Για πρώτη φορά, οι χρήστες της Google μπορούν να κάνουν κράτηση ξενοδοχείου χωρίς να βγουν από το οικείο interface του παγκόσμιου γίγαντα διαδικτυακής αναζήτησης.
Η πρόσθεση της υποβοήθησης online κράτησης στο Google.com/hotels, το εργαλείο μετα-αναζήτησης της Google, δεν έχει επισήμως ανακοινωθεί. Αλλά οι κρατήσεις που διευκολύνονται από την Google αναπτύσσονται σιγά σιγά σε μια επίλεκτη ομάδα καταχωρήσεων στις αναζητήσεις από τις ΗΠΑ.
Η Google εδώ και καιρό προσφέρει μετα-αναζήτηση ξενοδοχείων μέσω των προϊόντων της Search και Maps. Αλλά πάντα “παρέδινε” τους χρήστες σε ιστοσελίδες ξενοδοχείων και online ταξιδιωτικά γραφεία για να ολοκληρώσουν τις συναλλαγές τους.
Η νέα στρατηγική της διατήρησης των χρηστών στα αναγνωρίσιμη και μινιμαλιστική εμπειρία του χρήστη στην Google – χωρίς καθόλου σχεδόν μάρκες ξενοδοχείων – μπορεί να οδηγήσει σε αλλαγές.
Λειτουργεί επίσης και ως κόμβος για τις επιχειρήσεις της, βοηθώντας στην αύξηση των κρατήσεων των μεσαζόντων. online ταξιδιωτικών γραφείων. Η Expedia Inc η και Priceline Group συνεισφέρουν περίπου με 5% στα έσδοα διαφήμισης της Google, σύμφωνα με ορισμένες εκτιμήσεις.
Αυτή η στρατηγική διευκόλυνσης κρατήσεων είναι παρόμοια με εκείνη που ακολουθείται από την TripAdvisor. Για περίπου ένα χρόνο, η εταιρεία-κολοσσός στις κριτικές καταλυμάτων έχει λανσάρει το Instant Booking, με το οποίο διευκολύνει τις συναλλαγές στις μετα-αναζητήσεις, ώστε να κρατήσει τους χρήστες στο δικό του περιβάλλον.
Η Google αντιμετωπίζει μια παρόμοια πρόκληση με εκείνη που αντιμετωπίζει η TripAdvisor στο να πείσει ξενοδοχεία και αλυσίδες ξενοδοχείων να συμμετάσχουν σε αυτό το ργαλείο κρατήσεων.
Καμία από τις μεγάλες αλυσίδες ξενοδοχείων των ΗΠΑ φαίνεται να συμμετέχει στο πρόγραμμα της Google μέχρι στιγμής – μόνο ανεξάρτητες επιχειρήσεις εμφανίζονται στις αναζητήσεις μέσω Tnooz. Η TripAdvisor έχει αγωνιστεί να κερδίσει κάποιες αλυσίδες και μέχρι στιγμής έχει “καταφέρει” μόνο τις Marriott, Choice και Accor.
traveldailynews.gr