Ομάδα πολιτών Κω «ΘΕΡΜΟΠΥΛΕΣ»: Ένταξη προσφυγόπουλων & μη στα δημόσια σχολεία

Νοέμβριος 27, 2016

Μία παιδαγωγικά και διδακτικά έντιμη και επιστημονικά τεκμηριωμένη πρόταση-λύση

Γράφει για την ομάδα πολιτών της Κω «ΘΕΡΜΟΠΥΛΕΣ»

ο Δάσκαλος-Ειδικός Εκπ/κός, Α. Κρητικός

Εγείρει πολλά ερωτηματικά και έντονο προβληματισμό η εμμονή του Υπουργείου Παιδείας, μετά την αναστάτωση και τα προβλήματα που δημιουργούνται με το θέμα ένταξης προσφυγόπουλων και μη στα δημόσια σχολεία, να συνεχίζει να το αντιμετωπίζει με τόση προχειρότητα και ανευθυνότητα, αρνούμενο να αναγνωρίσει τα λάθη του και να ακούσει τις τοπικές κοινωνίες, ως να βρίσκεται σε διατεταγμένη υπηρεσία! Διαπιστώνουμε δε με οδύνη και οξύ προβληματισμό, το δήθεν ρήγμα που κάποιοι προσπάθησαν τοπικά να φανεί, ότι δημιουργείται μεταξύ των γονέων των μαθητών, που ήδη φοιτούν στα δημόσια σχολεία, αναφορικά με την ένταξη των προσφυγόπουλων σ’αυτά. Σε κάθε δε περίπτωση, δεν μπορούμε να συζητάμε για θέματα που αφορούν τα παιδιά μας ανωνύμως…!

Όπως έχω ξανατονίσει, η ταυτόχρονη ένταξη χιλιάδων μαθητών με άλλα εθνικά και πολιτιστικά χαρακτηριστικά στα δημόσια σχολεία, όχι από μια αλλά από πολλές διαφορετικές χώρες, με διαφορετική γλώσσα, θρησκεία, κουλτούρα, ήθη και έθιμα, μοιραία θα οδηγήσει σε πολλές ανατροπές, που αφορούν όλους τους Έλληνες πολίτες, στα νησιά δε άπτονται και εθνικών λόγων ασφαλείας, και φυσικά το θέμα δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί με συναισθηματισμούς, με δήθεν κριτήρια πολιτισμού, ανθρωπιάς και αλληλεγγύης. Όλα αυτά τα δείχνει, καθημερινά, εδώ και πολύ καιρό, ο φτωχοποιημένος ελληνικός λαός στα θύματα των ιμπεριαλιστικών μηχανισμών που γεννούν τους πολέμους και συνεχίζουν να δημιουργούν την προσφυγιά. Μάλλον, άλλοι πρέπει, επιτέλους, να δείξουν την έμπρακτη αλληλεγγύη τους στον ελληνικό λαό τον οποίο οδηγούν στην καταστροφή.

Αλλά και το σύνολο των γονέων που εκπροσωπούνται από τη Συντονιστική Επιτροπή των Δ.Σ των συλλόγων τους, προφανώς και επιθυμούν την μόρφωση προσφυγόπουλων και μη και δεν διακατέχονται από ξενοφοβικά ή ρατσιστικά σύνδρομα. Μάλλον, είναι άξιο απορίας, γονείς που δεν είχαν ποτέ πατήσει το πόδι τους στα σχολεία να ενδιαφερθούν για την πορεία των παιδιών τους, να ενδιαφέρονται με τόσο ζήλο για την μόρφωση των προσφυγόπουλων, κατά αναλογία κάποιων που το πρωί μοίραζαν στην Αθήνα σάντουιτς στους πρόσφυγες/μετανάστες και το βράδυ τοποθετούσαν στις εισόδους των πολυκατοικιών τους καρφιά για να μην κοιμούνται οι φτωχοί άστεγοι Έλληνες πολίτες…!

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ- ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΕΝΤΙΜΗ ΛΥΣΗ

Το ωφελιμότερo -και για τα προσφυγόπουλα- θα ήταν η δημιουργία εκπαιδευτικών δομών εντός των Hot Spot, όπως αποφασίστηκε και για τη Ρόδο. Βασική και αναγκαία η ταυτοποίηση των προσφύγων και η επαναπροώθηση όσων δεν είναι. Περισσότεροι από του μισούς διαμένοντες στο προσωρινό Hot Spot του Πυλίου είναι πακιστανικής καταγωγής, δηλαδή παράνομοι μετανάστες που θα επαναπροωθηθούν σταδιακά, άρα δεν χρειάζεται να αναστατώσουμε τα σχολεία και τη γενικότερη εκπαιδευτική διαδικασία με την ένταξή τους σ’αυτά. Όσα προσφυγόπουλα τον Ιούνιο, με την λήξη των μαθημάτων στις εκπαιδευτικές δομές εντός των Hot Spot, δεν έχουν μετεγκατασταθεί σε δομή μόνιμης φιλοξενίας εντός της χώρας ή κάποιας άλλης, να μπορούν να φοιτούν στα δημόσια σχολεία μέχρι την τελική τους μετεγκατάσταση, ενδεχομένως και κάποια λίγα από αυτά από την εμπόλεμη Συρία, ίσως παραμείνουν, εφόσον δεν έχουν άλλη επιλογή. Έτσι, αφενός τα προσφυγόπουλα θα έχουν μια σχετική επάρκεια της ελληνικής και θα έχουν προσαρμοστεί καλύτερα, δεν θα αναστατωθούν τα σχολεία αφετέρου θα έχουμε το χρόνο με τις Ειδικές Επιτροπές, που πρέπει εν τω μεταξύ να έχουν συσταθεί από το Υπουργείο Παιδείας, να εντοπίσουμε την Αναπτυξιακή Ηλικία (Α.Η) και το Αναπτυξιακό Πηλίκο (Α.Π) αυτών των παιδιών, που πρέπει να αποτελέσουν και τα κριτήρια κατάταξής τους στις ανάλογες τάξεις και βαθμίδα, αφού αυτό δεν μπορεί να γίνει με κριτήριο την Χρονολογική τους Ηλικία (Χ.Η), όχι τόσο για το ότι η ελληνική δεν είναι η μητρική τους γλώσσα, όσο για το γεγονός, το οποίο διαφεύγει από όσους με προχειρότητα και ιδεοληπτικές εμμονές αντιμετωπίζουν το πολύ σοβαρό αυτό ζήτημα ότι, πολλά από αυτά τα παιδιά δεν έχουν φοιτήσει καθόλου και στο σύνολό τους τα τελευταία χρόνια σε σχολείο! Προσφέρομαι δε να βοηθήσω τον όποιο φορέα υλοποίησης του σχετικού έργου. Ήδη, από μια πρώτη εκτίμηση φαίνεται η δυνατότητα χορήγησης, με βάση τις ιδιαιτερότητες αυτών των παιδιών, τεσσάρων (4) από τις έντεκα (11) αριθμητικές κλίμακες και όλων των ποιοτικών (4) του «Αθηνά Τεστ» Μαθησιακών Δυσκολιών για τον εντοπισμό (Α.Η) και (Α.Π). Βρίσκοντας, παράλληλα με άλλα τεστ το μαθησιακό, γνωστικό και ψυχοκοινωνικό προφίλ των παιδιών, θα μπορέσουμε να πορευθούμε με τρόπο διδακτικά και παιδαγωγικά έντιμο. Παράλληλα, θα πρέπει να τονίσουμε ότι η τραυματική εμπειρία από τη δίνη του πολέμου, τις κακουχίες, το χαμό προσφιλών προσώπων, χαραγμένα στις παιδικές τους ψυχές, προοιωνίζουν ότι τα σχολεία καλούνται να καλύψουν, χωρίς να έχουν τη δυνατότητα (έλλειψη παιδοψυχολόγων, ειδικών εκπ/κών κ.α.), μία δυσανάλογα μεγάλη ομάδα παιδιών με ετερόκλητες μαθησιακές, γνωστικές και ψυχοκοινωνικές δυσκολίες! Κατά συνέπεια, το Υπουργείο θα πρέπει να δεσμευτεί ότι, με την

έναρξη της επόμενης σχολικής χρονιάς, θα μεριμνήσει να υπάρχουν αυτές οι ειδικότητες στα συγκεκριμένα σχολεία. Τότε και μόνο τότε μπορούμε να μιλάμε για μια διδακτικά και παιδαγωγικά έντιμη λύση.

ΟΙ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ

Διαφορετικά, η προχειρότητα και η βιασύνη, από πρόσωπα που ουδεμία σχέση έχουν με το αντικείμενο αυτό, αλλά και ο τρόπος με τον οποίο επιβάλλουν την άμεση ένταξη των προσφυγόπουλων και μη στη δημόσια εκπαίδευση, εγείρει ερωτηματικά, είναι παιδαγωγικά και διδακτικά ανέντιμος και πιθανά, οδηγεί: α) σε ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΚΤΡΟΠΗ σταδιακά σε β) ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΑΛΛΟΤΡΙΩΣΗ και τελικά γ) σε ΕΘΝΙΚΟ ΑΦΑΝΙΣΜΟ.

Σκεφτείτε ένα παιδί που με βάση την (Χ.Η) θα πρέπει να φοιτήσει στην ΣΤ΄ Δημοτικού, ενώ με βάση την (Α.Η) στην Α΄! Αναλογιστείτε τα συναισθήματα του 12χρονου προσφυγόπουλου αλλά και των 6χρονων μαθητών της Α΄ Τάξης. Σταδιακά θα φανεί ότι αποτελούν τροχοπέδη στην όλη εκπαιδευτική διαδικασία, χωρίς να έχουν την ευθύνη, οι αντιδράσεις των γονέων θα γίνουν εντονότερες και ακόμη πιο δικαιολογημένες, η ματαίωση των προσφυγόπουλων δεδομένη και η έσχατη πλάνη χειρότερη της πρώτης.

Σταδιακά, θα καταργηθούν οι θρησκευτικές εορτές, όπως τα Χριστούγεννα (φεστιβάλ του χειμώνα (winterfest) στη Γερμανία), το Πάσχα, η πρωινή προσευχή, επειδή θα προσβάλλονται οι αλλόθρησκοι! Στη γειτονική Ιταλία, ενώ επιτρεπόταν μαθητές άλλων θρησκειών να φορούν τα θρησκευτικά τους ενδύματα και σύμβολα, χωρίς να ενοχλείται κανένας, κάποιοι γονείς αλλόθρησκων μαθητών απαίτησαν να αφαιρεθεί ο Σταυρός του Ιησού Χριστού από τις σχολικές αίθουσες γιατί τους προσέβαλε. Αν και αρχικά αφαιρέθηκε, τελικά, μετά από αγώνες ανατράπηκε η απόφαση με την αιτιολογία ότι δεν αποτελεί μόνο θρησκευτικό σύμβολο αλλά και «σημαία» της μοναδικής εκκλησίας που αναφέρεται στο Σύνταγμα (σύμβολο του Κράτους). Χαρακτηριστική είναι η δήλωση της Ιταλίδας Υπουργού Παιδείας: « Η ύπαρξη του Σταυρού στις σχολικές αίθουσες δεν σημαίνει πρόσκληση στον καθολικισμό, αλλά είναι ένα σύμβολο της Παράδοσής μας!». Τελικά, εναντίον ποιων είναι ο ρατσισμός;

Στις χώρες όπου ο Χριστιανισμός είναι η κύρια Θρησκεία, υπάρχουν νόμοι οι οποίοι, όχι μόνο δίνουν πάρα πολλά δικαιώματα στους αλλόθρησκους, αλλά τους προστατεύουν από όλους και όλα. Ορθόδοξες Ιεραποστολές ανά τον κόσμο στην Ασία στην Αφρική, διακονούν χιλιάδες μουσουλμάνους συνανθρώπους μας. Αντίθετα, διαβάζουμε στο Κοράνι π.χ. 5ο κεφ.,στίχος 52, το ακριβώς αντίθετο: «καταπολεμήστε τους, μέχρι να σταματήσει ο πειρασμός και να διαδοθεί η Θρησκεία», «Όταν τελειώσουν οι άγιοι μήνες, τότε σκοτώστε τους απίστους, όπου και αν τους βρείτε, πιάστε τους, κυκλώστε τους, παραμονέψτε τους παντού» (Κοράνι, Σούρα 9,5). Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να αναφέρω άλλα. Το πρόβλημα είναι ότι, ενώ εμείς τους δεχόμαστε, αυτοί δεν μας δέχονται!Δίνουμε, λοιπόν, τη βακτηρία μας όχι το χέρι μας. Πλήρης ανεκτικότητα ή πλήρης απόρριψη δεν μπορούν να θεωρηθούν σωστοί τρόποι αντιμετώπισης.

Την ίδια δε στιγμή που η Νέα Τάξη επιτρέπει στη Σαουδική Αραβία να χρηματοδοτεί την κατασκευή Τζαμιών (μόνο στην Αγγλία περί τα 2000!) σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της Ευρώπης, ουδέποτε την πίεσαν να άρει την απαγόρευση για ανέγερση χριστιανικών ναών στα εδάφη της ή να ανακαλέσει τη διαταγή της ανώτατης Θρησκευτικής Αρχής (εκδόθηκε το 2012) για καταστροφή όλων των ναών στην Αραβική Χερσόνησο. Πού είναι η δικαιοσύνη, η ανεκτικότητα, η δήθεν δημοκρατία τους και ο ψευτοπροοδευτισμός, που επαγγέλλεται η παγκοσμιοποίηση; Αλήθεια, γιατί τέτοιος βιασμός της αλήθειας από «μορφωμένους»; Μα στη γειτονική Τουρκία για να ενταχθεί ένα αλλόθρησκο παιδί στο εκπαιδευτικό σύστημα θα πρέπει να ασπαστεί το Ισλάμ και να γνωρίζει βασικά στοιχεία της Ιστορίας της χώρας! Εμείς εδώ…! Μήπως είναι καιρός να σοβαρευτούμε, πριν είναι αργά…!

Δυστυχώς, υπάρχει άγνοια, αφού στην ουσία τα αργυρώνητα συστημικά μέσα ενημέρωσης αποπροσανατολίζουν, από το να καταλάβουμε ότι οι λαθρομετανάστες είναι θύματα που χρησιμοποιούνται από το Διεθνές Κεφάλαιο, ως μοχλοί πίεσης και τρομοκρατίας στα χριστιανικά κράτη για να προχωρήσει η αποδόμηση της κοινωνικής συνοχής και η πολτοποίηση των Λαών, μέσα από όρους όπως αυτός της πολυπολιτισμικότητας. Μα η πολυπολιτισμική κοινωνία με την έμφαση που δίνει στην ετερότητα, δεν καταργεί την ταυτότητα. Αντιθέτως, η ετερότητα είναι γόνιμη ευκαιρία για να συνειδητοποιηθεί σαφέστερα η ταυτότητα. Οι δύο έννοιες δεν είναι αλληλοαποκλειόμενες αλλά αλληλοσυμπληρούμενες. Όταν, λοιπόν, εμείς δεχόμαστε την ετερότητα γιατί θέλουν να καταργήσουν τη δική μας ταυτότητα….;

Η ιστορία διδάσκει ότι λαοί που χάνουν την πολιτική τους ελευθερία μπορούν σε κάποια στιγμή να απελευθερωθούν. Λαοί που καταντούν στην οικονομική χρεοκοπία είναι δυνατόν να επανεύρουν την οικονομική τους ικμάδα. Λαοί όμως, που χάνουν την πολιτιστική τους φυσιογνωμία μοιραία οδηγούνται στην εξαφάνιση…. ! Παράλληλα, σκεφτείτε: α) Με την έγγραφή προσφυγόπουλων και μη στα δημόσια σχολεία, με βάση το νόμο περί επανένωσης των οικογενειών, αποκτούν ιθαγένεια τόσο αυτά όσο και οι γονείς και τα αδέλφια τους, μη ξαφνιαστείτε δε, όταν πολλά ορφανά τότε ξαναβρούν τους γονείς τους….! β) την πληθυσμιακή αλλοίωση που συστηματικά και μεθοδευμένα επιχειρεί η Τουρκία γ) τα λόγια του Τούρκου Προέδρου, ότι τα νησιά δόθηκαν στην Ελλάδα, επειδή σ’αυτά κατοικούσαν περισσότεροι Έλληνες, αλλά και δ) την πρόσφατη δήλωση Γερμανού αξιωματούχου, από τους πρώτους οραματιστές της ευρωπαϊκής ιδέας «…έρχεται ο θάνατος της Ελλάδας από τους «πρόσφυγες» και απλά…. προβληματιστείτε!

ΕΛΛΗΝΕΣ ΞΥΠΝΗΣΤΕ

    Αποπροσανατολίζουν το λαό, οδηγώντας τον σε εθνικό αφανισμό μέσω της πολιτιστικής αλλοτρίωσης και της πληθυσμιακής αλλοίωσης

Καθημερινά, όλο και περισσότερο αντιλαμβανόμαστε την οικονομική εξαθλίωση να ακολουθεί η ψυχική και πνευματική απογύμνωση. Άμεσα, καλούμαστε σε εγρήγορση και αφύπνιση! ΕΛΛΗΝΕΣ ΞΥΠΝΗΣΤΕ!

Επιτέλους, ο Σεβασμιότατος Αρχιεπίσκοπος κκ Ιερώνυμος, μίλησε για τον επιχειρούμενο αποχριστιανισμό και αφελληνισμό των Ελλήνων, όταν χρόνια τώρα, εξυφαίνεται το δίχτυ της υποδούλωσης, πνευματικής και οικονομικής. Και ενώ, η Ελλάδα είναι η μόνη ευρωπαϊκή χώρα που περιβάλλεται από μουσουλμανικές, πρωτόγνωρος είναι ο διαχρονικός ενδοτισμός, η υποχωρητικότητα, η εξωτερική πολιτική ραγιαδισμού, πίκρας και ταπείνωσης που ακολούθησαν ανάξιοι πολιτικοί, κατασκευάσματα των Μ.Μ.Ε και εκλεκτοί ξένων κέντρων, στοών, φόρουμ, που τους σιχαίνονται η μνήμη και η Ιστορία και δεν είναι πια ανιχνεύσιμοι στο εκλογικό σώμα. Οδήγησαν τη χώρα στην εξαθλίωση και συνεχίζουν με τον πνευματικό μας ευνουχισμό, χτυπώντας τους πυλώνες συνοχής της κοινωνίας, Οικογένεια. Πίστη, Ιδανικά, Αξίες.

Ενώ ο αλβανικός μεγαλοϊδεατισμός οργιάζει και προκαλεί, ο σκοπιανός αλυτρωτισμός ξεσαλώνει και ο Νεοθωμανισμός με τον σε συνεχή εθνικιστικό παροξυσμό ευρισκόμενο Τούρκο Πρόεδρο Ερντογάν, απασφαλίζεται και αμφισβητεί επίσημα, κυνικά και απροκάλυπτα τη διεθνή νομιμότητα σε ότι αφορά τα νησιά του Αιγαίου (καταλαβαίνετε, τώρα, γιατί η κ. Μ. Ρεπούση έγραφε στο περιβόητο βιβλίο Ιστορίας της ΣΤ΄Δημοτικού, ο ελληνικός στόλος καταλαμβάνει- αντί απελευθερώνει- τα νησιά του Αιγαίου;), και τη μουσουλμανική Μειονότητα της Θράκης, η Κυβέρνηση ασχολείται με τον αριθμό των καναλιών που πρέπει να εκπέμπουν, υπονομεύει την Εθνική Παράδοση και Ιστορία μας, νοθεύει την Πίστη μας με την ανάμειξη πολλών εθνικοτήτων και Θρησκειών, διχάζει την κοινωνία, οδηγώντας μας στην πολιτιστική αλλοτρίωση και τον εθνικό αφανισμό.

«Η εκκλησία έχει συμβάλει στην ηθική έκπτωση της κοινωνίας. Θέλουμε το σχολείο ανεξίθρησκο και ουδετερόθρησκο», με έπαρση διακήρυττε ο, μέχρι χθές, νεοταξικός Υπουργός Παιδείας κ. Φίλης, μετά και τα όσα θλιβερά είπε για τη γενοκτονία των Ποντίων, δέσμιος των ιδεολογημάτων ενός άθεου διαφωτισμού και των ιδεοληπτικών του απωθημένων, πλήττοντας βάναυσα τη θρησκευτική ιδιοπροσωπία της συντριπτικής πλειοψηφίας του λαού μας, αλλά και τη μνήμη εκατοντάδων χιλιάδων θυμάτων του ποντιακού Ελληνισμού. Δυστυχώς, ένα συντελούμενο έγκλημα κατά της χώρας, εδώ και δεκαετίες, συνεχίζεται ως «έγκλημα δίχως τιμωρία». ΕΛΛΗΝΕΣ ΞΥΠΝΗΣΤΕ! Ως πότε οι πολιτικοί ηγέτες, απατεώνες, κάλπικοι και συμβιβασμένοι, θα καταδυναστεύουν το λαό;

Για να αντιληφθούμε τη διαχρονικότητα του εγκλήματος κατά της χώρας και του λαού μας, κατ’εντολήν πέραν του Ατλαντικού, αρκεί να δούμε τι έλεγε ένας τ. Πρωθυπουργός, ο κ. Σημίτης. « Η πολιτική μας είναι να ενισχύσουμε με κάθε τρόπο και με κάθε μέσο την αδιαφορία απέναντι σε εξελίξεις με ιδεολογικό προσανατολισμό, μια χωρίς απήχηση ελληνική χριστιανική παράδοση. Να εμποδίσουμε και ν’αποτρέψουμε με κάθε κόστος την προσήλωση στην ιδέα του Έθνους και στην χριστιανική παράδοση, που αποδυναμώνει και εγκυμονεί κινδύνους σε μια σύγχρονη παρουσία, που πρέπει να έχει η Ελλάδα». Στα πλαίσια, λοιπόν, της Παγκοσμιοποίησης στην οποία είναι ενταγμένοι οι πολιτικοί μας και της πολυπολιτισμικής κοινωνίας την οποία επαγγέλλονται, το Έθνος με την ελληνοχριστιανική του Παράδοση δεν έχει λόγο ύπαρξης. Και ενώ εμείς συνεχίζουμε να ψηφίζουμε και να πληρώνουμε από το υστέρημά μας τους ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ και ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ για να αποδομήσουν και να ξεπουλήσουν την Πατρίδα μας, να τι δήλωνε ο Ερντογάν, ως Δήμαρχος Κωνσταντινούπολης .«Η δημοκρατία είναι το τρένο στο οποίο ανεβαίνουμε για να φτάσουμε στο στόχο μας. Τα τζαμιά είναι οι στρατώνες μας, οι μιναρέδες οι ξιφολόγχες μας, οι τρούλοι είναι τα κράνη μας και οι πιστοί είναι οι στρατιώτες μας».

Και όμως, στην Ελλάδα η «Αριστερή», εθνοκτόνα, «Κυβέρνηση του Λαού» με εμμονή χτυπάει την εκκλησία, την Ιστορία μας, το Έθνος-Γένος μας. Ποιος να το πίστευε, ότι θα αποδεικνυόταν ο καλύτερος σύμμαχος της παγκοσμιοποίησης, που διαλύει Έθνη και πολτοποιεί τους λαούς! Σκεφτείτε δε, ότι η επικείμενη ίδρυση Κουρδικού Κράτους, στην πολύ πιθανή περίπτωση που θα περιλαμβάνει τμήμα της τουρκικής επικράτειας, θα σημάνει τη διεκδίκηση ελληνικών νησιών και της Θράκης. Και ενώ την ίδια στιγμή οι ανατολικοί μας γείτονες, συστηματικά και μεθοδευμένα επιδιώκουν την πληθυσμιακή αλλοίωση των νησιών του Αιγαίου με προφανή σκοπό, που απορρέει εξάλλου και από μια ακόμη, πρόσφατη δήλωσή του Ερντογάν, ότι τα νησιά δόθηκαν στην Ελλάδα, επειδή σ’αυτά κατοικούσαν περισσότεροι Έλληνες, η Κυβέρνηση συνεχίζει να αποπροσανατολίζει το λαό από τα ουσιαστικά ζητήματα.

Ο Δούρειος Ίππος της λαθρομετανάστευσης αρχίζει να δίνει αποτελέσματα. Τα δις που ξόδεψε ο μεγάλος ανθέλληνας, Ουγροεβραίος Σόρος, ώστε να εξυπηρετηθούν τα άνομα και σκοτεινά σχέδια της Νέας Τάξης μέσω της λαθρομετανάστευσης, αποδίδουν καρπούς. Όταν οι άλλες ευρωπαϊκές χώρες κλείνουν τα σύνορά τους, χωρίς καμία αρνητική επίπτωση, η καθημαγμένη Ελλάδα μετατρέπεται σε αποθήκη ψυχών και δέχεται τρομακτικές πιέσεις από το μεγάλο χρηματοπιστωτικό κεφάλαιο για την άμεση ένταξη των προσφυγόπουλων/μεταναστών στα δημόσια σχολεία, ώστε στα αμέσως επόμενα χρόνια να ολοκληρωθεί η άλωση της χώρας μέσω της «λιβανοποίησής» της. Σε συνέχεια του άρθρου μας, σε επόμενο φύλλο, οι τραγικές επιπτώσεις από την ανεξέλεγκτη, ανεύθυνη και με πρόχειρο τρόπο ένταξη χιλιάδων προσφυγόπουλων και μη, στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα που παιδεύεται.

Κως, 14/11/2016

Εκ μέρους

της ομάδας Πολιτών Κω «Θερμοπύλες»

Κρητικός Αντώνης

Τρακόσσας Μιχάλης

Τρακόσσας Βαγγέλης

Φωλιά Διονυσία

ferriesingreece2

kalimnos

sportpanic03

 

 

eshopkos-foot kalymnosinfo-foot kalymnosinfo-foot nisyrosinfo-footer lerosinfo-footer mykonos-footer santorini-footer kosinfo-foot expo-foot