Την 5η Μαΐου 2023 καταγγέλθηκε στο Τμήμα Ασφαλείας Κω από έναν 54χρονο ότι την 2α Μαΐου 2023 έλαβε μήνυμα (sms) στο κινητό του τηλέφωνο από την «Εθνική Τράπεζα» για ανανέωση κωδικών ασφαλείας.
Πάτησε τον σύνδεσμο του μηνύματος και του εμφάνισε την πλατφόρμα της τράπεζας, εκεί εισήγαγε τον τετραψήφιο κωδικό ασφαλείας (pin) και άνοιξε η εφαρμογή με τα στοιχεία και τους λογαριασμούς του.
Εφόσον κατάλαβε ότι η εφαρμογή δεν χρειαζόταν ανανέωση των κωδικών, την έκλεισε.
Την επόμενη μέρα ανεπιτυχώς προσπαθούσε να συνδεθεί στον λογαριασμό του μέσω ηλεκτρονικής διαδικτυακής πλατφόρμας “e banking” της Εθνικής Τράπεζας.
Μετέβη στην Εθνική Τράπεζα για να αλλάξει τους κωδικούς πρόσβασης και ενημερώθηκε ότι έχει πραγματοποιηθεί μια συναλλαγή αξίας 3628,0) ευρώ σε μια εταιρεία πώλησης επίπλων γραφείου!
Η τράπεζα τον ενημέρωσε ακόμη ότι οι δράστες προσπάθησαν να εκδώσουν 4 διαφορετικές κάρτες με το όνομά του, τις οποίες και ακύρωσε.