Tο Kostoday, μέλος του Δικτύου Αιγαίου- «Η ενημέρωση στο Αιγαίο αλλάζει επίπεδο»
Θα χρησιμοποιήσουμε ποδοσφαιρικούς όρους για να γίνει ευκολότερα αντιληπτό τι συνέβη τις προηγούμενες ημέρες στο Αιγαίο. Έτσι λοιπόν, όπως σε αυτό το δημοφιλές άθλημα υπάρχουν κατηγορίες δυναμικότητας, ομοίως υπάρχουν και στο χώρο της ενημέρωσης. Υπάρχουν τα ΜΜΕ που «παίζουν» σε τοπικό επίπεδο, υπάρχουν άλλα που παίζουν «Γ’ Εθνική κατηγορία» καλύπτοντας ένα μεγαλύτερο πεδίο (συνήθως αυτό του νομού τους) και υπάρχουν τα πανελλήνιας εμβέλειας μαζί με τα περιφερειακά που «παίζουν» στη …..”Super League” της ενημέρωσης. Σε αυτό το σημείο υπάρχει μια ιδιαιτερότητα : Σχεδόν πάντα, ένα επαρχιακό ΜΜΕ δεν δύναται όσο και δημοφιλές και αν είναι, όσο μεγάλη επισκεψιμότητα και αν έχει συγκριτικά με τα υπόλοιπα επαρχιακά, να «ανέβει» στη μεγάλη κατηγορία, οπότε ενδεχομένως η οροφή του να είναι η αντίστοιχη ποδοσφαιρική Β’ Εθνική. Στο Αιγαίο τις τελευταίες εβδομάδες με αποκορύφωμα το τριήμερο 8 – 10 Ιανουαρίου συνέβη κάτι σπάνιο για τα ελληνικά δεδομένα, δεδομένα που μας έχουν συνηθίσει στην εικόνα του ατομισμού: Υπήρξε ένωση δυνάμεων, υπήρξε σύμπνοια, υπήρξε κοινό όραμα κι έτσι γεννήθηκε το Aegean Media / Δίκτυο Αιγαίου.
Τι είναι το Aegean Media / Δίκτυο Αιγαίου
Το Aegean Media / Δίκτυο Αιγαίου αποτελεί μια σύμπραξη 21 μέχρι στιγμής ηλεκτρονικών ΜΜΕ του Αιγαίου (ιστοσελίδων), 16 εκ των οποίων κινούνται στο χώρο της γενικής ειδησεογραφίας και 5 που είναι αμιγώς αθλητικά. Συνολικά και αθροιστικά, η επισκεψιμότητα του δικτύου ξεπερνά το 1 εκατομμύριο μοναδικούς επισκέπτες το μήνα! Από τα βόρεια λοιπόν (Λήμνος) έως τα νότια (Καστελλόριζο) η ειδησεογραφία αποκτά άλλη διάσταση, αφού για πρώτη φορά ΜΜΕ που εδρεύουν σε διαφορετικές περιοχές, τέθηκαν κάτω από μια κοινή ομπρέλα με σκοπούς την καλύτερη, εγκυρότερη και αμεσότερη πληροφορία, την ανταλλαγή ειδήσεων, την κοινή διαφημιστική πολιτική, και φυσικά την ανάδειξη όχι μόνο των προβλημάτων των νησιών, αλλά και των συγκριτικών πλεονεκτημάτων τους. Σε δεύτερο χρόνο, υπάρχει πρόθεση να ενταχθούν οι ραδιοφωνικοί σταθμοί και σε τρίτο τα τηλεοπτικά κανάλια του Αρχιπελάγους. Από την άλλη, πολύ σύντομα (ως τα τέλη Μαρτίου) το aegeanmedia.gr θα μετατραπεί σε ένα υπερ – portal που θα διαθέτει συγκεντρωτική ενημέρωση για το Αιγαίο, εξειδικευμένη ανά νησί και ως τρίτη επιλογή τα νέα των δήμων. Παράλληλα, ήδη έχει σχεδιαστεί ο σκελετός του περιοδικού Splashh! (δείγμα του οποίου παρουσιάστηκε στο Athens Money Show 2016) που προγραμματίζεται να αρχίσει να κυκλοφορεί επίσης κατά τα τέλη Μαρτίου. Αυτό θα τυπώνεται σε 63 σελίδες, θα μοιράζεται δωρεάν στα λιμάνια Πειραιά, Ραφήνας και Λαυρίου σε χιλιάδες τεμάχια κάθε 15 ημέρες και θα ενημερώνει τους ταξιδιώτες για τα πάντα που συμβαίνουν στο Αιγαίο.
Τα 21 ιδρυτικά μέλη του Aegean Media / Δίκτυο Αιγαίου μπορείτε να τα δείτε εδώ