σοβαρή βλάβη στον τουρισμό των νησιών μας και της χώρας συνολικά.
Με την ολοκλήρωση της συνάντησης με τον Αναπληρωτή Υπουργό Προστασίας του Πολίτη, η οποία έγινε λίγο μετά την συνάντηση εργασίας με δύο ανώτερα στελέχη του Ομίλου Thomas Cook, ο κ. Χατζημάρκος δήλωσε:
«Είναι αδιανόητο και αυτοκαταστροφικό αυτό που συμβαίνει με τον ελληνικό τουρισμό. Όλες οι πραγματικά επίπονες προσπάθειες που καταβάλουμε για να στηρίξουμε τα νησιά μας και τη χώρα τουριστικά, είναι καταδικασμένες σε αποτυχία, από μια πολιτεία που αδυνατεί να αντιληφθεί και να αντιμετωπίσει τον τουρισμό, όπως ακριβώς είναι: ο μοναδικός αιμοδότης της ελληνικής οικονομίας, αυτός που ακόμη κρατά την Ελλάδα όρθια. Εν τέλει, το μόνο πράγμα που λειτουργεί αδιάλειπτα σ΄αυτή τη χώρα είναι η αυτοκαταστροφική κατεδάφιση του τουρισμού».
Συνάντηση εργασίας με ανώτερα στελέχη του μεγάλου βρετανικού tour operator Thomas Cook είχε σήμερα στην Αθήνα ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου κ. Γιώργος Χατζημάρκος.
Αντικείμενο της συνάντησης ήταν ο σχεδιασμός ενός πλαισίου συνεργασίας της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου με έναν από τους μεγαλύτερους τουριστικούς οργανισμούς της Ευρώπης, με στόχο την ενίσχυση του αριθμού των κρατήσεων προς τα νησιά του Νοτίου Αιγαίου, κυρίως κατά τους μήνες εκτός τουριστικής αιχμής.
Σημειωτέον ότι ο Thomas Cook είναι ο μεγαλύτερος tour operator για την Ελλάδα, ο οποίος, μόνο στη χώρα μας, διακινεί ετησίως άνω των 2 εκατομμυρίων επισκεπτών.
Ο κ. Χατζημάρκος συναντήθηκε με δύο στελέχη «κλειδιά», όσον αφορά την στρατηγική ενίσχυσης του τουριστικού ρεύματος προς τα νησιά του Νοτίου Αιγαίου: τον κ. Stuart Adamson , Group Head of Media and Partnerships (επικεφαλής του ομίλου για θέματα προβολής και συνεργασιών) και τον κ. Richard Raperport, Group Lead of International Partnerships (επικεφαλής του Ομίλου, όσον αφορά τις διεθνείς συνεργασίες).
Τα στελέχη του Thomas Cook ενημέρωσαν τον κ. Χατζημάρκο ότι για την σεζόν του 2016, ήδη ο tour operator έχει επιτύχει τον στόχο που είχε θέσει για την Ελλάδα, των 2 εκατ. κρατήσεων.
Στην διάρκεια της συζήτησης διερευνήθηκε η δυνατότητα συνεργασίας μεταξύ της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου και του Ομίλου Thomas Cook, με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση των κρατήσεων, κυρίως στους μήνες εκτός τουριστικής αιχμής.
Στο πλαίσιο αυτό συμφωνήθηκε να διαμορφωθεί ένα πλάνο στοχευμένης προβολής το οποίο θα συγχρηματοδοτήσουν από κοινού ο Thomas Cook και η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, το οποίο θα υποστηρίξουν οι 40.800 εμπορικοί συνεργάτες του Ομίλου σε ολόκληρη την Ευρώπη.
Μετά το πέρας της συνάντησης, ο κ. Χατζημάρκος δήλωσε: «Ο αγώνας μας για την στήριξη του τουρισμού στα νησιά του Νοτίου Αιγαίου, είναι διαρκής, σε μια τουριστική σεζόν που βαδίζει μετ’ εμποδίων. Συνεργαζόμαστε, όπως πάντα, με τους κορυφαίους, επιδιώκοντας το καλύτερο για τα νησιά μας. Αυτή την ώρα, που η εκκίνηση της τουριστικής περιόδου δεν ήταν η αναμενόμενη, η προσπάθειά μας επικεντρώνεται στην ενίσχυση του αριθμού των κρατήσεων για το υπόλοιπο της σεζόν και κυρίως για τους μήνες εκτός τουριστικής αιχμής. Προς αυτή την κατεύθυνση εργαζόμαστε εντατικά».
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on LinkedIn Buffer It! Pin It!
Το υπουργείο Εργασίας ενέκρινε την επιχορήγηση των αιρετών περιφερειών της χώρας με το ποσό των ενός εκατομμυρίου εξακοσίων χιλιάδων ευρώ (1.600.000,00 €), προκειμένου να επιχορηγηθούν μέσω αυτών, τα πάσης φύσεως προνοιακά ιδρύματα (Ν.Π.Ι.Δ.) για δαπάνες λειτουργίας.
Σας ενημερώνουμε ότι ξεκίνησαν οι εργασίες υλοποίησης του έργου «Ηλεκτροφωτισμός επαρχιακού οδικού δικτύου από "Φυτώριο έως Κέφαλο" με σύστημα εξοικονόμησης ενέργειας» προϋπολογισμού 700.000 Eυρώ.
Κύριος του έργου είναι η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου.
Η περιοχή επέμβασης είναι στην γεωγραφική περιοχή του πρώην Δήμου Ηρακλειδών από την περιοχή Φυτώριο ως την Κέφαλο (Club Med).

Ο ΕΠΑΡΧΟΣ ΚΩ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΧΑΛΚΙΔΙΟΣ