Πριν την έναρξη της συνέντευξη οι δημοσιογράφοι είχαν τη δυνατότητα να δουν και πρακτικά στην αίθουσα του πρωτοκόλλου την διαδικασία υποβολής αιτημάτων προς τον Δήμο Κω (που ήταν και το θέμα της σημερινής συνέντευξης), όπως εξήγησε αρχικά ο κ. Μανούσης.
Πιο συγκεκριμένα, ο κ. Μανούσης σε ρόλο πολίτη έθεσε το αίτημα του, το οποίο καταγράφηκε ηλεκτρονικά από την αρμόδια υπάλληλο και ακολούθως στην αίθουσα του Δ.Σ. ο Δημοτικός υπάλληλος Αλέξανδρος Καλούδης παρουσίασε με λεπτομέρεια τον τρόπο υποβολής των αιτημάτων και γενικότερα όλη την διαδικασία που απαιτείται.
Από σήμερα τίθεται σε λειτουργία οι τρεις τρόποι με τους οποίους οι δημότες της Κω μπορούν να δηλώσουν τα αιτήματα τους, να υποβάλουν τα παράπονα τους, αλλά και να ζητήσουν πιστοποιητικά ή ληξιαρχικές πράξεις. Ειδικότερα, οι τρόποι είναι:
- ηλεκτρονικά,
- με την παρουσία τους στο αρμόδιο γραφείο,
- τηλεφωνικά στο 22420 21111
Ο Δήμαρχος τόνισε την σπουδαιότητα και την αναγκαιότητα της χρήσης του προγράμματος αυτού, αφού ο στόχος της δημοτικής αρχής είναι έξυπνα, άμεσα και τεχνολογικά γρήγορα να εξυπηρετούνται οι δημότες της Κω, αλλά δίνοντας και μία πιο λεπτομερή εικόνα στις αρμόδιες υπηρεσίες για τα προβλήματα που υπάρχουν. "Χτίζουμε τον έξυπνο δήμο και αυτή είναι μόνο η αρχή", ενώ ανακοίνωσε ότι στο αμέσως επόμενο διάστημα θα λειτουργήσει και η εφαρμογή για το έξυπνο πάρκινγκ, στο οποίο οι δημότες αλλά και οι επισκέπτες του νησιού θα έχουν τη δυνατότητα μέσω εφαρμογής στο κινητό τους να ενημερώνονται για το πού και πόσες ελεύθερες θέσεις στάθμευσης υπάρχουν. Κατέληξε πως η Κως θα κοιτάει και προχωράει μόνο μπροστά.!!!
Να σημειωθεί ότι η εφαρμογή δεν επιβάρυνε οικονομικά το Δήμο, αφού εξ ολοκλήρου υλοποιήθηκε από τους δημοτικούς υπαλλήλους του τομέα Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του Δήμου.