ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ-ΒΙΝΤΕΟ από την παρουσίαση της μελέτης για την αποκατάσταση της φήμης της Κω

Μάρτιος 16, 2016

Παρουσία πλήθους κόσμου, επιχειρηματιών και φορέων του τουρισμού, εκπροσώπων της Δημοτικής και Περιφερειακής Αρχής παρουσιάστηκε η μελέτη για την αποκατάσταση της φήμης της Κω, ως τουριστικού προορισμού, στην αίθουσα ‘’Αίγλη’’ του Διεθνούς Συνεδριακού Κέντρου Κω του Ομίλου Κυπριώτης στο ξενοδοχείο «KIPRIOTIS VILLAGE RESORT»

Την εκδήλωση προλόγισε ο Δήμαρχος Κω Γ. Κυρίτσης, ο οποίος τόνισε ότι ο τουρισμός αποτελεί μια ιδέα που ενώνει όλη την Κω, ακόμα και ανθρώπους με διαφορετικές απόψεις. Έκανε λόγο στο ότι η Κως θα πρέπει να δώσει μήνυμα με θετικές και αληθινές εικόνες, αφού ζει από και για τον τουρισμό. Η Κως έχει φωνή και παρουσία. Με υψηλό αίσθημα ευθύνης, οδικό χάρτη δράσεων και στοχευμένες κινήσεις που η αποδοτικότητα τους αξιολογείται το νησί θα αναδειχθεί. Τέλος έκανε αναφορά σε μια επικείμενη διπλωματική πρωτοβουλία που θα ενισχύσει το τουριστικό προϊόν.

Αργότερα τον λόγο πήρε ο Αντιδήμαρχος Κω Η. Σιφάκης ο οποίος παρουσίασε αναλυτικά τις δράσεις που έχουν γίνει μέχρι σήμερα όσο από τον Δήμο της Κω όσο και από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου αλλά και τις μελλοντικές δράσεις που έχουν προγραμματιστεί.

Επίσης τον λόγο πήραν ο Ανδρέας Βούρος, Γενικός Διευθυντής της Bakers Digital Communication, ο Κωνσταντίνος Τριανταφύλλης Marketing Manager της Marketing Greece, η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού κα. Μαριέττα Παπαβασιλείου και ο Ιωσήφ Πάρσαλης, Γενικός Διευθυντής της Marketing Greece.

Σε γενικά πλαίσια ο Δήμος της Κω σε συνεργασία με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και την στήριξη της Ένωσης Ξενοδόχων Κω υλοποίησαν δράσεις για την αποκατάσταση της φήμης της Κω στο Διεθνές Τουριστικό κοινό, ενώ η προσπάθεια συνεχίζεται δυναμικά, προχωρώντας σε συνέργειες με το Υπουργείο Τουρισμού τον ΕΟΤ και τους φορείς του νησιού.

Νέο τουριστικό λογότυπο, δημιουργία brand stories και messages, νέο ψηφιακό περιεχόμενο (οπτικοποίηση του τουριστικούς μας προϊόντος) και νέα καμπάνια προβολής και επικοινωνίας. Όλα αυτά σε συνεργασία με την Marketing Greece, η οποία δημιούργησε ένα Marketting Plan και ένα πολυεπίπεδο πρόγραμμα (στρταηγική επικοινωνίας και διαχείρισης,γραφείο τύπου, γραφείο δημόσιων σχέσεων, ψηφιακή πλατφόρμα) απομόνωσε τα ισχυρά σημεία της Κω και θα τρέξει ξεχωριστή καμπάνια για το νησί μας. Σκοπός μέσα από το ψηφιακό οικοσύστημα "kos made of summer" να φορτίσουν με θετικά μηνύματα κυρίως τον ψηφιακό κόσμο (ανάδειξη πράσινου, θάλασσας, γαστρονομίας, διασκέδασης).

ferriesingreece2

kalimnos

sportpanic03

 

 

eshopkos-foot kalymnosinfo-foot kalymnosinfo-foot nisyrosinfo-footer lerosinfo-footer mykonos-footer santorini-footer kosinfo-foot expo-foot