Μια γυναίκα από το Σιάτλ των ΗΠΑ διεκδίκησε και κέρδισε αποζημίωση από την Microsoft, με αφορμή την αναβάθμιση του συστήματός της σε Windows 10, που όπως η ίδια υποστηρίζει, έγινε παρά τη θέλησή της.
Συγκεκριμένα, η Teri Goldstein, που διατηρεί ταξιδιωτικό γραφείο, ισχυρίστηκε ότι ουδέποτε αποδέχτηκε την αναβάθμιση, η οποία πραγματοποιήθηκε αυτόματα, καθιστώντας τον υπολογιστή της επιχείρησής της μη λειτουργικό. Η Goldstein απευθύνθηκε αρχικά στην Microsoft για τεχνική υποστήριξη, όμως το πρόβλημά της δεν λύθηκε.
Η γυναίκα, αντί να ακολουθήσει την πεπατημένη οδό της... διαδικτυακής διαμαρτυρίας, θεώρησε σκόπιμο να καταγγείλει το πρόβλημά της στις αρχές, αξιώνοντας αποζημίωση από τη Microsoft, για να καλύψει το κόστος χαμένων μισθών αλλά και ενός νέου ηλεκτρονικού υπολογιστή.
Το ενδιαφέρον είναι ότι η Microsoft συμφώνησε τελικά να αποδώσει στη Goldstein το ποσό των $10.000, επισημαίνοντας πάντως ότι αυτή η πράξη δεν ισοδυναμεί σε καμία περίπτωση με παραδοχή ενοχής, αλλά είναι αποκλειστικά μια κίνηση καλής θέλησης, που έγινε για να αποφευχθεί η περαιτέρω κλιμάκωση της υπόθεσης.