Οι δέκα ομάδες παρουσίασαν τα μονοθέσιά τους για την καινούρια χρονιά και τοπ μόνο που μένει πια είναι τα τα δούμε εν δράση μέσα στις πίστες.
Λίγες μόλις ημέρες έμειναν μέχρι να ξεκινήσει το νέο πρωτάθλημα της Formula 1, στη Μελβούρνη στις 17 Μαρτίου.
Οι δέκα ομάδες παρουσίασαν τα μονοθέσιά τους για την καινούρια χρονιά και τοπ μόνο που μένει πια είναι τα τα δούμε εν δράση μέσα στις πίστες. Οι ομάδες είναι οι ίδιες που ήταν και πέρυσι με την μόνη διαφορά ότι δύο από αυτές έχουν αλλάξει όνομα.
Η Force India εξαγοράστηκε από καναδική κοινοπραξία επενδυτών πριν από το βελγικό γκραν πρι και ολοκλήρωσε το 2018 με την ονομασία Racing Point Force India και έτσι θα «τρέχει» και το 2019.
Ένα ακόμα νέο όνομα είναι η Racing Point και αφορά την αλλαγή της Sauber, η οποία μετονομάστηκε σε Alfa Romeo Racing.
Το κενό του Ισπανού «πιλότου» Φερνάντο Αλόνσο ο οποίος σταμάτησε την περασμένη σεζόν από την McLaren αλλά και από την Formula 1 θα καλύψει ο συμπατριώτης του, Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ, ο οποίος το 2018 οδηγούσε το μονοθέσιο της Renault.
Η Renault είχε βρει τον παρτενέρ του Γερμανού Νίκο Χούλκενμπεργκ στο πρόσωπο του Αυστραλού Ντάνιελ Ρικιάρντο της Red Bull. Από την πλευρά της, η αυστριακή ομάδα κάλυψε «εκ των έσω» το κενό που δημιουργήθηκε, καθώς έδωσε… προαγωγή στον Γάλλο Πιέρ Γκασλί, ο οποίος «έτρεχε» με την «αδελφή» Toro Rosso.
Η ιταλική ομάδα έδωσε θέση οδηγού στον Ρώσο Ντανιίλ Κβιάτ, ενώ ο Ταϊλανδός Αλεξάντερ Άλμπον θα καλύψει το κενό του Νεοζηλανδού Μπρέντον Χάρτλεϊ, ο οποίος δεν εξασφάλισε συμβόλαιο και για το 2019.
Παρτενέρ του Σάινθ στη McLaren θα είναι ο Βρετανός Λάντο Νόρις, ο οποίος θα διαδεχθεί στη βρετανική ομάδα τον Βέλγο Στόφελ Βάντουρν. Ο Μονεγάσκος Σαρλ Λεκλέρκ αποχώρησε από τη Alfa Romeo με προορισμό τη Ferrari, την ώρα που το αντίθετο… δρομολόγιο ακολούθησε ο Φινλανδός παγκόσμιος πρωταθλητής του 2007, Κίμι Ραϊκόνεν. «Ομόσταυλός» του «Iceman» στην Alfa Romeo θα είναι ο Ιταλός Αντόνιο Τζιοβινάτσι, ο οποίος θα πάρει τη θέση του Σουηδού Μάρκους Έρικσον.
Οκτώ χρόνια μετά τον τελευταίο αγώνα του στη Formula 1, εξαιτίας του πολύ σοβαρού τραυματισμού του σε αγώνα ράλι το 2011, ο οποίος του άλλαξε τη ζωή, ο Πολωνός Ρόμπερτ Κούμπιτσα επιστρέφει στη Φόρμουλα Ένα και θα αντικαταστήσει τον Ρώσο Σεργκέι Σιρότκιν στη Williams, στο δυναμικό της οποίας εντάχθηκε και ο Βρετανός Τζορτζ Ράσελ. Παρελθόν από τη Williams αποτελεί και ο Καναδός Λανς Στρολ, ο οποίος θα οδηγεί το μονοθέσιο της Racing Point, από την οποία αποτελεί παρελθόν ο Γάλλος Εστεμπάν Οκόν.
Με εννέα ομάδες άρχισε την Δευτέρα στην πίστα της Βαρκελώνης το πρώτο (18-21/2) από τα δύο τετραήμερα των χειμερινών δοκιμών ενόψει της νέας σεζόν στη Φόρμουλα Ένα. Και αυτό γιατί η Williams είχε ανακοινώσει ότι (σ.σ. για πρώτη φορά στην ιστορία της) θα απουσιάσει από την πρώτη ημέρα των δοκιμών, επειδή οι άνθρωποι της χρειάζονταν «περισσότερο χρόνο» για να ετοιμάσουν το νέο μονοθέσιο με την κωδική ονομασία FW42, ωστόσο διαβεβαίωνε ότι θα έδινε το «παρών» στην πίστα το επόμενο πρωί.
Φαίνεται, όμως, ότι τα πράγματα δεν πηγαίνουν καλά για την ιστορική ομάδα, η οποία επιβεβαίωσε ότι θα απέχει και από τη… δράση της αυριανής ημέρας (19/2), με αποτέλεσμα να αναμένεται ότι τα μονοθέσιά της θα «τρέξουν» στην πίστα της Βαρκελώνης -το νωρίτερο- την Τετάρτη…
Πέρυσι ήταν μια από τις χειρότερες σεζόν στην ιστορία της Williams, με την ομάδα να κάνει αλλαγές στο τεχνικό τμήμα, επικεφαλής του οποίου είναι ο Πάντι Λόου, και να καταβάλλει μεγάλη προσπάθεια να… θεραπεύσει τα προβλήματα που αντιμετώπισε.
Η αναπληρώτρια γενική διευθύντρια της Williams, Κλερ Γουίλιαμς, αναφέρει μεταξύ άλλων σε δήλωσή της: «Φαίνεται πιο πιθανό ότι δεν θα είμαστε σε θέση να τρέξουμε στην πίστα έως την Τετάρτη το νωρίτερο. Αυτό είναι προφανώς εξαιρετικά απογοητευτικό, αλλά είναι δυστυχώς η κατάσταση, στην οποία βρισκόμαστε. Θα βγάλουμε την FW42 στην πίστα όσο πιο γρήγορα μπορούμε».
Ομάδα | Ποσό που πλήρωσε το 2018 | Ποσό που πλήρωσε το 2019 |
Mercedes | 4.081.493€ | 4.243.419€ |
Ferrari | 2.815.443€ | 3.212.788€ |
Red Bull | 2.118.378€ | 2.485.049€ |
Renault | 710.668€ | 1.063.086€ |
Haas | 665.405€ | 924.241€ |
McLaren | 588.456€ | 775.820€ |
Racing Point | 1.299.100€ | 727.943€ |
Sauber | 475.296€ | 708.792€ |
Toro Rosso | 692.563€ | 636.975€ |
Williams | 828.355€ | 512.494€ |