“Έσκισε” η ψηφιακή καμπάνια της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου για το 2023 | Πάνω από 500 εκατ. impressions | Case study της Amadeus

Απρίλιος 09, 2024
jumbo-banner

Πάνω από 500 εκατ. impressions συγκέντρωσε η ψηφιακή καμπάνια της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου και η Ρόδος βρέθηκε το 2023 στην πρώτη θέση παγκοσμίως, πρώτη φορά που ελληνικός προορισμός πετυχαίνει κάτι τέτοιο, στις τουριστικές αναζητήσεις στην Google.

Αυτό επισήμανε σε δημοσίευσή του στο Facebook ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου, κ. Γιώργος Χατζημάρκος, αναφερόμενος στο ειδικό case study που δημοσίευσε στην ιστοσελίδα της η Amadeus, κάνοντας αναφορά στους εξαιρετικούς δείκτες απόδοσης της καμπάνιας που σχεδίασε η Περιφέρεια.

6019-low-1024x1536.jpg

Ειδικότερα ο κ. Χατζημάρκος αναφέρει: “Η παγκόσμια αναγνώριση για τα επιτεύγματα της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου στον τουρισμό συνεχίζεται. Η Amadeus, μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες ταξιδιωτικής τεχνολογίας στον κόσμο, επαινεί τις καμπάνιες που έτρεξε η Περιφέρεια μας για τις Κυκλάδες, τα Δωδεκάνησα, και ειδικά για την Ρόδο, ως δείγματα καλών πρακτικών διαφήμισης.
H Amadeus, δημοσίευσε στην ιστοσελίδα της ειδικό case study κάνοντας αναφορά στους εξαιρετικούς δείκτες απόδοσης της καμπάνιας που σχεδίασε η Περιφέρεια μας.
Είναι η στροφή στο ψηφιακό περιβάλλον που η Περιφέρεια μας αποφάσισε και τα τελευταία χρόνια υλοποιεί με εξαιρετικά αποτελέσματα. ;Oταν αποφασίσαμε να περιορίσουμε την φυσική παρουσία στις τουριστικές εκθέσεις είχαμε δεχθεί αρνητική κριτική αλλά επιμείναμε και ακολουθήσαμε αυτόν τον δρόμο με αφοσίωση που μας οδήγησε σε εξαιρετικά αποτελέσματα.
Η ψηφιακή καμπάνια της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου συγκέντρωσε παραπάνω απο 500 εκ. impressions και η Ρόδος βρέθηκε το 2023 στην πρώτη θέση παγκοσμίως, πρώτη φορά που ελληνικός προορισμός πετυχαίνει κάτι τέτοιο, στις τουριστικές αναζητήσεις στην Google.
Ευχαριστώ όλους τους συνεργάτες μας στον Τουρισμό και ιδιαίτερα τον Γιάννη Φώτη για την υπέροχη δουλειά.
Συνεχίζουμε χωρίς δεύτερες σκέψεις, στον ίδιο δρόμο που έφερε χειροπιαστά αποτελέσματα στην οικονομία των νησιών μας και της χώρας μας”.

Το 2023, το Τμήμα Τουρισμού της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου προσέγγισε την Amadeus με δύο στόχους:
✔ Να ενθαρρύνει τους δυνητικούς επισκέπτες να ταξιδέψουν στα νησιά ,τόσο κατά τη διάρκεια, όσο και εκτός της παραδοσιακής καλοκαιρινής τουριστικής περιόδου και
✔ Να αυξήσει τους επισκέπτες ειδικά στο νησί της Ρόδου.

Στιγμιότυπο_2024-04-09_8.01.27_πμ.png

Ειδικότερα, η καμπάνια δύο σταδίων για display και βίντεο που πέτυχε αξιοσημείωτες μετατροπές, ποσοστά κλικ (CTR) και απόδοση της διαφημιστικής δαπάνης (ROAS) για τις διαφημίσεις display, καθώς και εντυπωσιακό αριθμό εμφανίσεων για την καμπάνια βίντεο της Ρόδου.

Όσον αφορά την καμπάνια βίντεο της Ρόδου, πρόκειται για μία καμπάνια 30 ημερών, με ένα μείγμα από instream και outstream βίντεο, που ξεκίνησε για να επανατοποθετήσει τη Ρόδο ώστε να είναι στην κορυφή του μυαλού των καταναλωτών πέρα από την καλοκαιρινή περίοδο αιχμής.

Οι διαφημίσεις βίντεο στις αγορές-στόχους της Γερμανίας, της Αυστρίας, της Ελβετίας, του Βελγίου και των Κάτω Χωρών είχαν ως αποτέλεσμα λίγο πάνω από 4 εκατομμύρια εμφανίσεις και ποσοστό προβολής 73%, που ξεπέρασε τον στόχο.

Η Ελβετία ήταν η χώρα με τις καλύτερες επιδόσεις όσον αφορά το CTR (click through rate) (1,06%), ακολουθούμενη από τη Γερμανία (1,05%). Οι διαφημίσεις πέτυχαν συνολικό CTR 0,82% -πάνω από 60% υψηλότερο από το αναμενόμενο επίπεδο.

Η διαφημιστική καμπάνια για τα Δωδεκάνησα, η οποία “έτρεξε” στην Αυστρία, το Βέλγιο, την Ελβετία,
Γερμανία, την Ολλανδία, τη Νορβηγία και τη Φινλανδία είχε τα εξής αποτελέσματα:
– 6.093 conversions, ξεπερνώντας τον αρχικό στόχο κατά περισσότερο από 100%.
– Ποσοστό κλικ (CTR) 0,48% και απόδοση της διαφημιστικής δαπάνης (ROAS, που αντιπροσωπεύει τα ευρώ που κερδίστηκαν ανά ευρώ που δαπανήθηκαν για την αντίστοιχη διαφήμιση) πάνω από 50:1.
– Μέση παραμονή 9 ημερών.
– Η Γερμανία ήταν η χώρα με τις καλύτερες επιδόσεις όσον αφορά τα conversions (2.014), ακολουθούμενη από την Αυστρία (1.330), το Βέλγιο (847) και την Ολλανδία (764).
– Το κόστος ανά αγορά ή CPA, μειώθηκε κατά περισσότερο από 70% καθ’ όλη τη διάρκεια της εκστρατείας.

Η διαφημιστική καμπάνια για τις Κυκλάδες, η οποία “έτρεξε” στις ίδιες αγορές με εκείνη των Δωδεκανήσων (Αυστρία, Βέλγιο, Ελβετία, Γερμανία, Ολλανδία, Νορβηγία και Φινλανδία) είχε τα εξής αποτελέσματα:
– 2.136 conversions, ξεπερνώντας τον αρχικό στόχο κατά 40%.
– CTR 0,63% και ROAS 36:1
– Μέση παραμονή 6 ημερών.
– Η Γερμανία ήταν η χώρα με τις καλύτερες επιδόσεις όσον αφορά τα conversions (576), ακολουθούμενη από την Αυστρία (447), την Ελβετία (327) και το Βέλγιο (314).
– Το κόστος ανά αγορά μειώθηκε κατά 23% καθ’ όλη τη διάρκεια της εκστρατείας.

money-tourism.gr

ferriesingreece2

kalimnos

sportpanic03

 

 

eshopkos-foot kalymnosinfo-foot kalymnosinfo-foot nisyrosinfo-footer lerosinfo-footer mykonos-footer santorini-footer kosinfo-foot expo-foot